Asi v půl osmé nás rodiče zavolali na večeři.
Docupitala jsem do velké místnosti a spolu s Jacobem jsem se usadila ke krásnému stolu.Po chvilce přišel Rolf, dal nám příbory a nalil pití. Potom přišla i máma a naservírovala nám večeři.
„Páni,” vydechla jsem při pohledu na voňavé jídlo.
„Nechte si chutnat,” popřál nám Rolf a my se s chutí pustili do jídla.Po večeři jsme si sedli do obýváku a povídali si. Myslím, že jsme se díky tomu docela sblížili.
Jsem ráda, že jsme se sem přestěhovali.
Myslím si, že Rolf mého otce z velké části nahradí. Sice ne úplně, ale z většiny ano.Někdy kolem desáté jsem se rozloučila a odebrala se do svého nového pokoje.
Zatím jsem neměla vybaleno, takže moje věci byly vyskládané v krabicích.
Otevřela jsem jednu s oblečením, vyndala jsem si volné tričko a krátké látkové kraťasy.
Potom jsem si z jiné krabice vyndala kosmetickou taštičku a ručník a vlezla do koupelny.Vyhřívané dlaždice mě krásně zahřály do chodidel a já spokojeně vydechla. Bylo to tu opravdu krásné.
Zamkla jsem za sebou, svlékla se a potom vklouzla do sprchy.Když jsem se oblékla do pyžama, vyložila jsem si obsah své kosmetické taštičky do poliček a šuplíků pod umyvadlem.
Potom jsem si vyčistila zuby, umyla obličej a rozčesala vlasy.Když už jsem ležela ve své měkoučké postýlce, někdo zaklepal na dveře od pokoje.
„Dále,” řekla jsem a vyčkávala, kdo se objeví ve dveřích.
Byla to máma.
„Ahoj, Lisso. Chtěla jsem ti popřát dobrou noc.”
Trochu mě to zarazilo, protože máma už za mnou do pokoje večer nechodí docela dlouho.
„Dobře” usmála jsem se.
Máma si sedla ke mě na postel a rozhlédla se po mém pokoji.
„Líbí se ti tu?” zeptala se.
„Líbí. Moc.” odpověděla jsem upřímně.Usmála se na mě a pohladila mě.
Když se její prsty dotkly mé tváře, ucítila jsem, že mě něco zastudilo.
Vzala jsem její ruku do dlaní a prohlédla si jí. Sice tu byla tma, ale stejně jsem rozpoznala prstýnek na mámině prsteníčku.„Mami!” vypískla jsem nadšeně.
„Rolf tě požádal o ruku?”
Máma se spokojeně uculila a potom s úsměvem přikývla.
„To je super!” radovala jsem se a objala jsem jí.
Obětí mi opětovala a zasmála se.
Odtáhla jsem se a taky se uculila.
„A kdy plánujete svatbu?” ptala jsem se.
„To ještě není jisté.”
„Tak dobře.”____
Ráno jsem vstala a vyndala z krabice s oblečením černé skinny džíny, šedivé tričko s krátkým rukávem a bílou velkou mikinu.
V koupelně jsem si vyčistila zuby a učesala si dva drdoly, ze kterých jsem vytáhla pár pramínků.
Potom jsem seběhla po schodech dolů a vešla do jídelny. Tam už seděl Jacob.
Měl jemně rozcuchané vlasy, což bylo neskutečně roztomilé.„Dobré ráno,” pozdravil mě.
„Dobré,” usmála jsem se a sedla si naproti jemu.
„Kde jsou rodiče?” ptala jsem se.
„Prý museli do práce.” řekl a mile se usmál.
„M-hm” přikývla jsem a pustila se do předem připravených míchaných vajíček.
„Chceš doprovodit do školy?” otázal se.
„Jestli budeš chtít,” řekla jsem jemně v rozpacích.
„Samozřejmě, sestřičko.”Dobré dopoledne všem, rozhodla jsem se, že se pokusím vydávat kapitoly častěji. Neslibuji, že to bude každý den, to ne, ale pokusím se co nejčastěji vydávat.
Taky vám chci moc poděkovat za 100 přečtení.
Miluju vás💫💙Vaše
Lissa ^^
ČTEŠ
My stepbrother | Jacob Sartorius
FanfictionNikdy jsem ani nesnila o tom, že ho někdy uvidím. Že se mu budu moct podívat do očí. Že uslyším jeho hlas. Že budu moct trávit chvíle v jeho přítomnosti. Že budu moct být s ním.