Heteroseksualizm

263 43 2
                                    

Witajcie!

Przychodzimy dziś z powszechnym tematem :) Postanowiliśmy go tu umieścić skoro jest tu tyle o homoseksualiźmie. Zacznijmy od definicji, która znajduje się na Wikipedii

Heteroseksualizm - trwały erotyczny pociąg do przedstawicieli odmiennej płci.

Heteroseksualizm to najczęściej występująca orientacja seksualna. Badanie w Massachusetts z lat 2002–2006 wykazało, że 97,1% osób dorosłych identyfikuje się z tą orientacją seksualną; 99,4% z nich wykazuje zachowania seksualne zgodne z orientacją. Podobne wyniki uzyskano przy badaniu przeprowadzonym na studentach w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Orientację heteroseksualną zadeklarowało ponad 97% badanych.

Heterofobia - Może odnosić się do dwóch rodzajów fobii społecznych wobec innych ludzi lub osób heteroseksualnych.

Heteroromantyczność - jeden z kluczowych terminów teorii queer, określający konfigurację kultury sprowadzającą seksualność do heteroseksualności.

Heteroseksizm -  założenie, że heteroseksualizm  jest bardziej wartościowa niż homo i bi, w związku z czym osoby heteroseksualne zasługują na więcej przywilejów i mają prawo decydować o zakresie praw osób LGBT.

Znalazłem w necie pewien artykuł, który wywołał we mnie śmiech i raczej nie powinienem go tu wstawiać, ale z drugiej strony "dlaczego nie". Zazwyczaj to o homo się tak pisuje, więc taki tekst to dość "śmieszna" odmienność.

"Heteroseksualizm jako choroba

Mam na to żelazne dowody.

Przecież to jakiś nienaturalny popęd. To chora rzecz która doprowadza do tego że mężczyzna wiąże się z kobietą na całe życie. Przecież naturalnym towarzystwem dla mężczyzny jest mężczyzna. To dwóch mężczyzn razem oglądają mecz, spotykają się na piwie, dyskutują o samochodach. Natomiast kobiety plotkują, myją naczynia i oglądają seriale. A ten chory heteroseksualny popęd zmusza ich do bycia razem - nic dziwnego że tyle małżeństw kończy się rozwodami, a tylu ludzi ma kochanków. Przecież kobieta i mężczyzna nie mogąc nic wspólnego robić prócz seksu.
Ale jest rozwiązanie tego problemu, rzecz wybitna - homoseksualizm. Homoseksualiści(będę opisywał na podstawie gejów ale the same apply for lesbijki) mogą razem wypić sobie piwo, pooglądać mecz itp. Jest to niezwykłe połączenie jednoczesnego posiadania najlepszego przyjaciela i niezwykłej miłości. Jest to niezwykła hybryda która pozwala na nowo zdefiniować pojęcie miłości.


A heteroseksualiści mają tylko seks a potem kiedy partner przestaje być atrakcyjny upada cały sens ich małżeństwa - a homoseksualiści mają sens do końca życia, nawet kiedy już nie uprawiają seksu.

Ale wcale nie twierdzę że heteroseksualistów należy leczyć - niech sobie żyją w swoich męczarniach, kiedyś sami będą prosili o leczenie."

Może zostawię to bez komentowania, bo raczej moja wypowiedź nad owym tekstem już mówi sama za siebie. (śmiech na sali)

Mam jeszcze kilka takich przykładów mądrości.. ale czy warto? Zaczynam się zastanawiać, czy osoby piszące takie teksty wiedzą jak przez to negatywnie są postrzegane osoby LGBT..

Dobra. Mamy definicję, statystyki występowania, poczytaliśmy trochę głupot, więc może teraz pójdźmy dalej.

Osoby heteroseksualne ->objawy bycia hetero

Pierwszym objawem przynależności do danej orientacji są uczucia jakie odczuwamy przy danej płci. Czyli w przypadku mężczyzn, co czują przy danej kobiecie. W przypadku kobiet, co czują przy danym facecie. Reakcje na widok owej osoby mogą być różne. Mówimy tu o sferze duchowej jak i wizualnej. Kobiety są przyciągane do władzy męskiej. Przyciąga ich odwaga, determinacja i pewność siebie.(Brzmi jak seksizm). Mężczyzn zazwyczaj przyciągają wizualne odczucia. Delikatne kobiece włosy, delikatna skóra, piękne oczy.

Diagnostyka

Żaden lekarz nie może określić naszej orientacji seksualnej. Tylko my możemy określić kto nas pociąga i tylko my decydujemy o tym z kim się zwiążemy!

Owa orientacja jest z nami od "początku świata", jednakże nie wolno jej uznawać za tą jedyną i prawdziwą. Heteroseksualizm jest jedną z wielu orientacji seksualnych. I to, że ktoś powie, że 90% społeczeństwa jest hetero, jest tak prawdziwe jak postacie Disney'a. Dalej żyjemy w świecie, w którym ludzie nie są gotowi na coś więcej i wiele ludzi nie przyznaje się do przynależności do innej orientacji :)


Pozdrawiam

Miłego dnia :)

Książka o niczym >Kamil&Radek< Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz