K A Y L A
- "-A" m-a trimis sa te ajut !
Cuvintele sale imi inghea sangele in vene stiind ca "-A" continua sa isi bage coada in problemele mele. Odata ce a plecat de langa mine, a plecat de finitiv. Cand mi-a spus ca ma va ajuta el, ma gandeam ca asa va fi. Nu ca va trimite un prieten.
- Mersi, dar ma descurc. Spunei scumpului tau "-A", ca ma descurc si singura. marai printre dinti mergand spre masina mea.
Am oftat odata ce am inchis portiera si am privit baiatul de mai devreme cum se indeparta. Am pornit mototrul masinii calcand pedala de acceleratie. Am luat-o pe stradute diferite pentru a evita aglomeratia din oras, apoi am virat la stanga si am ajuns pe pista.
Am coborat si am mers la bar luandu-mi un pahar de tequila. Am luat paharul mergand intr-un separeu pentru a ma linisti putin dar, n-am cu cine. Tot timpul trebuie sa intervina cineva.
- Tu cine mai esti si ce mai vrei, ha? imi ridic o spranceana privindu-l neutra pe baiatul brunet cu suvite blode ce tocmai se asezase in fata mea.
- Nu ma recunosti? ranjeste, ochii sai albastrii facandu-ma sa ma incrunt derutata, totusi, vocea sa imi aminteste de cineva...
- Ar trebui? iau o gura mare din bautura ce zacea in paharul meu, facandu-l pe brunet sa se incrunte si sa maraie nervos.
- Sunt Chris. imi intinde mana ce ar fi trebuit sa o strag bucuroasa.
Pufnesc, in schimb, plictisita dand pe gat si restul de bautura ramasa in pahar apoi ma ridic, sub atenta privire a brunetului. Ii zambesc fortat iesind pe pista. Am vorbit rapid cu Joseph pentru a concura, dupa care am fugit la masina si mai apoi, la linia de start.
Nu am mai concurat de ceva vreme la curse, iar adrenalina ce pulsa in corpul meu ma facea sa ma incordez pe cat posibil, stiind ca nu incapabila sa pierd dupa atata timp. Masinile inca se aliniau in spatele meu, si mai ales, in dreapta mea.
Mi-am facut ochii mici incercand sa observ persoana ce era la volanul masinii negre din dreapta mea, dar startul m-a facut sa calc din instinct pedala de acceleratie, strangand in maini volanul.
Masinile zburau pe pista, lasand in urma doar asfatul incins. Mergeam cot la cot cu masina neagra de la inceput, si am continuat asa pana la ultima tura si pana la linia de finis, iesind amandoi castigatori deci asta inseamna ca...
- E egalitate? vocea mea atat de uimita ma face si pe mine sa ma incrunt. Am coborat din masina hotarata sa il gasesc pe Jopesh pentru a ma lamurii.
- Nu a fost rau pentru o fata. o voce barbateasca se aude din spatele meu facandu-ma sa ma intorc pentru a-l privi pe baiatul cu ochi albastri.
- Mda, nici tu nu ai fost prea rau. imi incrucisez bratele la piept privindu-l cum se apropie de mine ranjind destul de iritant.
- Aryan, imi intinde mana zambind.
- Kayla, ii raspund dupa minute bune de gandire. Tu trebuie sa fi baiatul de care incearca Mira sa ma ascunda, ha? rad scurt facandu-l si pe el sa faca acelasi lucru.
- Aparent, da. Hai sa intram, e destul de frig, nu vrem sa receasca domnisoara Evens, nu? rade luand-o inaintea mea spre club.
Marai nervoasa urmandu-l inauntru si asezandu-ma la masa unde era si el. Ma priveste zambind, facandu-ma cu mult mai confuza decat inainte. Mi-am scot telefonul uitandu-ma atenta la ceas. Era destul de tarziu, iar Luck mi-a spus ca o sa vina aici cu Mira.
- S-a intamplat ceva? vocea sa groasa ma face sa imi indrept atentia asupra lui. Ma privea ingrijorat si in privirea sa putem citi si o urma mica de nervozitate ce, avea sa devina una mult mai mare.
- Trebuie sa plec. mormaie ridicandu-ma de pe scaun, luandu-mi geaca.
- Kayla, stai jos. maraitul sau imi facu sangele sa inghete in vene. Am inghitit in sec privindu-l panicata. Aryan s-a ridicat luandu-si si el geana si platind bauturile, apoi m-a tras dupa el pana la masini.
- Ce vrei? Am treaba acasa, trebuie sa plec. Lasa-ma ! am inghitit in sec odata ce tipatul puternic mi-a parasit gura. Ochii lui Aryan au prins imediat o nuanta de albastru inchis, aproape negri, ceea ce m-a facut sa imi intorc privirea in orice alta directie.
- In primul rand, Evens, nu tipi la mine, marai printre dinti zambind fortat, in al doilea rand, imi spui ce s-a intamplat si de ce esti asa de agitata.
- Sunt bine, spun soptit incrucisandu-mi bratele la piept. Aryan ofta zgomotos facand cale intoarsa spre masina sa.
- Esti bine, ha? Atunci sa inteleg ca nu vrei sa iti amintesti de trecutul tau. tapa puternic inainte sa urce in masina si sa plece lasandu-ma singura.
Fulgii de zapata cadeau incet din cer, facand straturi groase de zapada pe pista. Mi-am revenit din starea de hipnoza si am urcat in masina dand drumul la aerul cald, pentru a imi incalzii putin mainile. Am pornit motorul masinii, si am plecat spre casa, fiind atenta la drumul incarcat cu zapada.
Ajunsa, am parcat masina si mi-am luat telefonul, coborand mai apoi si intrand in casa. Samanda mi-a luat geaca punand-o in cuier, apoi mi-a spus ca fratele meu este plecat cu tata. Am luat telefonul gata sa o sun pe Mira, cand am observat ca nu e in camera ei, dar lucrul ce asteptam de zile bune sa il am in mana mi-a atras atentia.
Am lasat telefonul pe pat si am luat scaunul de la biroul ei, punandu-l in fata dulapului. M-am urcat atenta pe scaun si mi-am intins pe cat posibil spre cutia ce era ferita de mine, de toti cei din casa.
Odata luata cutia in maini, am zambind victorioasa si m-am coborat de pe scaun. Am lasat micuta cutie de lemn pictat, pe pat si am asezat scaunul la locul sau initial. Am zambit si am luat cutia, gata sa o deschid, cand am auzit strigatul brunetei ce venea de la parter.
Am luat telefonul, si tinand strans bucata de lemn in maini, am fugit spre camera mea si am ascuns-o sub cateva haine imbachetate de Samanda. Mi-am luat rapid laptop-ul de pe birou, m-am intins in pat, si am incercat sa par cat mai naturala cand bruneta a intrat in camera.
- Kay, esti bine? zambi inchizand usa in urma sa.
- D-da, sunt bine. De ce nu as fi bine? Sunt minunat. Tu esti bine? zambesc fortat inchizand laptop-ul pentru a ii spune ca sunt obosita.
- Sunt bine, scumpo. Luck, nu s-a intors?
- Nu, acum am venit si eu. zambesc inocent asteptand ca Mira sa iasa din camera.
A zambit scurt inainte sa iasa si sa ma lase de una singura. Am expirat usurata si m-am ridicat din pat pentru a merge sa iau cutia, cand ochii mi-au fost acoperiti, si din nou, tot ce am putut vedea era negru total.
Va urma...
______________
Stiu, stiu.
Sariti-mi in cap ca nu am mai postat. Am o scuza.
Se numesc cursuri. Si viata sociala si... pe cine mint eu, mi-a fost foarte lene sa scriu, mai ales ca in ultima saptamana am fost racita.O sa incerc sa postez cat de des pot eu, pana atunci va astept parerile si la aceasta carte, dar si la Flori in par.
Va pup.
CITEȘTI
Find you
Romance( Volumul 3 din trilogia Iubire Periculoasa) Toti se intorc. Cu mai multa putere ca niciodata. Familia Evens este gata sa treaca prin orice pentru a descoperii ce secrete le rezerva viitorul...si mai ales, ce secrete vor mai afla despre familia lo...