"Zlato, mohl by jsi vynést koš?" zeptal jsem se Basteho. Líně zvedl zrak od katalogu a vstal. V koutku úst měl zapálenou cigaretu. Vzal odpatky a vyběhl ven. Lilo jako z konve a my byly doma. Já dělal oběd a on si pročítal katalog, kde si chtěl objednat novou vestičku. Pokoušel jsem se o ty jarní špízy z Precticantu. Docela se mi to dařilo a už jsem na to měl chuť. Baste za chvíli přiběhl, mokrý až na kost. " Oo promiň! Netušil jsem, že prší tak moc" omlouval jsem se. Baste si otřel mokré čelo. Pak se sklonil a gestem naznačil cvaknutí zapalovače. Vzal jsem ho z linky a připálil jsem mu vyhaslou cigaretu. Uculil se a mrkl na mě pravým okem. Chtěl se napít kávy a tak mi cigaretu vtiskl do koutku úst. Sevřel jsem jí v zubech. Už jsem si na to zvykl. Ale abych začal kouřit sám? To teda ne. Ten kouř jsem ani nevdechl, jen jsem mu jí držel. Napil se a šel zpět ke mně. Objal mě ze zadu a otočil mi hlavu. Cigaretu si ode mě vzal zpět a políbil mě na krk. Byl tak cute...
Ty špízy byly něco!! Snědl jsem 2, Baste jich spořádal rovnou 5!!! Ještě to zalil šálkem kávy a bylo to. Pak si zmoženě lehl na pohovku. Po jeho včerejším celodenním spánku byl dokonale odpočatý ale chtěl si projít pořádně ten katalog. V leže si ho prohlížel. Já umyl nádobí. "Co by jsi chtěl dnes dělat miláčku?" zeptal se mě. Nic mě nenapadalo. Byl pátek. Co takhle jet někam na víkend? Řekl jsem to Bastemu. Odvrátil katalog na stranu a podíval se na mě. Usmál se. Přešel jsem k němu a lehl si na něj. " Chci s tebou prožít báječný víkend jako v těch romantických filmech. Party na pláži, večírky, oslavy, stanování, výlety, večeře v restauracích, víkendy na chatě a tak dál" řekl jsem po polibku. Hladil mě po zadku a culil se na mě. Nikdo nemohl být více roztomilý než on. Ač jsem byl chytrý jak rádio, mě samotného však nenapadlo, kam bychom tedy jely. Už už jsem o tom začal přemýšlet, když v tom mi zazvonil mobil. Vyletěl jsem k němu a zvedl to. "Haló?". "Ahoj", ozval se ženský hlas, "tady Ellison. Ta z vlaku. Jen jsem se chtěla zeptat jestli by jste nechtěli něco podniknout?". Radostí že jí slyším jsem málem skákal do stropu. "Ahoj Ellie!! Tak rád tě slyším! Jistě, moc rádi. Zrovna jsme o tom s Bastem přemýšleli. Nechcete se stavit na kafe? Můžeme to probrat". Ellie souhlasila a po chvíli jsme se rozloučili. Vjela do mě energie a já začal okamžitě sklízet a dávat ostré věci mimo dosah. Baste mě pozoroval. "Ehm... Copak to děláš?". "No co myslíš? Uklízím! Přijde Ellie s tou malou a ještě si něco udělá! To je rychleji jak na nový boty" odsekl jsem mu. Baste se nečinně svalil na pohovku a dal si kolena pod bradu, aby mi nepřekážel.
Po chvíli se ozval zvonek. Utíkal jsem ke dveřím. Za nimi stála Ellie s deštníkem v ruce a druhou řídila kočárek, přes který byla přehozená pláštěnka. Pomohl jsem jí kočárek vměstnat do chodby a sundal jsem jí kabát. Vděčně se na mě usmála a vyndala Melanii. Ta se culila jako sluníčko a hned ke mně natahovala ručičky. Vzal jsem jí do náruče a vešel jsem s ní do obýváku. Baste objal Ellie a pak se sklonil k Mell. "Ahojky princezno! No ty jsi ale už velká holka, že?" culil se na ní. Mell ho pozorovala a pak zareagovala jako vždy. Natáhla k němu ručky. Baste polekaně couvl. "Promiň! Neumím držet miminka" omlouval se. V tu chvíli jsem si uvědomil, že i já sám ji držím dosti nešikovně. Budu muset poprosit Ginger o lekci. Nevím, jestli jsem se o tom už zmiňoval, ale Ginger si našla práci. Chce si teď po škole dát rok volna, a tak si našla práci a je pomocnou sestřičkou v porodnici. Denně jí pod rukama projde hora miminek, takže o tom musí trochu vědět. Vrátil jsem Mell mamince a ona se s ní usadila na pohovku. Nabídl jsem jí něco k pití. Ellie si však řekla jen vodu a pustila Melanii na zem. Začala se plazit po čtyřech. Byla docela rychlá, a tak jsme brzy ztratily pojem o tom kde je. Tady se však předvedl Baste. Odmítl kávu a vzorně chodil za Mell,dával pozor aby si neublížila. Ellie je s úsměvem ve tváři pozorovala. Já taky. Ještě nikdy jsem neviděl Basta tak moc soustředěného. Najednou se malá opřela ručkami o první schod schodiště a chtěla se vysápat nahoru. Baste jí obratně chytil pod pažemi a nešikovně jí přemístil na druhou stranu obýváku. S Ellison jsme z toho měli záchvat smíchu. Baste se zatvářil uraženě a založil si ruce na prsou. "No dovolte! Si myslíte že neohlídám ani dítě?". Otočil jsem se na něj. "Zdrhá" pronesl jsem klidně. Baste rychle hledal očima na zemi Mell. Byla zase u schodiště. Baste se za ní s panickým výrazem v obličeji rozeběhl.
Když Ellison odešla, měl jsem zvláštní pocit. Baste seděl na své pohovce. Posadil jsem se vedle něj. "Baste?"
"Ano? "
" Víš, přemýšlel jsem o tom. Chtěl bych si adoptovat dítě. Chtěl bych, abychom byly jeho rodiči " řekl jsem s vypětím všech sil. Baste se na mě podíval. V očích mu jiskřilo. Vzal mě za ruce a sklopil hlavu." Chci totéž! Jediné co si přeji je mít někoho, koho bych mohl chránit, starat se o něj. Chci rodinu" zašeptal a na koleno mi dopadly kapky. Plakal. Ještě chvíli jsme o tom spolu mluvili, ale došlo nám že na tohle nemáme. Proto jsem zavolal rádce. Za pět minut přiběhla. "Jsem tu jak nejrychleji to šlo! Co vám hráblo?!" jančila Ginger. Baste jí shrnul situaci. Seděla na pohovce naproti nám a držela si hlavu v dlaních. Snažila se to vší silou pochopit. Pak zvedla hlavu. "Je tu jedna možnost. Existují ženy, které za peníze odnosí dítě pro gayské páry. Vezme se sperma od obou otců a žena se pak uměle oplodní. Vyhovuje?" zeptala se. S Bastem jsme souhlasili. Ginger slíbila že se je pokusí vyhledat a zkontaktovat a že pak nám dá vědět. Celý zbytek dne jsme byly jako na jehlách. Čekaly jsme.
Večer jsme koukaly na film a mě cinkl telefon. Esemeska od Ginger.
Ginger: ahoj Dany. Hele, nasla jsem jednu moznou zenu. Techhle porodu ma za sebou hodne a byla by ochotna to pro vas udelat. Domluvila jsem vam na zitra schuzku, aby jste ji lepe poznaly. Rekni Bastemu at veme nejakou hotovost, tahle neni zrovna levna :-P. Pozitri uz by bylo mozne oplodneni.Radostně jsem to ukázal Bastemu. V očích mu stály slzy. Objaly jsme se a já tiše plakal. Tohle byl dokonalý okamžik.......
************************************************************
Takže bando. Zdar! Adelai je u strýce na Moravě a je spokojená. Je technicky možné že su opilá, ale to neva. Jak zatím prázdninujete vy?
ČTEŠ
Hříšní
RomanceSedmnáctiletý Danny studuje. Jeho otci však začnou docházet peníze a tak je Dannymu nabídnuto, aby se přestěhoval k mladému šlechtici z vážené rodiny Konohare, který mu nabízí platbu studií. Zjistí se však, že mladý pán není takový,jakým se zdá. Je...