złe pytania..

1.1K 123 103
                                    

O czym lepiej nie mówić i nie pytać osoby homoseksualne/biseksualne/transseksualne!

Ojej, jesteś lesbijką? To super, zawsze chciałam spróbować z kobietą.  

 Jeżeli myślisz, że bycie lesbijką polega na tym, że sypia się ze wszystkimi chętnymi kobietami, to pomyśl jeszcze raz.  Osoby homo są takimi samymi ludźmi jak hetero. Nie wszyscy lubią być obiektem czyiś eksperymentów!

Spoko, stary, nie przeszkadza mi, że jesteś gejem, dopóki mnie nie podrywasz. 

Zawsze się zastanawiam nad tym co myślą moi znajomi. Niekiedy zdarza się usłyszeć powyższe słowa. Każdy gej ma mózg i widzi jakie sygnały daje mu druga osoba. Wiadomo, człowiek to  nie robot i może się mylić, ale MY NIE PODRYWAMY WSZYSTKIEGO CO SIĘ RUSZA!

Cieszyłbym się jakby niektórym osobą słowo "gej", przestało się kojarzyć ze słowem "sex" :/

A próbowałaś kiedyś być z mężczyzną?/Próbowałeś być z kobietą? 

HaHaHa...

 Człowiek nie staje się homoseksualny, bo nie wychodzą mu relacje heteroseksualne. Niektórym oczywiście potrzebna jest jakaś bliższa więź z "innymi" osobami. np. lesbijka z mężczyzną. A tylko dlatego, że szukają swojego miejsca na ziemi.

Nie lubię pytań typu: Brałbyś tego kolesia? Nie, nie brałbym..

Lubisz chłopców i dziewczynki? A twój facet nie jest zazdrosny?

WTF?!

Nie bądźmy dziećmi! Każdy z nas dobrze wie, że za zaufaniem nie stoi czyjaś orientacja. To, że komuś podobają się obie płcie, to nie ma żadnego znaczenia. Jeśli ktoś nie jest z kimś dla seksu, tylko z jakiegoś uczucia, to nie będzie zwracał uwagi na osoby trzecie.

To jak wy to ze sobą robicie?/Jak ty to robisz?

To pytanie zawsze zwala mnie z nóg. Bo to, że ktoś jest trans, homo nie oznacza, że urosły im dodatkowe kończyny i inne rzeczy. Robimy "to" ze sobą, jak każda para hetero.

- Jak to robicie?

- Na Misjonarza

- A da się?

- A nie da?

To która z was jest mężczyzną?/Który z was jest kobietą? 

Pozwólcie, że zacytuję tu Roberta Biedronia z jednego wywiadu 

"To powielenie heteroseksualnego schematu. A nasze związki składają się z dwóch facetów lub kobiet, więc tradycyjny podział na "męskie" i "damskie" nie istnieje(..)"

Zgadzam się z nim. To, że niekiedy ktoś ubiera się jak facet, a ktoś bardziej kobieco, to nie oddaje tego jak jest naprawdę.

Zupełnie nie wyglądasz na geja/lesbijkę. 

Czyli jak? Dla mnie nie istnieje coś takiego jak wygląd homoseksualny, czy heteroseksualny. Wiem, że niektórzy myślą inaczej.

Bo nasze „niewyglądanie" nie ma służyć ukrywaniu się, lecz ekspresji siebie, tego, jakimi się lubimy. Podobnie jak u innych „wyglądanie". Osoby hetero przecież też nie wyglądają tak, ze względu na swoją orientację, prawda?

Nie boisz się, że ludzie cię znienawidzą albo będą próbowali cię skrzywdzić? 

Spora część nas, czyli społeczność LGBTQ, się tego boi. Czasami jest to lęk, że nie zaakceptują nas koledzy i koleżanki ze studiów czy z pracy. Czasami obawiamy się o zdrowie czy nawet życie. Niekoniecznie jednak chcemy o tym cały czas myśleć, a takie pytania z pewnością nam w tym nie pomagają!!!

Irytujące pytania, które istnieją, ale tylko o nich wspomnę, ale nie będę komentować :)

Z której toalety korzystasz?

Sikasz na stojąco czy na siedząco?

Wiedziałam, że na mnie lecisz!

Dlaczego jesteś gejem?

Kiedy stałaś się lesbijką?

A nie brakuje ci mężczyzny?


Z pozdrowieniami Radomir 


Teraz pytanie do was, Moi Mili :)

Czy zdarzyło się wam usłyszeć pytania, na które nigdy nie chcieliście odpowiadać? Jak bardzo trudno było wam na nie odpowiedzieć?

Życzymy wam dobrego tygodnia, dużo wypoczynku!

Kamil&Radek

Książka o niczym >Kamil&Radek< Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz