12. rész

315 18 6
                                    


...mosolyogtam majd bezártam az ajtót.

-Na figyelj,-néztem Dominikra-az a helyzet hogy ezek ketten este hót részegek lesznek ezért azt csináljuk hogy most lemegyünk medencézni, és visszajövünk mielőtt berugnak vagy maradunk és lemegyünk akkor amikor részegek, amivel csak az a probléma hogy 10-ig van nyitva a wellnes.

-Szintem menjünk le most.

-Oksi.

5 percen belül már lent ültünk a jakuzziban.

-Ööömm figy-szólt Dominik-meddig akarod ez eljátszani, csak mer nekem alakulóban van egy csajjal aki eddig is tettszett. És nem akkarom hogy megtudja.

-Oooohh, Dominik csajozunk, csajozunk?-és ebben a pillanatban léptek be Beniiék az ajtón. Amikor latam hogy ők azok közelebb mentem Dominikhoz majd megcsókoltam. Fél szemmel láttam hogy Gery lesokkolva néz Benii meg csak áll és szomorúan néz.

-Jaaajj cica tudod hogy itt nem szabad..-mondta Dominik perverz mosolyal. Ebben az esetben automatikusan rávágtam volna hogy idióta, de most tartanom kell magamat a szerephez. Én csak beültem mellé és megfogtam a kezét a felyemet meg a vállára raktam. Így ültünk egy darabig majd én átmentem a nagy medencebe ahol Benii épp úszott. Én bemasztam és elkezdtem szinkronúszni. Láttam hogy Gery kijön a szaunábol és bemegy Dominik mellé majd halkan hogy ne halljuk beszélgetni kezdenek. És csináltam tovább de az egyik kitaposasnal láttam hogy Benii a szembe parton ült és tátott szájjal bámul. Én befelyeztem a gyakorlatsort és hogy lássa milyen elérhetetlen vagyok számára odamentem Dominikhoz beleültem az ölébe és megcsókoltam. Gery elismerően nézett hogy mennyire bátrak vagyunk. 

Sziasztok!
Ma már nem lesz több rész, és holnap csak délután 4 után mert táborban leszek.
Na páá!
😂😂

Ismerem, vagy mégsem?Where stories live. Discover now