...amikor beléptem majdnem sokkot kaptam...
-Jézusom...-sutogtam sokkos állapotban. Bent Gery és Benii (!!) ült a kanapén eléggé részegen ellötük két picsa állt es "táncoltak" a kicsit sem takaró ruhának nem nevezhető dologban. Beléptem majd becsaptam az ajtót.
-Először is drága picsababák, elhúzhatok.-mondtam határozott hangon. Oké erre totál beszartak, nem tom mitől és azon nyomban kirohantak. Az asztalon a földön és minden létező dolgon piás üveg volt.
-Másodjára, te mi a f@szt keresel itt?!?!-kérdeztem már kicsit idegesen.
-Jaahhjj ne idegeskedj már, csak gyere igyunk!-röhögött Gery részegen. Láttam hogy ezek menthetetlenek, úgyhogy bezártam kulcsra a szobaajtót, mert láttam hogy ezek közveszélyesek, majd a kulcsokkal a kezembe bevonultam a hálóba, és azt is magamra zártam. Elővettem a laptopom és megneztem néhány részt a sorozatomból majd facebookoztam egy kicsit. Ránéztem az órára és akkor láttam hogy hajnali fél 2 van.
~Oke~gondoltam~most elmegyek fürödni de úgy hogy elkerüljem őket.~majd előszedtem a cuccokat ami a fürdéshez kell és óvatosan kinyitottam az ajtót. Örömmel láttam hogy alszanak. Bezártam kulcsal az ajtót majd úgy hogy ne lépjek rá semmire a vaksötétben átbotorkáltam a fürdőbe és bezártam az ajtót. Mivel egy nagy kád volt és egy zuhanyzó el kellet döntenem hogy mit akarok. De a zuhanyzás mellet döntöttem mer nem volt kedvem órákig ázni a kádban. Gyorsan lezuhanyoztam majd felöltöztem és lemostam a sminkem. Óvatosan kinyitottam az ajtót. Amikor kiléptem láttam hogy valamelyik telózik. Hallkan megpróbáltam visszaosonni a szobámba, de észrevett.
-Miert nem alszol?-kérdezte Benii.
-Zuhanyozni voltam...-mondtam unottan miközben nyomtam volna le a kilicset de eszembe jutott hogy bezártam.
~Szuper~gondoltam~mehetek vissza miközben ez az idióta bámul.~ledobtam a cuccom az ajtó elé és elindultam visszafelé amikor hallotam hogy felkel és elindul utánam. Mivel nem figyeltem a földre, ezért elestem egy boros üvegen de Benii elkapott.
-Köszi!-mondtam elpirulva de szerencsére sötét volt ezért nem láthatta.
Sziasztok!
Mamár biztos nem lesz mégegy rész, de péntek 2 vagy 3 lesz.
Ha tetszik akkor jelezétek.
😘😄
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ismerem, vagy mégsem?
Fanfic!!ELSŐ STORY-M, A HELYESÍRÁS ÉS A FOGALMAZÁS MÉG NAGYON GAGYI!! BENIIPOWA FanFiction (FF) >Ismered azt akit utálsz? És akit szeretsz? Egyáltalán tudod mi az a szerelem? És tudod mi ezeknek a keveréke?< #68 IN FANFICTION~2017.08.06😘 #46 IN FANFICTIO...