Kayla's POV.
- Tu, ce cauti aici? intreaba brunetul aratand cu mana in dreptul meu incruntandu-se. Oftez apoi imi indrept atentia spre Ryan ce il invita pe Aryan in camera. Acesta nu sta mult pe ganduri, venind si asezandu-se langa mine.
- Mmmm, eu trebuie sa plec, mormai ridicandu-ma de langa el si mergand la Ryan pentru a lua sticul, mersi pentru stic Ryan, spun putin mai tare in speranta ca brunetul de pe pat a auzit, o sa ti-l inapoiez imediat ce termin proiectul, continui apoi zambesc iesind din camera.
Calc apasat pe holul liceu apoi merg tinta sprea camera mea. Intru trantind usa in urma mea apoi imi pun sticul pe masa si imi arunc rucsacul in pat, trantindu-ma langa acesta.
Oftez astupandu-mi fata cu mainile apoi ma ridic aruncand un ochi prin camera. Merg si iau rapid sticul apoi ma pun in pat cu laptopul in brate incepand sa scriu.
Aryan's POV.
-Ce cauti aici? intreaba in sec prietenul meu invartindu-se prin camera ca un ametit.
- Am venit sa vad ce faci. il informez zambind. Ce cauta Kayla aici? il intreb relaxat luand o bere din mini frigiderul prietenului meu. Acesta ofteaza puternic apoi se tranteste pe pat iar eu langa el intinzandu-i una dintre doze.
- Tu te-ai stricat la cap. afimatia lui vine mai mult ca o intrebare iar eu chiar nu stiu cum sa ii raspund, preferand mai bine sa tac. De ce continui sa umbli cu Josh daca sti ca incearca sa te scoate din echipa?
- E doar un joc si in plus.. il asigur dar nu imi permite ca continui..
- Iti neglijezi prietenii, iti neglijezi iubita, continua pe un ton ceva mai ridicat. Imi las doza pe noptiera, intorcandu-mi privirea spre prietenul meu ce ma privrivea rece.
- De cand iti pasa tie de relatia mea cu Kayla, ha? Ea ma iubeste, ii dau peste nas mandrindu-ma cu iubirea blondei ce mi-o poarta.
- Poate ca o facea candva, dar te asigur ca acum nu mai e asa, continua el putin cam arogant facandu-ma sa ma ridic de pe pat.
- Ryan, marai stangand puternic din dinti, un singur lucru am sa iti spun si vreau sa ma asculti bine pentru ca altfel o sa regretam amandoi, vorbesc rar si apasat apropiindu-ma de el impingandu-l cu degetul, stai departe de Kayla. e tot ce ii spun inainte ca usa camerei sa se deschida lasandu-l pe Zack sa isi faca aparitia.
- Aryan incepeteaza, lasa-l, tipa acesta propiindu-se de noi. Nu imi mai bat capul si cu dobitocul asta si ies din camera vijelios inchizand usa in urma mea. Calc apasa pe intrg coridorul pana cand ajung la usa blondei, intru fara sa ma bat, trantind usa in urma mea.
- Iesi ! Am treaba, mormaie ea cu capul afuntat in cartile insirate pe tot patul. Merg si ma asez pe patul Mirei privind-o intens. Tu nu auzi? intreaba aruncandu-mi o privire rece, plina de venin.
- Vreau sa vorbim! e tot ce reusesc sa spun inainte ca ea sa tranteasca laptopul de pe picioarele ei, pe pat si asezandu-se fata in fata cu mine.
- Vorbeste ! maraie la mine iar eu imi rasucesc ochii moment in care ea isi scapa un chicot mic.
- Nu vreau sa mai stai cu Ryan, e tot ce spun iar ea izbucneste in ras facandu-ma sa ma incrunt.
- Asta e motivul pentru care ai venit aici, acum? intreaba cand rasul i se mai domoleste iar eu aprob cu o simpla miscare a capului iar ea pufneste iritata. Daca asta e singurul tau motiv, iti spun ca ti-ai irosit tot timpul. Nu o sa stau departe de Ryan, pentru ca asa zici tu.
- Si de ce ma rog?
- Pentru ca el isi face timp pentru mine, tipatul ei rasuna cu ecou atat in camera cat si in capul meu facandu-ma sa ma cutremur. Spre deosebire de tine, el are 5 minute din zi rezervate pentru mine.
- Si eu am timp pentru tine, iubito. o iau mai moale in speranta ca se va calma.
-Oh serios, intreaba entuziasmata, maine amandoi intram de la 10, mergem la Starbucks? intreaba un zambet mic pe chip.
- Pai... cam as avea antrenament si nu prea pot sa lipsesc si...
Kayla's POV.
- Stiam, mormai in timp ce imi reiau activitatea. Aryan ma priveste confuz pret de careva minute apoi ofteaza, se ridica, si iese din camera lasandu-ma singura. Esti un las, spun printre suspine incercand sa scap de lacrimile ce mi s-au format in ochi.
Odata ce am terminat proiectul, am scos sticul punandu-l pe noptiera, fiind gata sa il duc lui Ryan, imediat ce fac curatenie prin camera.
Nu trece mult timp dupa ce termin, ca in camera apare Mira mai nervoasa ca niciodata.- Ce-ai patit? o intreb pufnind amuzata. Ea se uita rece la mine apoi se tranteste in pat, cu fata intre perne. Imi rotesc ochii luand sticul si mergand spre camera brunetului. Bat usor la usa dar nu imi raspunde nimeni.
Oare e suparat pe mine?
Probabil.
Tu ce te bagi, ha?
Nu stiu. Pur si simplu imi place sa te stresez, acum fi putin atenta, trece Katt.Imi misc rapid capul in dreapta mea privind spre bruneta ce ma privea putin confuza. La fel de confuza ca si ea, imi intorc capul in spatele meu, crezand ca nu este vorba despre mine. Tocurile ei fac ecou pe intrg coridorul. Eu ma sprijin de usa camerei asteptand sa aflu ce vrea.
- Daca il cauti pe Ryan, e afara cu Zack, imi spune zambind, iar eu imi ridic o spranceana, normal ca nu o cred. Uite Kay, poate ca nu am inceput asa de bine, ce zici daca mai incerecam odata? Sunt Katthrine, imi intinde mana iar eu o privesc pret de cateva minute bune.
La urma urmei... toata lumea merita o a doua sansa, corect?
Glumesti, nu? Te rog, spune-mi ca glumesti. Vorbim aici despre Katthrine a.k.a Vipera.- Kayla, ii strang bucuroasa mana privind-o in ochii ciocolatii.
Fraiero.
Am trecut pe langa ea iesind din campus si mergand spre locul indicat de Katt. Odata ce ies, il pot observa cu usurinta pe Ryan ce statea alaturi de amicul sau pe una din canapelel campusului. Merg zambind spre cei doi dar ma opresc cand vad doua fete ce se indreptau spre ei. Una dintre ele se aseaza langa Ryan dandu-i un sarut scurt pe obraz si asezandu-si capul pe umarul acestuia.
Asta-i culmea !
Va urma...
CITEȘTI
Find you
Romance( Volumul 3 din trilogia Iubire Periculoasa) Toti se intorc. Cu mai multa putere ca niciodata. Familia Evens este gata sa treaca prin orice pentru a descoperii ce secrete le rezerva viitorul...si mai ales, ce secrete vor mai afla despre familia lo...