Samen met Kleine Buffel en Kleine Coyote ren ik op Daltónicos over het Rulle Zand van de Prairie.
De Zon staat recht Boven ons, dus het is Zeer Warm.
De Vorige Dag, na het Eten, had Grote Beer mij nog bij zich geroepen. Hij vroeg wie ik mee wilde nemen.
In het Begin was hij het er niet mee eens dat ik Kleine Coyote mee wilde nemen, maar uiteindelijk gaf hij toe.
Nu rijd ik op Daltónicos en zie ik met Leed toe hoe Kleine Buffel zijn Benen in de Buik van zijn Paard ramt.
Arm Paard.
Het is niet zijn eigen Paard, gelukkig.
Het Stamhoofd heeft hem aan Kleine Buffel uitgeleend met de Boodschap het Paard Goed te behandelen.Hij moest eens weten...
~{•}~
Als de Zon Rechts van ons staat, komen we aan bij een Hutje.
De Paarden stoppen en wij stappen af.
Een Paar Tellen blijven we zo staan.
Dan neem ik een Besluit en loop ik naar het Hutje toe.
"Blinde Kleur, kijk uit! Misschien is er Iets Kwaads!" roept Kleine Coyote.
Ik negeer hem en open de Deur.
In het Hutje is het Stoffig en het ruikt er Muf.
Bijna Alles is van Hout.
Bij Elke Stap die ik zet, kraakt het Hout en als ik met mijn Vinger over de Tafel ga, blijft er een Splinter in mijn Vinger zitten.
Kleine Buffel en Kleine Coyote zijn mij Angstig gevolgd.
Als ze merken dat er niks Kwaads is, ontspannen ze een Beetje.
"Er is hier Niks. We kunnen beter gaan." zegt Kleine Buffel, maar ik schud mijn Hoofd.
"Nee, het is al Bijna Nacht, we kunnen beter hier blijven slapen." zeg ik en ik kijk naar Kleine Buffel en Kleine Coyote.
Die Laatste knikt met zijn Hoofd.
Zuchtend geeft Kleine Buffel toe.
Een Groot Aantal Tellen later zitten we op de Krakerige Stoelen aan de Krakerige Tafel Heerlijke Bonen te eten.
Kleine Buffels Eten kan je Heel Goed zien, aangezien hij bij Elke Hap zijn Mond Wijd Open doet.
Opeens horen we een Hinnik.
Kleine Coyote en ik springen gelijk op.
Kleine Buffel blijft zitten en zegt: "Is er Iets."
De Idioot.
Kleine Coyote en ik rennen naar de Bron van het Geluid.
Achter het Hutje staat een Groot Wit Paard.
"Granoso!" roept Kleine Coyote en hij rent naar Granoso toe.
'Kijk uit!' zegt Granoso, maar dat verstaat Kleine Coyote natuurlijk niet.
"Stop, Kleine Coyote!" schreeuw ik, maar het is te laat.
Een Kogel raakt Kleine Coyote en hij valt op de Grond.
Ik wil naar hem toe rennen, als een Stem zegt: "Blijf staan, als je leven je lief is."Een Man komt uit de Struiken tevoorschijn.
Met een Schok herken ik hem.
Het is de Cowboy.
Alweer.
JE LEEST
Zwart, Grijs, Wit //On Hold//
AdventureZe ziet Zwart Ze ziet Grijs Ze ziet Wit Ze is Vervloekt Ze ziet enkel Zwart, Grijs en Wit Haar Naam is Blinde Kleur Geen normale Naam voor een Indiaan Maar zij is anders Zij is Vervloekt Want zij ziet enkel Zwart, Grijs en Wit.