Hello my little friends!
Dziś zajmiemy się dość często spotykamy tematem (tak wiem, maiło być co innego, ale za nim dostaniemy global bana to dodajemy jeszcze coś innego!), a dokładnie HEJT.
Na dole dołączę filmik związany z tym tematem, który jest totalną porażką i będzie beka jak chuj (czy teraz powinniśmy zaznaczyć, że to rozdział +18?).Za nim zacznę chciałbym abyście opisali swoje ostatnie spotkanie z hejtem i jak na to zareagowaliście.
A ogólnie rzecz biorąc hejt to temat jak rzeka do której wpływają ścieki, a wszyscy "rządzący" mówią, że nie widzą problemu, bo można nadal tę wodę pić - a później pytanie: skąd się kurwa wzięła Salmonella?!
Nikt nie widzi zagrożenia, oprócz tych którzy musieli ową wodę wypić 🤗Zacznijmy więc od tego co mówi nam internet na temat hejtu 🤔
Hejt - Negatywna opinia na tematy związane z wyglądem osoby, zachowaniem danej osoby lub grupy, jej pracą i twórczością, wydarzeniami. Za genezę hejtu uznaje się fora dyskusyjne lub obszary do komentowania w Internecie, a swoją polską nazwę zawdzięcza od angielskiego słowa 'hate', czyli nienawidzić, nienawiść. Choć w Internecie hejt jest najczęściej spotykany, to można go również zaobserwować w świecie rzeczywistym. Hejt może być anonimowy (najczęściej), a także jawny. Hejt jest zjawiskiem negatywnym i niepożądanym, szczególnie dla osób, w których stronę kierowane są takie opinie. Hejt tworzony jest przez Hejterów. Czasami hejtowane osoby mogą doznać nieprzyjemnych uczuć, depresji, obrazy, złości itd. co z kolei może odbić się źle na ich psychice i twórczości, natomiast hejtująca osoba zwykle nie osiąga żadnych korzyści z hejtu, choć może zyskać świadomość, że komuś dokuczyła swoim zachowaniem lub poczuje się lepiej ze względu na zauważenie jakiejś niedokładności, niedoskonałości itp. Hejt może także być traktowany jako wyznacznik popularności, gdyż w dużym gronie osób obserwujących lub komentujących zawsze zdarzy się osoba o silnie negatywnym nastawieniu.
A teraz przejdziemy do skomentowania filmiku o którym wspominałem powyżej, ale niestety przeglądając internety nie udało mi się go znaleźć, więc załącze filmik, w którym o tym mówi się.. ęęęę..
Polecam obejrzeć, bo można się stamtąd dużo dowiedzieć - tak dużżooo, że aż uj!
Naprawdę proszę o obejrzenie tego, bo w dalszej części będzie komentarz do wypowiedzi tej Pani :)Jak radzić sobie z hejtem?
- Wymyślić ciętą ripostę!
"A widziałeś się dziś w lustrze"
* Helena, kurła widziałaś się dziś w lustrze. Kurła widziałaś? Bo wyglądasz jakbyś dziś jadła pasztet z jąder bizona!
* Mów do mojej ręki, Bitch!
* Nie życzę siebie, abyś do mnie mówił!
- Jesteś gruba!
Teraz idź do Mamy i jej to powiedz i zacznijcie myśleć nad tym co z tym fantem zrobić.
* Tylko chłopcy hejtuja, dziewczynki to aniołki 👼Poważnie?
Czy cięta riposta nie rozbudzi w hejterze większej chęci wbicia w nas jeszcze jednej szpileczki?
Hejt rodzi hejt. Nasza odpowiedź na zaczepki pociągnie dużą lawinę i to będzie walka na słówka którą i tak pewnie wygra hejter, bo jest w tym lepszy.O co chodzi i co kieruje hejterem?
O rozbudzenie w nas tej małej iskierki niepewności i uderzenie w to co boli.
Zazwyczaj to są osoby które mają małą samoocenę i skrytykowanie kogoś daje im poczucie, że są lepsi. Niektórzy nam czegoś zazdroszczą i dlatego chcą, abyśmy się źle z tym poczuli. Inni działają pod wpływem innych ludzi. Dla większości ludzi nasza osoba jest obojętna, ale jeśli jest grupie osób, które hejtuja osobę X to oni też to robią, bo boją się, że zostaną wykluczeni.
Ale zazwyczaj takim ludziom coś nie wychodzi w życiu i chcą, aby ktoś przez chwilę wszedł w ich buty i aby dana osoba poczuła się jak oni.Jak reagować na hejt?
Jak już wspominałem nie ma co reagować tak jak nam powiedziała Ta Pancia na filmiku, która chyba mówiła o hejcie dinozaurów.Przez pewien czas używałem pewnej apki dzięki której mogłem sobie poznać nowych ludziów. Nie wstawiałem tam swojego zdjęcia, bo było mi to niepotrzebne. Dla mnie liczy się charakter i to, że mogę z kimś się dogadać,a nie to jak wygląda.
I odmawiałem jak ktoś zaczynał rozmowę od "pokaż twarz". Parę razy przeczytałem, że pewnie mam koński ryj, że jestem pewnie brzydki, że wszyscy na mój widok rzygają. Odpowiedziałem na to: A dziękuję za komplement.
To chyba jedna z tych odpowiedzi, gdy ktoś chce Cię za wszelką cenę obrazić, a Ty na to nie reagujesz negatywnie.
Albo ktoś mówi o moim wyglądzie to najpierw mam takie wtf, późnej co to obchodzi tę osobę, a odpowiadam, że wiem i dobrze mi z tym.
Często hejt na moją osobę mnie bawi i dlatego się śmieje z tego.
"Jesteś brzydki
No tak, jestem i co z tego?"
Po prostu ludziom nie należy pokazywać, że ich słowa nas bolą, bo będą to wykorzystać i karmić się naszym bólem.
W żadnym wypadku nie wolno reagować na to agresywnie!Powinniśmy wziąć to na spokojnie/olać - a jak trzeba to później w samotności puścić wiązankę pod adresem tej osoby. W żadnym wypadku nie należy się zniżać do poziomu hejtera (zawyczaj ich poziom jest taki, że podłoga jest wyżej od nich)
Trzymajmy się w tym okropnym czasie zarazy i makabrycznym humorze.
Niech miłość będzie z wami! ♥️R.
PS - nie słuchajmy dinozaurów 👀
CZYTASZ
Książka o niczym >Kamil&Radek<
AléatoireTak jak głosi tytuł, Książka o niczym. Znajdziecie tu trochę ciekawostek o nas. Nasze przemyślenia co do pewnych spraw. Różne informacje. To miejsce, gdzie i Ty możesz się wypowiedzieć 😊