Dzień później
-Ohh...poniedziałek -powiedziałam sama do siebie leżąc jeszcze w łóżku. Więc wstałam się wyszykować do szkoły ubrałam to:
Kiedy już byłam gotowa do wyjścia przyszła mi wiadomość od Marcusa
-Czekamy na was pod domem
-ok
Zawołałam siostrę i wyszłyśmy z domu przywitałyśmy się z chłopakami, po czym razem w czwórkę poszliśmy do szkoły. Podczas drogi Martinus spytał:
-Co się wtedy stało?
-Ajj nic nie ważne, mogę Cię o coś zapytać?
-No pewnie mów
-Czy ty..... czy ty jesteś z Sandrą?
-Co?!?! Nie! -odpowiedział śmiejąc się
-Aaaa ok.
-A skąd w ogóle takie podejrzenia? -spytał
-Aaa nieważne tak po prostu się spytałam -odpowiedziałam mu, po czym zmieniliśmy temat.
Całą drogę do szkoły rozmawiałam z Martinusem, a Amelka z Marcusem. Dawno tak szybko nie minęła mi droga do szkoły jak dzisiaj. Okazało się, że mamy mnóstwo wspólnych tematów. 10 minut później weszliśmy do szkoły i poszliśmy do szatni, zaraz zadzwonił dzwonek i poszliśmy na lekcję języka angielskiego. Usiadłam w ławce sama, zawsze siedziałam z Amelką, ale ona przecież teraz siedzi z Marcusem. Do mojej ławki podszedł Martinus i spytał się czy może się dosiąść, oczywiście zgodziłam się i rozpoczęliśmy lekcję. Na wszystkich lekcji siedziałam z Martinusem, ale widziałam jak Sandra patrzy się na mnie dosłownie tak jakbym jej coś zrobiła. Po szkole wszyscy poszliśmy do swoich domów. Wieczorem do mojego pokoju przyszła Amelka i spytała się jak mi miną dzień wiedziałam, że chce zacząć temat o Martinusie więc powiedziałam jej, że jestem śpiąca i jutro pogadamy.
-Dobra to dobranoc, ale pamiętaj, ze zawsze Ci pomogę - Powiedziała uśmiechając się szeroko
- Ok dzięki, dobranoc-Odpowiedziałam jej również się uśmiechając
Po chwili jak Amelka wyszła zasnęłam.
___________________________________________________________________
no i jak się podoba postanowiłam że będę wstawiała 1 rozdział co 1/2 dni. Nie zrobię jak inni twórcy na wattpadzie i nie będę szantażować i żulić gwiazdek i komentarzy ale wstawicie to fajnie jak nie to trudno. Od razu też przepraszam za błędy jak jakieś zobaczycie to możecie poprawić w kom. No i to chyba wszystko, a i jak będziecie chcieli maraton to też napiszcie to się umówimy.
CZYTASZ
I love you(zakończone)
Romancejest to opowieść o Marcusie, Martinusie, Emilii i Amelii. reszty dowiesz się czytając.