....minden erőmet összeszedve, közelebb léptem és megcsókoltam. Látszott Beniin hogy nagyon meglepődött.
-Ezt vedd aminek akarod.-majd otthagytam. Visszamentem a szobába becsuktam az ajtót és lecsúszva néma sírásba kezdtem. Miért csináltam ezt? Miért hülyítem? Aahhhjjj olyan hülye vagyok. Azonal beszélnem kell Zoéval. Felkaptam a telóm, a bérletokom (amiben a pénz is van) és felvettem egy pulcsit majd kirohantam a szállodából. Nem érdekelt hogy lassan 1 óra. Én felhivatm Zoét.
-Hallo?-kérdezte kómás hangon.
-Zoé beszélnünk kell!-mondtam idegesen. Szerintem erre kipantant a szeme.
-Úristen Domi, mi történ?!
-Hülye vagyok. Miért jó nekem hogy mindig hülyítem a fiúkat? Miért csinálom én ezt?!-és kitört belőlem a sírás.
-Domi, nyugi... Először mond el mi a baj. Mi történt?
-Nem tudom mondta-e de Beniinek meg az első nap "megigertem" hogy beszélek vele ha józan. És azóta se beszéltünk. És most itt éjszaka beszéltünk, és hirtelen olyan gyorsan történt minden... Megcsókoltam...-az utolsó szót szinte már sutogtam.
-Ahaaa-nyújtotta el az utolsó betűt.
-Nem is mondasz semmit?!
-Domi, szerintem te totál beleszeretél Beniibe.-én ezen a kijelentésen kiakadtam.
-Én. Nem. Szerettem. Bele. Beniibe.-tagoltam szavakra a mondatot.
-Dehogyisnem. Csak még magadnak se akarod bevallani. Ismerlek már annyira.
-De nem. Nem. Nem, és nem. Biztos hogy nem.
-Dede. Dominika! Vald már be magadnak.
-Ahhjj, nem.
-Várj... Baszus. Jön anyám aztán megint kicsapja a balhét. Na megyek, szia.
-Zo!...é.-és lerakta. Hát kösz. Jó mondjuk megertem, ismerem a családi hátterét. Najo, visszamegyek aludni.
»3 órával később«
Nem tudok aludni. Ha így folytatom, nem fogok aludni. Csak Beniin és magamon gondolkodtam. Mi van ha mégis. De nem az nem lehet. Azt tudnám. Najo, agy! Kapcsolj már ki! Aludni akarok.
»Reggek 9 körül«
Hallom hogy kint elkezdenek beszélgetni. Nagyjából aludhatam 1 órát. Inkább iszok egy kávét és majd alszok az autóban. Ott jól tudok aludni. Főleg zenével.
-Joreggelt Domi!-nyit be Nik.
-Hella.
-1 óra múlva indultok.
-Vávávává mi az hogy indultok?
-Az hogy te meg Gery mentek.
-Es te?
-Én itt maradok Alíznál.
-Jaahh értem. De most hagyj pakolni.
-Oké, oké.
»1 pakolással később«
-Gyere Domi, indulunk!-üvölt be Gery a szobába. Ahhjj ezt sosem értettem. Miért kell üvölteni? Ááhh mindegy.
-Jövök...-dünyögtem az orrom alatt. Kiráncigáltam a cuccokat és elköszöntem Niktől. Csak most tűnik fel hogy Benii már nincs itt. Nem is baj. Legalább nem kell néznem a fejét.
Beültünk a kocsiba, és én kb.azzal a lendülettel el is aludtam.
Amikor felkeltem egy ismeretlen szobában voltam.
-Mi az isten...
Hellaa❤❤
Végre sikerült rész hoznom, de holnap nem lesz mert nincs időm megírni. Sorry😢
Nade, nagyonnagyonnagyon köszönöm a több mint 2k olvasót. És több mint 200 csillagcuccot. Imádlak titeket😘😘😍😍💞💞
ESTÁS LEYENDO
Ismerem, vagy mégsem?
Fanfic!!ELSŐ STORY-M, A HELYESÍRÁS ÉS A FOGALMAZÁS MÉG NAGYON GAGYI!! BENIIPOWA FanFiction (FF) >Ismered azt akit utálsz? És akit szeretsz? Egyáltalán tudod mi az a szerelem? És tudod mi ezeknek a keveréke?< #68 IN FANFICTION~2017.08.06😘 #46 IN FANFICTIO...