Hmmm ti-ai vazut numele :'))
👇Citeste jos te tot si o sa afli de ce.👇Love you sweetheart.
Kayla's POV.
Aryan intra in cladirea uriasa iar eu ma ridic nervoasa de pe pamant urmandu-l. Intrata in cladire il caut cu privirea pana cand il vad in fata usii sale. Urc rapid scarile si merg in fata camerei apoi deschid usa si intru vijelios gasindu-l pe brunet intins in pat cu o alta stica plina.
- Aryan ce e cu tine? tip la el trantind usa in urma mea. Acesta isi clatina putin capul inainte de a mai lua o gura din bautura sa. Ma apropii de el smulgandu-i sticla din mana si trantind-o pe noptiera.
- Ce vrei Kayla? mormaie el prictisit asezandu-si mai bine perna sub cap. Imi rasucesc ochii si ma asez langa el iar acesta se aseaza din nou in sezut privindu-ma.
- De ce bei? il intreb continuand sa tip si sa gesticulez cu mainile in aer.
- M-am distrat si eu cu prietenii mei, chicoteste facandu-ma sa imi ridic o spranceana. Prietenii lui? Parca noi eram prietenii lui... acum are altii?
- Mai nou... asa te distrezi tu? il intreb privindu-l in scarba zambind trist. Cine esti tu si ce ai facut cu iubitul meu, ha? ii scuip cu venin cuvintele inainte sa ies pe usa lasandu-l sa mediteze la ce se intampla, in liniste. Ies pe holul lung si pasesc apasat pana cand ajung in fata unei camere...
Camera mea e 569. Poti trece daca te plictisesti...
Trag aer adanc in piept inainte de a imi face curaj sa bat la usa. Bat de cateva ori la rand pana ma gandesc sa plec. Poate e ocupat, sau... poate invata pentru un curs. In clipa in care am vrut sa plec usa sa deschis lasand un scartait sa umple coridorul.
- Kay? intreaba brunetul putin socat stand pe o parte cu usa si permitandu-mi sa privesc prin camera. Chicotesc cand ajung la patul sau unde il vad pe Zack jucandu-se pe laptop.
- Daca deranjez pot sa...
- Nu ! spune el putin cam tare facandu-ma sa chicotesc. Zack oricum pleca. Nu e asa Zack? il intreaba pe amicul sau iar acesta il priveste confuz cateva secunde apoi ca o vijelie iese pe usa spre scari impidicandu-se de aer de cateva ori. Ce te aduce pe la mine? intreaba acesta inchizand usa in urma mea.
- Pai, spun eu prelungind a-ul, ai spus ca pot veni aici cand ma plictisesc, continui trantindu-ma in pat si tragandu-mi o perna sub cap, ei bine iata-ma. spun zambindu-i.
- Si... sper ca nu te astepti sa te cred acum, corect? intreaba asezandu-se el, si la fel ca si mine, privind tavanul alb. Ei haide Kaya, spune chicotind, stiu si eu cum e Aryan cand iese cu Josh si Katt. Ultima oara a iesit urat rau de..
- Aryan umbla cu Katt? intreb ridicandu-ma si privindu-l in ochi. Si cine e si Josh asta?
- Josh e fostul capitan de baschet, spune el ridicandu-se, dar de cand cu Aryan, el a ajuns pe locul doi. Acum incerca sa il tina pe brunet cat mai mult prin preajma lui pentru a devenii unul de-al lui. Si iti zic de pe acum, Josh nu e o persoana de incredere, deci stai departe de el.
- Si daca nu vreau? incerc sa il inervez si imi pun pe fata un zambet dracesc. Ce o sa imi faci Ray-Ray? il intreb muscandu-mi buza pentru a nu incepe sa rad ca o nebuna.
- O sa fiu nevoit sa te tin chiar eu departe de el, spune apropiindu-se periculos de tare de fata mea. Cine stie, poate te inchid aici, continua chicotind. Il privesc atent in ochii sai negri pana cand telefonul sau incepe sa sune insistent.
Ofteaza si se indeparteaza, mergand spre telefon. Arunca o privire scurta la el apoi la mine privindu-ma incruntat.
- Cine e? intreb asezandu-ma in pozitie turceasca in patul sau mare. El rade si se intoarce inapoi in pat apoi imi arata ecarunul telefonului. Raspunde-i, e tot ce ii zic iar acesta face in tocmai.
CITEȘTI
Find you
Romance( Volumul 3 din trilogia Iubire Periculoasa) Toti se intorc. Cu mai multa putere ca niciodata. Familia Evens este gata sa treaca prin orice pentru a descoperii ce secrete le rezerva viitorul...si mai ales, ce secrete vor mai afla despre familia lo...