Capitalul 8

97 10 4
                                    

*Kaila pov*
Atunci am izbucnit în plâns, am cazut la pământ, iar telefonul a rămas în mana de unde il auzeam pe Zayn cum plângea.

K:-Nu, Nu, Nu, e imposibil, asta e o gluma foarte proastă. Mira nu ar face asta nici o data. Ea e bine, iar acum ma astepta sa merg la ea, si sa o i au in brate.
Ke:-Trebuie sa fim puternici, poate e doar o greseala, trebuie sa mergem să vedem. (Kevin spune asta cu lacrimi in ochi)

*Kaila pov*
Am ajuns la spital,am fugit la salonul unde era Mira, iar Zayn era jos, intr un colț, si spunea: "Mira nu face asta, vino înapoi. Sti ca am nevoie de tine. Haide, vino"

Cand am auzit toate astea mi am dat seama ca nu era o glumă. Nu am putut să cred asa ceva. Era imposibil. Atunci am mers la doctor iar el ne a confirmat că este adevărat "Din pacate domnsioara Mira Rosse, nu a putut suporta tot acest chin. O sa ii anunțăm familia. Condoleante!"

Am mers acasa, nimeni nu vorbea nimic, era o liniste totală .simteam ca suntem inconpleti, nimeni nu putea sa se obișnuiască cu aceasta idee.

Z:Nu pot crede, ca nu am apucat să sa vorbesc cu ea despre ce simt.

K:Se pare ca nu a fost totul un joc, se pare ca viata e diferita de cum credeam noi. Acum va trebui să ne obisuim cu aceasta idee.

Dragoste infinită ♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum