Zazwyczaj Radek pisze tutaj mądre rozdziały, a ja dodaje te ''śmieszne'' jednak dzisiaj można uznać, że będzie trochę poważniej.
Także zaczynajmy!
Miłość? Czym tak naprawdę ona jest, większość osób pewnie odpowiedziałaby, że jeżeli się kogoś kocha to odczuwa się właśnie miłość.
Jej definicja brzmi następująco:
Miłość- uczucie, typ relacji międzyludzkich, zachowań, postaw. Stanowi ważny aspekt psychologi, filozofii i religii.
Ale kiedy tak naprawdę możemy powiedzieć, że to co się dzieje między nami, a drugą osobą, to miłość, a nie zauroczenie? Ktoś kiedyś powiedział, że zauroczenie jest wtedy kiedy wiemy za co kochamy. Np. Uwielbiamy sposób w jaki się ubiera, czy jak uśmiecha się. A miłość, to nawet nie wiemy za co kochamy.
Jednak nie zawsze jest ona piękna, tak jak ukazana jest w książkach czy filmach. Czasami własnie ona jest przyczyną łez na policzkach, czy nieprzespanych nocy. Mimo tego i tak uznawana jest za najpiękniejsze uczucie, dbamy o nią i nie chcemy aby osoba, którą kochamy odeszła od nas zostawiając pustkę. Nie jestem zbyt doświadczony, bo mam za sobą dwóch chłopaków w tym moją pierwszą miłość. Ale ból jaki odczuwa się po zerwaniu bywa nie do zniesienia.
Zauroczenie mija, miłość bywa tak, że do końca naszych dni gdzieś tam może nie wiele, ale gdzieś znajdzie się ta miłość do kogoś z kim byliśmy. Najważniejsze, to nie darzyć tym uczuciem kogoś kto później nas zostawi.
Dzisiaj troszkę krócej, ogólnie to singlem jestem znowu także. Jeśli macie jakieś pytania, to odpowiem na nie w komentarzach.
Z miłością - Kamilek x
CZYTASZ
Książka o niczym >Kamil&Radek<
De TodoTak jak głosi tytuł, Książka o niczym. Znajdziecie tu trochę ciekawostek o nas. Nasze przemyślenia co do pewnych spraw. Różne informacje. To miejsce, gdzie i Ty możesz się wypowiedzieć 😊