Probudily mě sluneční paprsky. Pomalu jsem otevřela oči a odhrnula svojí peřinu na stranu, abych mohla vstát z postele. Vydala jsem se ke skříni ze světlého dřeva a začala hledat nějaké oblečení.
Za necelých deset minut jsem už scházela schody a mířila do kuchyně. Máma musela jít brzy do práce, takže jsem byla dnes ráno doma sama. Uvařila jsem si čaj, rychle jsem ho vypila a vzala jsem do ruky jablko, d kterého jsem se s chutí zakousla.
Přesně v půl osmé jsem vycházela z domu. Nasadila jsem si sluchátka a rychlou chůzí se blížila k autobusové zastávce.
Asi půl minuty na to, co jsem tam zastavila autobus přijel. Jela jsem pět zastávek a potom vystoupila. Před školou už na mě čekala moje nejlepší kamarádka Ellie.„Liss!” zavolala na mě a zamávala mi.
Usmála jsem se a šla za ní. „Taky tě ráda vidím, ” řekla jsem. Prohrábla jsem si své světlé vlasy a znovu se na ní usmála.Vešly jsem společně do třídy a sedly si do naší lavice. Chvíli na to přišel náš profesor na matematiku a zahájil hodinu.
Když zazvonilo na konec poslední hodiny, vydechla jsem úlevou.
Když jsme vylezly že školní budovy, Ellie se mě zeptala: „Nechceš zajít na něco k pití, když je ten pátek?” „Ráda, ale radši ještě zavolám mámě,” řekla jsem a začala hledat telefon.Seděly jsme s Ellie v kavárně a povídaly si. My dvě jsme si vždycky měly co povědět. V půl páté jsme se rozloučily a každá se vydala svou cestou.
Když jsem přišla domů, přivítala mě máma. Objala jsem ji a potom odešla do svého pokoje. Udělala jsem si domácí úkoly a potom zapla svůj Macbook. Podívala jsem se na dva díly jednoho seriálu a potom šla dolů za mámou na večeři.
Zrovna když jsem polykala kousek výborného masa, máma si odkašlala a řekla: „Liss... Chci ti něco říct.”
„Co?” zajímala jsem se.
„Víš jak mám toho přítele?”
„No?”
„Pozval nás zítra večer na večeři, i s jeho synem.”
„Uhm... Dobře.” byla jsem trošku zaskočená, nevěděla jsem, že mámin přítel má syna.
„Ten syn je asi tak ve tvém věku a jmenuje se Jacob... Víc o něm nevím.”
Jenom jsem přikývla.Když jsem už v pyžamu ležela ve své posteli, vzala jsem telefon z nočního stolku a napsala jsem o tom Jacobovi Ellie. Potom jsem telefon vypnula a modlila se, aby Jacob nebyl nějaký úplný blbeček.
První kapitola nového příběhu! Omlouvám se za chyby a doufám, že se líbí😘😘.
ČTEŠ
My stepbrother | Jacob Sartorius
FanfictionNikdy jsem ani nesnila o tom, že ho někdy uvidím. Že se mu budu moct podívat do očí. Že uslyším jeho hlas. Že budu moct trávit chvíle v jeho přítomnosti. Že budu moct být s ním.