Deoarece eu sunt o criminala, iar intr-o zi o sa intru în închisoare, iar eu nu pot sa îl las singur, de aceea mai bine sa aibă pe altcineva lângă el. Nu vreau sa îl dezamagesc.
Am ajuns jos, începuse și o furtuna, asteptam ca un taxi sa vina, deoarece nu vroiam ca tata sa mă vadă așa. Dar atunci mi-am dat seama ce mare prostie am făcut! Cât de proasta! El a pregătit atâtea pentru mine,și mi-a spus ca mă iubește, dar eu... Nu, nu poate pleca!
Am fugit cât am putut de repede înapoi. Am strigat după el de la 10 metri distanta, iar așa am avut toata discuția.M: ZAYN!
Z: MIRA?
M: ZAYN AȘTEAPTĂ!
Z: MIRA NU TE APROPIA!
M: STAI, ZAYN ÎMI PARE RĂU. NU AM VRUT SA PUN ASTA. TE IUBESC!
Z: CRED CA E PREA TÂRZIU.
M: NU, NU E!
Z: ATUNCI CE MAI AȘTEPȚI?Mira pov
Am alergat la el, eram uda leoarcă, dar când l-am luat un brate, nu mai simțit nimic. Am rămas așa câteva minute iar apoi m-a sărutat.
M: stii, cred ca ar trebui sa mergem în hotel...
Z: Ar fi bine*Zayn pov*
Am urcat într-o noua camera, deoarece am vrut sa lăsăm trecutul și sa începem un nou viitor împreună.
Am stat toata noaptea și am povestit, am vorbit despre tot ce a făcut în acel an, nu mi-am imaginat niciodată ca ar fi trecut prin așa ceva. Ne-Am gândit și ce s-ar întâmplă dacă politia ar găsi ca Mira e vinovata.M: știi, Zayn dacă eu o sa intru vrodata la închisoare sa nu mă aștepți.
Z: Ce? Ști ca nu sa te mai las niciodată. O sa fii mereu lângă mine de acum. Orice s-ar întâmplă o sa fiu alături de tine.
M: acum spui asta, dar eu nu vreau sa stai tot restul vieții și sa mă aștepți... Vreau sa ai o familie, sa fi fericit!
Z: atata timp cât sunt cu tine voi fi fericit.Dimineață ne-am dus la micul dejun.
M: Zayn nu se poate, trebuie sa fugim acum!
Z: stai ce?
M: ACUM!
A (Alisha): Tu..Mira?
M: Alisha!...Z: Cine ești?
A: Eu sunt Alis...
M: Zayn sa plecam!*Mira pov*
Nu pot sa cred ca Alisha a apărut aici. Daca o sa îmi pună întrebări, dacă o sa îmi spună de moarte lui Dean și dacă o sa își de-a seama de tot.
Am mers acasă, iar Zayn a venit cu mine.Z: Cine a fost fata de la hotel?
M: Alisha.
Z: Mira te-am intrebat cine e.
M: E asistena care a ajut grija de mine.
Z: Pai si ea nu știe nimic?
M: A fost concediata înainte cu 2 săptămâni de a ieși de acolo. A încercat sa mă ajute sa scap, dar Dean ne-a prins tocmai când deschideam poarta. Cred ca o sa îi spun ca eu l-am omorât, și ca sunt o criminala
Z: Ce prostii spui? Nu o sa spui nimanui. Mira tu nu ai făcut asta din plăcere! Ai făcut o pentru ca ai fost nevoita!
M: Zayn nu mai spune asta! Eu sunt o criminala! Iar în curând o sa intru la închisoare.
Z: Crezi ca te as lasă vreodată?
M: nu m ai lăsa.. nu-i așa?
Z: pentru nimic!*Zayn pov*
O sa fiu mereu lângă Mira. Nu o sa o las sa intre la închisoare, o iubesc acum mai mult decât orice.
*Mira pov*
În urmatoarea zi am intrat împreună cu Zayn, tinandu-ne de mână .
K: Nu credd! Kevin, uite-i pe Mira și Zayn!!!
Ke: Fratee, însfarsit ați vorbit.
M: Da, am rezolvat totul.
Z: Acum o sa fîm mereu împreună!
S: Neata! Iubitule, ce faci?
Z: Sa nu îndrăznești sa spui '"iubitule"!
S: Zayn ce vrei sa spui.
Z: Tu ai plănuit totul de la început! Iar apoi te ai lipit de noi! Ești o mizerie Selena!
S: Iubitule nu spune asta! Nici nu știu despre e vorbești!
M: Sa nu îndrăznesti ca nu știi despre ce este vorba! Tu mi ai distrus viata!
S: Așa domnișoara Mira, văd ca tu ai vorbit...O sa ai mari necazuri acum, încât o sa Îți dorești să mori!*Zayn pov*
În momentul ăla nu m-am putut abține așa că m-am aplecat la Selena și...
Hei dragilor 😘Vreau sa va intreb cam până la ce capitol vreti sa fie cartea ?💋
CITEȘTI
Dragoste infinită ♡
RomanceCunoscandu-se de la gradinita, un grup de 4 prieteni au ajuns chiar si astazi la vârsta de 16 ani sa isi fie alaturi unul de altul, dar incepand sa aiba alte sentimente unul fata de altul.💓