Hei, as vrea sa imi schimb copertile la carti, cunoaste cineva persoane care se pricep, si eu fac, dar nu sunt asa de geniale.
Si vreau sa va vad ideile pentru nume de cupluri :))
Kayla+Aryan.
Lucas+Mira.
Lussy+Dylan.
Lara+Klaus.
Jully+Sam.
Vreau sa va multumesc enorm pentru comentariile atat de amuzante si frumoase de la capitolul anterior. Sunteti cei mai tari. Va iubesc muuult. Si va rog fara "next" in comentarii. Prefer sa imi lasat intrebari decat "next-uri".
Kayla's POV.
- Cum va pot ajuta, prieteni? ironia din vocea mea ii face pe cei doi baieti sa maraie nervosi. Mira ofteaza asezandu-se pe patul ei iar eu ma asez pe al meu in pozitie tuceasca.
- Fa-te utila si spune-mi de unde stiai de mama? Aryan maraie nervos apucandu-ma de brat, facandu-ma sa ma ridic de pe pat.
- Ia-ti mainile de pe mine, in primul rand, si apoi... a fost o pura concidenta. Am vrut sa iti spun... dar nu am avut cui, tu erai mult prea ocupat.
- Vai, saracuta de tine.
- Ne lasati putin singuri? mormai catre cei doi continuand sa privesc intens in ochii albastri ai lui Aryan. Ei aproba apoi ies din camera. Ma smucesc din stramsoarea sa dureroasa fracandu-mi bratul cu mana drapta.
- Ce e Kayla ai...
- Poti sa taci ?! tipatul meu il face pe brunet sa iti inghita cuvintele si sa blocheze. Ma priveste confuz iar eu oftez observand ca am ajuns in acel stadiu in care sa plang din cauza nervilor. Ce se intampla Aryan, ha? De ce faci asta?
- ...
- Tu chiar imi ceri socoteala pentru ca am incercat sa te ajut? Ce e cu tine?
- Eu am ajuns rau? Tin sa iti reamintesc ca acum o saptamana te-ai batut cu Mira? Mira, Kayla, prietena ta !
- Ha, serios? Si tu ai ajuns sa te droghezi ca ultimul boschetar de prin spatele cluburilor. Aryan, toate astea sau intamplat din cauza prietenului tau. De ce nu vrei sa il lasi in pace? De ce nu vrei sa accepti lucrurile. Mama ta traieste. Noi o sa ne intoarcem acasa incurand... de ce vrei sa strici totul ?
- Imi pare rau sa sunt o problema asa de mare. vocea sa stinsa imi sfasie inima in doua.
- Nu am vrut sa sune asa. Aryan, te rog...
- Ai spus doar ce te doar Kaya...
- Nu imi spune asa. Nu imi mai spune-ti asa. Eu nu sunt Kaya. Eu sunt Kayla, si pentru tine sunt blondo. lacrimile se scurg siroaie pe obraji mei in timp ce mintea imi este invaluita de amintiri de acum trei ore.
FLASBACK.
-Si eu te iubes.
-In cazul asta iubito, ce ai zice sa tragem putin draperiile aici, ha? vocea lui Ryan devine rece si intunecata, facandu-ma sa ma sperii oribil.
- C-ce? ma balbai incercand sa ma indepartez dar in zadar.
Imi prinde incheieturile maini obligandu-ma sa stau la un loc. Imi zdrobeste brutal buzele de ale mele incercand sa ma sarute. Teama se instalese de mult in corpul meu iar mainile imi tremurau oribil. Obsevand sa nu ii raspund coboara cu saruturi pana la gat lasandu-ma pe spate pana cand fac contanc cu materialul cearceafului.
- R-Ryan, inceteaza, te rog. vocea mea atat de sopitita este unul dintre putinele sunete din camera, unul dintre fiind cel al buzelor sale ce se lipeau de gatul meu.
Nu da niciun semn ca s-ar opri. Incep sa ma zbat iar cand isi ridica capul pentru a imi prinde mainile il imping cu putere si fug cat ma tin picioarele din locul ala.
FLASHBACK
- Ti-a facut ceva. brunetul vine in fata mea luandu-ma in brate.
- N-nu, de ce ai crede asta?
- Preferi sa ma minti in loc sa imi spui? Blondo, te cunosc, se vede in privirea ta ca ma minti. Ce ti-a facut?
- Nu... nu pot sa spun, soptesc facandu-l sa se ingrijoreze si mai tare. Imi da un sarut mic pe frunte apoi iese val vartej din camera.
(N/A: nush cum se scrie, bate-ti-ma. Va prindeti voi. Cat timp cei doi dincutau in camera, acum e cu Mira si Lucas)
~ Intretimp pe hol ~
Mira's POV.
- Te mai holbezi mult ca un obsedat? chicoteste sprijinindu-se de perete langa mine. Imi intorc privirea mirata spre el. Lucas, dracul meu, tu ai tras ceva pe nas?
- De ce ai crede asta, Mimi?
- Ahhhh, termina cu apelativul asta ca iti dau cu ceva in cap jur. ma rastesc puternic la el iar acesta incepe sa rada zgomotos atragand cateva privi din partea colegilor de facultate.
- Nu ma pot abtine, spune printre rasete, iar eu ii dau una peste ceafa acesta incruntandu-se imediat.
- Acum poti? chicotesc iar acesta doar ranjeste. Ce? el nu spune nimic. Ofteaza amuzat apropiindu-se de mine prinzandu-mi buzele intr-un sarut apasat.
A facut-o !
Lucas Fraier Evens tocmai m-a sarutat...
Te mai si mira acum.- De ce ai facut-o? il intreb dupa ce ne desprindem din sarut.
- Pentru ca m-am sarutat. Kayla are dreptate... Nu mai suntem noi. Noi nu eram asa. Tu nu esti asa.
Spune iar un zambest dracesc apare pe chipul amandurora cand pe hol isi face aparitia Katt. Acesta isi etaleaza un zambet arogant calcand cu tocurile ei pana ajunge in dreptul nostu. Se apropie de Lucas vrand sa ii dea un sarut, dar imi asez mana pe piptul sau dand-o usor la o parte. Chicotesc cand observ ca Lucas se sprijina iar de perete privindu-ne.
- Am un singur lucru sa iti spun Katt, stai departe de Lucas! E al meu. marai la ea.
Aceasta isi indreapta atentia spre Lucas. El isi inchide ochii apoi ii face semn cu mana sa dispara fluierandu-o. Aceasta tipa inervata facand cale intoarsa. Atat eu cat si el am inceput sa radem zgomotos pana cand usa camerei mele s-a deschis apoi Aryan a iese nervos.
- Lucas, plecam. ii spune brunetului ce o intreaba prin semne pe sora sa ce s-a intamplat iar ea ofteaza zgomotos. Lucas pleaca odata cu brunetul iar eu o presc pe Kayla ce vroia sa merga dupa ei.
- Ce s-a intamplat? o intreb ajutand-o sa intre inapoi in camera.
- A-a plecat dupa Ryan. imi spune printre suspine.
- Gata spumpo. Calmeaza-te te rog, o sa fie totul bine, da? Nu mai plange Kay.
Va urma...
CITEȘTI
Find you
Romance( Volumul 3 din trilogia Iubire Periculoasa) Toti se intorc. Cu mai multa putere ca niciodata. Familia Evens este gata sa treaca prin orice pentru a descoperii ce secrete le rezerva viitorul...si mai ales, ce secrete vor mai afla despre familia lo...