• 15 •

147 4 0
                                    

Druhý den odpoledne ještě nikdo nebyl doma, tak jsem se rozhodla napsat Ryanovi.

Lissie🖤: Ahoj! Nechtěl by jsi někam zajít? Máme si toho hodně co říct 🙂

Ani ne po pěti minutách odpověděl.

Ryan💫💣: No jasně, s tebou vždycky😏

Lissie🖤: Tak zítra? Je pátek, tak by to neměl být problém.

Ryan💫💣: To zní skvěle. Co takhle Starbucks? Koupíme si tvé oblíbené karamelové frappucino 😉

Lissie🖤: Dobře. Co takhle ve čtyři tam, co jsme se potkali?

Ryan💫💣: Ok. Už se těším

Usmála jsem se a položila telefon na stůl, ale okamžitě mi přišlo nové oznámení.

Rozsvítila jsem obrazovku.
Psal mi někdo nový přes Messenger. Rozklikla jsem to a z úsměvem zjistila, že to je Hunter.

Uživatel Hunter Rowland si vás přidal do Messengeru.

Přidala jsem si ho taky. Okamžitě mi od něj přišla zpráva.

Hunter Rowland: Tak jaká je nová knížka?

Melissa Cassey: Četla jsem zatím jen pár stránek a myslím, že je úplně úžasná. Co ty?

Hunter Rowland: Ještě jsem si neměl čas číst. Nastavím ti nějakou přezdívku, tyhle celý jména jsou moc formální 😏

Uživatel Hunter Rowland nastavil vaší přezdívku na Little Liss💙👑

Uživatel Little Liss💙👑 změnila vaší přezdívku na Hunter💙💥

Hunter💙💥: Tohle je lepší🙂😊

Little Liss💙👑: Souhlasím..☺️

Nebyla jsem zvyklá psát si takhle často s klukama, a už vůbec ne na to, že by mi jen tak nastavili přezdívku se srdíčkem. Usoudila jsem, že to nejspíš dělají často a jsou na to zvyklí, takže v tom nevidí nic neobvyklého.

Ještě chvíli jsme si psali.
Někdy kolem šesté jsem uslyšela kroky a prásknutí dveřmi. Omluvila jsem se Hunterovi, že už musím jít a odložila telefon.

Byl to Jacob, o tom nebyl pochyb, jelikož zmizel ve svém pokoji. Rozmýšlela jsem se, jestli za ním mám jít, jelikož vypadal hodně naštvaně. Co ho mohlo takhle rozladit?

Nakonec jsem se rozhodla, ze se ho zkusím zeptat. Vylezla jsem na chodbu, našla jeho dveře a tiše zaklepala.

„Nechci s nikým mluvit!” zakřičel přes dveře a já sebou leknutím trhla. Usoudila jsem, že chce být sám a tak jsem tam jen tak stála. Z pokoje se ozývaly jen zvuky počítačové hry.

Nikdy jsem nepochopila, jak můžou kluci najít útěchu prostřednictvím zabíjení fiktivních příšer. Poraženecky jsem vydechla a vrátila se do pokoje, vzala si knížku a odešla si číst na zahradu.

Přečetla jsem ani ne dvacet stránek, protože jsem se nedokázala soustředit.
Vrtalo mi hlavou Jacobovo chování. Někdo mu něco udělal? Pokazil něco důležitého?

Zavřela jsem knížku a celá zamýšlená se vydala dovnitř. Vůbec jsem nevnímala okolí a proto jsem se srazila s Jacobem, který měl nejspíše namířeno na zahradu.

„Promiň,” řekla jsem tiše a chtěla jsem odejít.
„Stalo se něco? Vypadáš duchem nepřítomná,” zastavil mě.
Trochu falešně jsem se zasmála.
„Jestli se něco stalo? To bych se měla ptát já tebe.”

„Neřeš to. Nic ti do toho není,” odseknul. Hrubost v jeho hlase byla zpět.
„Tak teda promiň,” utrousila jsem a odešla zpět do pokoje.

Nemohla jsem na to přestat myslet. Jacob byl skoro pořád pozitivní a smál se na všechno kolem sebe, tak co se mohlo stát?

Napadlo mě napsat Hunterovi. Byli to blízcí přátelé, tak by mohl vědět, co s ním je.

Little Liss 💙👑: Ahoj, promiň že ještě  píšu, ale nevíš, co se stalo Jacobovi? Je hrozně nepříjemnej.

Hunter 💙💥: Promiň, ale nevím. Možná je to kvůli Monice

Little Liss 💙👑: Kdo je Monica?

Hunter 💙💥: Jeho holka. Vlastně nevím, teď se pořád hádají... Možná už spolu nejsou, ale fakt nevím

Počkat, co? Jacob má holku. Holku.
Samozřejmě že ano. Nemělo by mě to vůbec překvapovat, u někoho tak hodného a hezkého. Přesto jsem pocítila nepříjemný pocit v hrudi.

Zavrtěla jsem hlavou. Jsme přece téměř sourozenci. Jsem pro něj mladší sestra, doslova. Jen sestra, a on pro mě bratr.

Podívala jsem se zpět na telefon.

Hunter💙💥: Liss, jsi tam?

Hunter💙💥: Liss.. vidím, že si to čteš.

Little Liss 💙👑: Jo, promiň. Jen jsem se zamyslela

Hunter💙💥: V pořádku.

Hunter💙💥: A nad čím jsi přemýšlela?

Little Liss 💙👑: To je jedno. Nic důležitého 🙂🙂

Lehla jsem si na postel a podívala se na strop. Chvíli jsem jen tak ležela a přemýšlela. Nakonec jsem se zvedla a začala si uklízet věci z posledních krabic z bývalého domova.

Ahoj! Jsem tu s novou kapitolou, doufám že se líbí. Co říkáte na Huntera a Jacoba?
Tak zatím ❤️❤️❤️

Liss ^•^


My stepbrother | Jacob SartoriusKde žijí příběhy. Začni objevovat