Ik loop tussen de Tipi's door, naar de Wei met Paarden. Daar staan ook mijn Paarden.
Ik heb er Twee.
Nanoushka en Daltónicos.
Nanoushka is een Kleine, Gevlekte Pony. Ik kreeg haar toen ik Zes Winters Oud werd. Ik ben nu te Groot voor haar, dus ze is nu mijn Knuffelpony.
Daltónicos is een Voskleurige Hengst. Tenminste, Iedereen zegt dat hij Voskleurig is, voor mij is hij Grijs. Ik kreeg hem toen ik bijna Acht Zomers Oud was.
Ik maak het Hek Open en loop de Wei in. Nanoushka en Daltónicos komen meteen naar me toe rennen.
Ik sla mijn Armen om Daltónicos Nek en begraaf mijn Hoofd in zijn Vacht.
Hij hinnikt zachtjes.
Nanoushka dartelt om ons heen.
'Geef mij ook een Knuffel!' hinnikt ze.Ja, ik kan paarden verstaan.
Een Gave die niet vaak voorkomt.
Een Gave die ik, volgens de Stam, niet verdien.
Ik sla nu ook mijn Armen om Nanoushka heen. Ze likt met haar Tong mijn Arm, een Gebaar van Vriendschap en Liefde.
Ik trek me terug uit de Knuffel en loop naar het Hek. Daltónicos en Nanoushka volgen me Trouw.
Ik laat de Paarden naar Buiten en sluit het Hek achter me.
Ik loop samen met de Paarden naar de Heuvels en houd Halt bij een Rotsblok.
Daltónicos gaat voor de Rots staan, terwijl ik erop klim. Ik ga op zijn Rug zitten en schop zachtjes mijn Benen in zijn Buik.
Daltónicos begint te lopen, Nanoushka trippelt achter ons aan.Na een tijdje rennen we over de Vlakte, Nanoushka houdt ons met Moeite bij.
We rennen en rennen, zo ver als maar kan.
Ik leg mijn Hoofd op de Nek van Daltónicos en zak langzaam weg in een Onrustige Slaap.
~{•∆•}~
Ik ontwaak uit mijn Slaap, en open mijn Ogen.
Ik knipper er een paar keer mee, en merk dat Daltónicos Stil staat.
Ik til mijn Hoofd van zijn Nek en kijk om me heen.
Ik herken het Landschap niet.
Waar zijn we?
En waarom staat Daltónicos stil?
Dan zie ik voor ons een Stenen Gebouw.
Ernaast staat er nog een.
En daarnaast nog een.
Het duurt even voordat ik door heb dat ik naar een Dorp ben aan het kijken.
Een Dorp met Huizen.
Huizen met Bleekgezichten.
Bleekgezichten met Geweren.
Geweren met Kogels.
Kogels die doden.
JE LEEST
Zwart, Grijs, Wit //On Hold//
AdventureZe ziet Zwart Ze ziet Grijs Ze ziet Wit Ze is Vervloekt Ze ziet enkel Zwart, Grijs en Wit Haar Naam is Blinde Kleur Geen normale Naam voor een Indiaan Maar zij is anders Zij is Vervloekt Want zij ziet enkel Zwart, Grijs en Wit.