Mira's POV.
- Vobesc serios, adica, tu chiar crezi ca doamna Turner o sa ne treaca asa de usor? il intreb pe brunet in timp ce ne intreptam spre sala de clasa. Liam chicoteste apoi imi deschide usa, ca un dragut, lasandu-ma sa intru prima.
- Eh, nu zic nu, dar macar o nota de trecere, spune chicotind, am lucrat ceva la proiectul ala, deci nu e doar de ochii lumii. rad odata cu acesta aruncand o privire la telefon.
Hmmm, teoretic, Luca a iesit de la antrenament, deci as putea lipsi cinci minute. Ii spun lui Liam ca lipsesc cateva minute, apoi ies pe hol indreptandu-ma spre sala de sport. Dau coltul pentru a intra pe holul lung ce ducea intr-acolo, dar ma opresc cand o vad pe blonda mea intrand pe usa facultatii cu un brunet din anul doi.
- Mai mai mai, dar sa nu va deochi, ii iau eu peste picior incrucisandu-mi mainile la piept. De unde vi la ora asta, cursul tau a inceput acum cateva minute bune. o intreb pe Kayla care isi rasuceste ochii.
- Tu sti deja programul tuturor? Am fost cu Ryan la Starbacks, mama, continua chicotind. Mira, Ryan, unul dintre prietenii lui Aryan, incepe ea prezentarile, Ryan, ea e Mira, mama mea, continua scotandu-mi limba.
- Da da, mormai eu, dar daca tu esti prieten cu Aryan, nu trebuia sa fii la antrenament, toti au fost. il intreb nedumerita.
- Meh, antrenorul s-a obisnuit cu absentele mele, spune nonsalant dand din umeri, plus ca... nu o puteam lasa pe Kaya singura. continua zambindu-i blondei ce chicoteste.
- Kaya, ha? intreb dand din cap zambind stramb. Ei bine, bombonica, te superi daca ti-o imprumut umpic pe Kaya? il intreb sarcastic zambindu-i, apoi imi sterg zambetul de pe fata rasucindu-mi ochii si tragand-o pe blonda dupa mine.
- Ce vrei Mira? mormaie ea urmarindu-ma. Ii dau drumul si ma intorc cu fata la ea privind-o rece.
-Cine e el? o intreb iar ea pufneste rasucindu-si ochii.
- Ti-am mai zis, e Ryan..
- Nu imi pasa ca e Ryan, o intrerup eu, de ce stai cu el? Daca Aryan o sa afle o sa...
- Nu o sa faca nimic, spune ea mai mult soptit lasandu-mi privirea sa cada in pamant. Nu o sa faca nimic, e prea ocupat pentru a se mai gandii si la mine, continua sa apoi isi strange mai bine rucsacul pe usa si trece pe langa mine mergand la clasa.
- Blake, ai dat de dracu', mormai continuandu-mi drumul catre baietii ce tocmai au iesit din sala.
Calc apasat pana in dreptul baietilor, fara sa mai iau in seama vorbele lor sau fluieraturile.
Idioti.
Deschid vijelios usile mari si privesc in intreaga incapere dupa un cap brunet. Injur incet cand il obersv vorbind cu panarama pe care era sa o iau la bataie ieri. Merg pana in dreptul celor doi si il ating usor pe Aryan pe umar.- Blake, vorbim? il intreb iar acesta zambeste scurt in timp ce scorpia pufaie nervoasa.
- Ce vrei Mira? ma intreaba ea iar eu rad infundat.
- Depinde Katt, scumpo, ce imi poti oferii mie si baietilor din echipa, nu? o intreb cu o tenta de amuzament pe care brunetul a observat-o. Katthrine isi rasuceste ochii iesind din sala, ca eu sa pot sa vorbesc linistit cu varul meu.
- Ce e Mimi? ma intreaba el, lasand ca pe chipul sau sa apara o cuta.
- Ce se intampla intre tine si Kayla? il intreb soptit lasandu-mi privirea in jos. Il aud cum ofteaza apoi da sa treaca pe langa mine dar il prind de brat. Aryan, un an ati stat separati... chiar asa de mult v-ati schimbat?
- Uite Mira, ce se intampla intre mine si Kay, este strict problema noastra...
- Treci peste, nu vrei sa sti de cate ori am auzit chiestia asta, imi rasucesc ochii intorcandu-l cu fata spre mine.
- Mira, tu nu ai alta treaba? Nu trebuia sa fi undeva certandu-te cu cineva? Du-te si lasa-ma. cuvintele sale vin ca un cutit in inima mea, dar accept faptul ca...
- Esti un idiot Blake, tip in urma lui cand acesta iese din sala de sport.
Ma ridic de pe jos, si ies si eu, mergand pe hol pana spre sala mea de clasa, cand o vad pe Katt vorbind putin cam prea intens cu Lucas. Imi etalez un zambet pe fata, mergand apasat spre cei doi. Cand acestia ma vad, pot observa ca un zambet mic isi face aparitia pe fata iubitului meu. Ma apropii de el dandu-i un sarut scurt pe buze, apoi imi indrept atentia spre bruneta.
- Deranjez? intreb cu o voce de copil uitandu-ma la Lucas ce nu zicea mai nimic.
- Nu, de ce ai crede asta? intreaba el incruntandu-se iar eu dau din umeri zambindu-i.
- Defap... intervine bruneta, deranjezi. spune cu o mica retinere.
Prefacuta!
- Serios? intrebam eu si Luck la unison privind-o pe Katt.
- Pai... da, se fastacesete ea, vorbeam despre meciul de saptamana viitoare si...
- A pai, o intrerup eu, puteti sa continuati.
- Iubito, ii aud vorcea dura a brunetului din spate, cred ca ai intarziat suficient la ore, spune oftand.
- Cred ca glumesti, ma rastesc iesind din imbratisarea sa, ce se intampla cu tine si Aryan, parca sunteti pe invers. tip la el, dand sa plec dar imi prinde mana incercand sa ma opreasca.
- Mira...
- Las-o balta. il pvesc peste umar. Am intarziat la suficiente ore, il imit eu continuandu-mi drumul pana la sala de clasa.
~~~
In sfarsit orele sunt gata. Dupa terminarea cursurilor, i-am spus lui Liam ca ne vedem la Starbucks, pentru ca nu aveam niciun gand de a petrece urmatoarele ore alaturi de Kay.
Acum sunt in camera incercand sa imi gasesc ceva cu care sa ma imbrac.
Pana la urma, aleg sa ma imbrac cu o pereche de blugi negri, un maiou alb si o geaca de blugi. Ma incalt cu o pereche de bascheti negri si imi ieu rucsacul, apoi ies din camera inchizand in urma mea.Incep sa merg incet pe strada spre Starbucks, cand telefonul meu incepe sa sune destul de tare. Il scot din buzunar, uitantdu-ma la apelant.
Lucas
-Ce e Evens? il intreb rece, continuandu-mi drumul spre cafenea.
- Iesim si noi? intreaba chicotind. Nu ii inteleg pe baietii astia cu care, dimineata te certi, apoi pana seara, uita tot.
- Nu stiu de tine, dar eu deja ies. spun putin arogant.
- Ok. Super, unde ne vedem, iubito? intreaba entuziasmat, si din nefericire, il pot auzi pe varul pe pe fundal ce radea ca un psihopat.
- Nu stiu, nu imi pasa. Nu imi amintesc sa fi spus ca ies cu tine, tu si Aryan sunteti cam ocupati in ultimul timp. Eu si Kay, ne-am gandit sa va dam putin spatiu. il informez apoi ii inchid.
Oftez si imi arunc telefonul in rucsac, nu inainte de a il da pe silentios. Intru in cafenea, apoi ma uit de Liam si ma indrept spre el. Il salut zambind, lucru ce si el il face, apoi ne comandam fiecare cate o cafea incapand sa povestim lucruri marunte...
Kayla's POV.
- Hei, scuze pentru comportamentul Mirei de dimineata, ma scuz in fata lui Ryan ce tocmai mi-a deschis usa pentru a intra in camera lui.
- E in regula, ce e drept are dreptate, nu ar trebui sa stau asa de aproape de tine, stiind ca ai iubit. spune el aruncandu-si cheile pe noptiera si dandu-si jos geaca.
- Si ce mai iubit, mormai eu facand acelasi lucru ca si brunetul. Merg si ma asez pe pat, apoi imi scot din rucsac un caiet si un pix. Esti sigur ca poti sa ma ajuti cu proiectul asta? Adica, fara supararea, dar nu prea pari expert in ale chimiiei, continui chicotind.
- Vai, draguta de tine, spune aruncandu-mi o privire peste umar, stai chill, si eu am facut un proiect asemanator anul trecut, si aveam ceva pe un stic... pe aici pe undeva, vorbeste in timp ce cauta haotic prin sertarele biroului sau. Aici era, tipa scotand din sertar un stic micul si negru, moment in care usa se tranteste puternic de perete lasandu-l la iveala pe Aryan...
- Tu ce cauti aici?
Va urma...
Intrebarile Capitolului:
1. Ce treaba are Katt cu cei doi baietii?
2. Ce o sa intample cu cei patru prieteni?
CITEȘTI
Find you
Romance( Volumul 3 din trilogia Iubire Periculoasa) Toti se intorc. Cu mai multa putere ca niciodata. Familia Evens este gata sa treaca prin orice pentru a descoperii ce secrete le rezerva viitorul...si mai ales, ce secrete vor mai afla despre familia lo...