19. rész

278 16 2
                                    



...elfedve idegeségemet.

-Amikor-kezdett bele Gery-megtalált téged Alíz először tökre megörült hogy ó de jó megvagy. Aztán jött a csattanó, hogy felpofoztad és elküldted melegebb égtájakra. Utána kiabált egy sort Nikkel [mostantól Dominik Nik lesz mer lusta vagyok kiirni az hogy Dominik] és Alízal hogy mit képzelnek magukról hogy így együtt vannak amikor te meg Nik "jártok". Ezáltal muszály volt elmondani hogy csak szinleltétek azért hogy lerázd. Ekkor kicsit megnyugodott de szomorú is lett. Aztán amikor az a két lány megtalált tökre boldog volt megint, megjegyzem mi nem értettük miért, és azonnal autóba ültünk és mentünk. Nik mondta Alíznak hogy vigye a penny boardját mert tuti hogy deszkával vagy és mivel Alíz ide jár suliba ismeri a nyugis helyeket vigyen el valahova.

-Nem is mondta hogy itt tanul.-szóltam bele.

-Boldog vagyok tőle, de hagyd hogy végig mondjam. Na tehát, miközben elvitt nemtomhova, addig mi visszajöttünk és Benii nagyon ideges volt mert amikor odamentünk Alízt ölelted meg. Aztán valami olyasmiről kezdett hablatyolni hogy megigérted neki hogy ha józan lesz beszélsz vele és azóta se beszéltetek. Mi csak néztünk rá hogy oké, te tudod. Amikor visszaértünk ő lement a bárba inni, már akkor tudtuk hogy lesz valami. Végzett a piálásal, legalábbis azt hittük. De amikor bejött vagy 10 üveg borral és 5 üveg sörrel tudtuk hogy balhé lesz. Megpróbáltam beszélni vele de reménytelen. Akkor vágta hozzá a földhöz az első üveget. Na abban a pillanatban zárkóztunk be ide. Eltelt fél óra és vége lett a dobálózásnak. Arra lettünk figyelmesek hogy egy "hölgyemény" kint vihog és erre rá 10 percre jöttél te.

-Ahaaaaa...-mondtam elgondolkozva. Ha ezt mind miattam csinálta akkor mit csinalhatott azután a lány után akivel szakított? Uuu nem akkarok bele gondolni.-és most mit akkartok csinálni?

-Mi semmit-röhögött fel Nik-az már más kérdés hogy TE-mutatott rám-mit fogsz csinálni.-Gery csak egyet értően bólogatott. Csak hitetlenkedve néztem rájuk miközben kitoltak az ajtón. Néhány pillanatig meg bámultam az ajtót majd megfordultam. Benii aludt. Szuper. 

Deeee a fürdőruhám a fürdőszobában van. [Nahh ez egy szép mondatt lett. Elismerésem magamnak!] Na megyek fürödni. 

»3 órával később«

Most indulok vissza a fürdésből. Jó volt csak úgy áztatni magamat. De amikor beléptem a szobába... Na akkor sokkot kaptam. Duplán. 

Gery, Benii és Nik a kanapén ülnek és valami debil gyerekmesét néznek és nem a legjózanabb állapotban röhögcsélnek. Neeem véletlenül sem azok a Heinekenes dobozok tehetnek róla. Neeem... Ahhjj.

-Hirtelen milyen nagy  barátság lett köztetek.

-Jha..aajj Dohmii, hhá..átt the mheg hol vholtál?-kérdezte csuklás közben Nik, a többiek rám se nézték. Én csak látványosan megforgattam a szemeimet és bementem a hálóba és leültem YouTube-ozni.

Ismerem, vagy mégsem?Where stories live. Discover now