Ok, nu ma plang, dar nici voi ma atacati, bine? Stiu, e cam scurt dar in apararea mea, am stat 3 zile sa il scriu si sa il corectez.
Vreau sa imi spuneti parerile voastre si ce credeti ca se va intampla in prima zi de facultate, a fetelor.
Lectura placuta ! ❤❤Kayla's POV.
Strang puternic ochii cand dau de razele soarelui ce intrau fara rusine in camera noastra. Clipesc des pentru a imi obisnui privirea apoi ma intind incet pentru a nu ii deranja somnul brunetului de langa mine. Ma bag cat mai mult cu putinta sub patura ce ne acoperea trupurile aproape goale. Ma intorc cu statele la el, acesta strangandu-ma si mai tare in bratele lui. Chicotesc slab apoi imi inting mana pana la noptiera de unde imi iau telefonul si ma uitat la ecranu acestuia unde observ ca este ora. 12:00 PM.
Am facut ochii mari amintindu-mi ca azi ne intoarcem in Los Angeles. Am incercat sa ii indepartez mana lu Aryan de pe abdomenul meu, dar acesta ma trage inapoi. Intr-o fractiune de secunta rorulile se inverseaza, iar acesta ajunge deasupra mea imobilizandu-mi mainile deasupra capului.
Incepe sa ma sarute incet si tandru pe gat in timp ce eu imi musc buza de jos abtinandu-mi gemetele ce vor sa imi parasasca gura. Isi aseaza o mana pe coapsa mea strangand usor de ea iar eu scapand un gemat, facandu-l pe brunet sa zambeasca. Isi preseaza incet buzele de ale mele apoi cand vede ca nu dau vreun semn ca ii voi raspunde, ma musca de buza iar eu imi scap un mic tipat.
Pot simti destul de bine gustul metalic al sangelui ce imi invadeaza gura, alaturi de limba lui Aryan, dar acesta pare ca nu baga in seama acest detaliu. Ma sarut puternic si apasat apoi imi drumul la maini iar eu mi le duc instant in parul acestuia.
Isi strecoara incet o mana la boxerii mei, iar cand vrea sa o strcoare acolo, un ciocanit in usa urmat de vocea Mirei, il intrerupe. Acesta se da jos de pe mine, cu o mica retinere, apoi eu ma intind, chicotind, dupa tricoul acestuia tragandu-l pe mine.
- Iti gasesti si tu niste momete, mormaie brunetul cu capul in perna stand pe spate. Ea chicoteste si inchide usa in urma ei apoi vine in fuga si se aseaza pe spatele lui iar eu incep sa rad zgomotos cand il aud injurand.
- Sus raza de luna, spune ea batand cu palmele pe spatele lui, avem atata treaba azi.
- Si eu aveam treaba pana sa apari tu, mormaie acesta in timp ce Mira se da de pe el. Aryan se intoarce cu fata in sus punandu-mi bratele cub cap si privind-o pe Mira.
- Ce stai ca lenesu' in pat? intreaba ea incruntandu-se la el si incrucisandu-si mainila la piept. In tot acest timp eu am merg la dulap de unde mi-am ales hainele apoi am intrat in baie.
Mira's POV.
- Haaaaideee Blake, ma rog de el deja de 10 minute sa se dea jos si nimic. Uneori chiar ma intreb ce vede Kayla la tine, ma plang eu asezandu-ma langa el.
- Chiar vrei sa vezi? ma inbreaza zambind pervers si dand din sprancene. Ii scot limba si ma ridic de langa acesta. Aryan, te rog, ridica-te odata. Avem atatea lucruri de facut azi. Nu uita ca e ziua lui Lucas.
- Asta e problema bruneto? ma intreaba acesta putin neinteresat. Eu aprob cu o miscare a capului si ma asez pe scaunul de la masuta de machiaj a Kaylei. Poti sa stai linistita in cazul asta, am vorbit cu Sam si Klaus au zis ca se ocupa ei de tot.
- Dar tot mai tre sa cuparam biletele pentru avion, sa mergm la Kevin si...aaa.
- Si?
- Cam atat cred.
- Asa ziceam si eu. chicoteste apoi se ridica si imi face semn cu capul. Imi rasucesc ochii apoi ii dau o imbratisare rapida si ies din camera mergand in a mea.
CITEȘTI
Find you
Romance( Volumul 3 din trilogia Iubire Periculoasa) Toti se intorc. Cu mai multa putere ca niciodata. Familia Evens este gata sa treaca prin orice pentru a descoperii ce secrete le rezerva viitorul...si mai ales, ce secrete vor mai afla despre familia lo...