A U T O R
Timpul nu poate fi masurat.
Timpul difera pentru multi, fiecare intelegand problema diferit.Pentru unii, sa iti revezi o buna prietena dupa 2 ani inseamna mult. Pentru altii, care isi au prietenii alaturi, nu inseamna extraordinar de mult timp.
Sau o relatie.
Pentru unii doua luni inseamna mult, iar pentru altii e doar un fleac.Toate astea pana cand ajungi sa traiesti acele momente, sa treci si tu prin aceleasi stari ca persoanele respective. Sa le traiesti, iubirea, ura, gelozia si fericirea.
Iar din toate, cel mai frecventat sentiment este durerea. Toti o simtin in fiecare moment. Ne doare, si fiecare ne manifestam diferit.
Eva a murit. Iar Kayla si-a exteriorizat toata durerea din acele clipe facand imposibilul posibil si scapand, odata pentru totdeauna de Dixon.
Viata ei a scapat de orice fel de grija.
Ani buni au trecut de cand familia Evens a luat-o de la capat. De cand Kayla si Aryan au ajunsa sa isi traiasca, fericiti, povestea de dragoste, dar am pastrat ce e mai bun la sfarsit, pentru ca ei chiar merita un final fericit.
~ In prezent ~
Fiecare persoana in partea era extrem de agitata.
Plaja pustie din Miami, a ajuns in numai o saptamana sa arate ca in basme. Organizatorii au avut grija ca aceasta zi sa fie memorabila pentru cei doi indragostiti ce nu si-au mai vorbit de zile bune.Si totusi, in aceasta atmosfera agitata, o fata mica de statura, cu parul auriu si ochii albastrii ca marea, mentinea persoanele cu zambetul pe buze.
Purtand o roche lejera de un albastru deschis, pe aceasta fiind imprimate fel de modele aurii. Micuta blondina radea si dansa pe nisipul incins de razele soarelui. Ea intretinea atmosfera agitata de pe plaja.
— Skyler ! matusa sa o cauta cu disperare prin multimea de oamenii. Aceasta rase, apoi o lua la fuga cu picioarele prin apa, si tinandu-si cu manutele mici rochia pentru a nu si-o uda. Matusa sa a zambit privind-o cum vantul ii batea usor parul de pe fata.
— Nu vreau sa merg, a tipat apropiindu-se de fata bruneta din fata ei. A pasit cu picioarele pe nisip, si incrucisandu-si bratele la piept, micuta Sky lua o postura impunatoare ce te face sa spui ca ii seamana perfect tatalui sau.
— Daca nu vi cu mine, ii voi spune tatalui tau ca iar nu ma asculti. bruneta isi incrucisa ferma bratele la piept privind-o, zambind in coltul gurii, cum se apropie cu pasi mici de ea. Sky s-a oprit si a lasat privira sa ii cada pe balerinii imbibati cu apa. S-a descaltat si si-a luat in manute, apoi a mers langa matusa ei.
— Nu e corect, mormai trecand pe langa ea spre varul sau ce o asetepta pe scarile tarasei. A zambit cand a zarist-o si s-a ridicat pentru a merge sa o imbratiseze. Pentru un pustan de doar sapte ani, era destul de matur, semanandu-i perfect mamei sale.
Skyler a zambit cand l-a vazut pe Zack, asa ca a afisat cel mai dulce zambet si a fugit sa isi imbratiseze varul, si totodata, cel mai bun prieten. Baiatul a mangaiat-o usor pe cap pe micuta fetita blonda, apoi amandoi s-au asezat pe treptele terasei cafenelei, si au privit spre oamenii ce terminau ultimele aranjamente.
Chiar daca aspetul era acelasi, cu totii spuneau ca Sky ii seamana perfect tatului sau. Aceasi incapatanare, aceasi energie, aceasi ura, acelasi dispret pentru cei ce i-au ranit familia. Toate se regeseau in micuta raza de soare.
CITEȘTI
Find you
Romance( Volumul 3 din trilogia Iubire Periculoasa) Toti se intorc. Cu mai multa putere ca niciodata. Familia Evens este gata sa treaca prin orice pentru a descoperii ce secrete le rezerva viitorul...si mai ales, ce secrete vor mai afla despre familia lo...