Voi chiar nu cititi anunturile de la sfarsitul capitolului, nu?
Ei bine, eu o sa scriu asta pentru cine e curios.
Daca vreti sa stiti despre ce e vorba cititi la sfarsitul capitolului.
Kayla's POV.
Asta-i culmea !
Marai nervoasa coborand scarile atenta, apoi merg spre cei patru. Ajung in spatele canapelei pe care o inconjor pentru a ajunge in fata lor.
WoW, tipa arata bine, nu ai ce sa spui.
Contistiinta proasta.Ryan isi indreapta atentia asupra mea, zambind fortat, apoi o face roscata de langa el sa se dea la o parte pentru ca el sa se poata ridica. Tot ce fac eu in schimb este sa privesc cel mai interesant lucru in momentul asta, trotuarul, in timp ce ii inmanez bucata de plastic combinat cu metal.
- Am...Kaya, ea este Jessyca, arata spre roscata ce avea un zambet perfect intiparit pe chipul sau usor blonzat, verisoara mea, continua lasandu-ma muta.
Haha, stiam eu, nu avea cum sa aibe iubita.
A da? Si de ce ma rog? Baiatul arata chiar bine, are o conditie fizica de invidiat, si un caracter minunat. Are toate calitatile posibile si daca nu as fi impreuna cu un fraier ca Aryan as spune ca este un baiat la care chiar as putea apela.
Haha, l-ai facut fraier pe Aryan, dar tu nu sti ca fraierul asta sa intalnit ieri cu Vanessa.
Stai ce?!- Kaya? M-ai esti? brunetul isi flutura mana prin fata ochilor mei facandu-ma sa tresar si sa ma intorc inapoi in discutia de acum cateva minute.
- D-da sigur. Kayla, spun intinzandu-i mana roscatei din fata. Vorbim? il intreb pe Ryan fara alte interveniente. Acesta afirma oarecum retinut apoi ambi ne indepartam de cei trei ramasi pe banca.
- S-a intamplat ceva? intreaba fara ca macar sa se uite la mine in momentul in care ajungem la intrarea in campus.
- Ryan, spun incercand sa il fac atenta la mine, Aryan... ti-a zis...
- Nu mi-a spus nimic Kayla ! vocea sa rasuna pe intregul coridor spargand linistea apasatoare.
- Nu e nevoie sa tipi... te aud, mormai eu lasandu-mi capul in jos. Ryan ofteaza asezandu-si mainile pe umerii mei pentru a ma intrage intr-o imbratisare la care ii raspund dornica.
- Scuze, mormaie cu buzele lipite de fruntea mea.
- Ce ti-a spus, mormai din noi sperand ca de data asta sa imi raspunda. Ma desparte putin de el pentru a ma privi in ochi.
- Sti bine ce mi-a spus, respunde pufnind amuzat si trist.
- Ryan... lasa-l, are si el toane proaste, incerc sa ii iau apararea stiind la fel ca si brunetul din fata mea ca nu am dreptate.
- Nu are toane proaste Kaya, are numai prosti in cap de la un timp. Eu l-am avertizat in legatura cu Josh, daca nu vrea sa o termine cu prietenia aia proasta nu pot sa fiu eu tatal lui.
- Nu poti, soptec privnd in gol undeva peste umarul sau, dar are nevoie sa il ajutam.
-Nu ai cum sa ajuti un om care nu vrea sa fie ajutat, incercarile sale de a ma convinge incep din ce in ce mai tare sa dea roade, si stiu ca are dreptate, dar stiu cine este Aryan cu adevarat si nu are cum sa se schimbe asa de repede.
- Nu stiu ce sa zic Ryan, il cunosc pe Aryan de doi ani buni...
- Si eu il cunosc de un an, stiu cine e el. Dar s-a stricat de tot. incearca sa imi explice gesticuland cu mainile exasperat.
- Ryan... e adevarat ca ieri s-a intalnit cu Vanessa? aceasta se blocheaza uitandu-se cu o oare care urma de uimite, apoi isi lasa capul in jos incuviintand.
Oftez apoi ma intorc pe calcaie mergand apasat pana la scarile pe care le urc rapid, lasandu-l pe Ryan acolo. Merg lent pe lungul coridor ce ar trebui sa ma conduca pana in camera mea. Ma opresc cand ajung in dreptul usii camerei celor doi bruneti ai mei. Un zambet stramb imi apare pe fata la gandul ca fratele meu ar putea fi acolo. Chiar imi lipseste unpic de timp petrecut cu el.
Ridic mana vrend sa bat la usa, cand aceasta se deschide lansad ca in fata ei sa stea Aryan. Acestuia ii infloreste un zambet mic pe care as vrea cu totata fiinta mea sa il inapoiez, dar atat inima cat si mintea imi spun ca mai bine o las balta.
- Iubito? apelativul folosit parca ma fac sa regret si mai tare sa m-am oprit in fata usi si cat de tare m-ar durea, prefer doar sa ii sterg zambetul de pe fata.
- Am... Lucas e acolo? intrebarea mea ii sterge zambetul de pe fata, el isi lasa privirea sa cada in jos apoi se da din usa si dispare pe hol. Intru in camera inchizand usa in urma mea.
Sunetul dusul este primul ce imi atrage atentia, asta insemnand ca fratele meu e la baie. Imi rasucesc ochii prin camera. Nimic nu imi prea atrage atentia, nimic inafara de dezordinea din camera. Oftez asezandu-ma unul din paturi asteptand ca fratele meu sa iasa.
Usa baii se deschide lasandu-l pe Lucas sa isi faca simtita prezenta in camera. Acesta era imbracat doar intr-o pereche de blugi albastri, trei sferturi. Picaturi mici de apa se scrugea din parul acestuia pe abdomenul sau si pe parchet.
Acesta imi zambeste si se apropie de mine dupa ce isi sterge parul. Se apropie si se lasa usor pentru a fi la acelasi nivel cu mine, apoi imi depune un sarut mic pe frunte asezandu-se langa mine.
- Ce faci? vocea mea sparge linistea facandu-l sa chicoteasca.
- Asta vroiam sa te intreb si eu pe tine. Ce e cu tine si Aryan? intreaba zambind draceste.
- Nu stiu, raspund sec incepand sa rad alaturi de Luck. Tu? Cum esti cu Mira?
- Ah, ne-am despartit, spune dand nonsalant din umeri.
Va urma...
Hey, dragilor, ma geandeam ca nu am mai facut de mult un Q&A. Deci, va astept intrebarile si voi face un capitol special unde va voi raspunde la toate. Ah, si nu uitati, puteti sa imi adresati intrebari atat mie, cat si personajelor.
Pe profilul meu puteti gasi pagina de facebook, contul meu de facebook, si instagram-ul. ^-^
CITEȘTI
Find you
Romance( Volumul 3 din trilogia Iubire Periculoasa) Toti se intorc. Cu mai multa putere ca niciodata. Familia Evens este gata sa treaca prin orice pentru a descoperii ce secrete le rezerva viitorul...si mai ales, ce secrete vor mai afla despre familia lo...