Capitolul 15

77 9 6
                                    

*Zayn  pov*

Pun mana pe clanța usii și o deschid.   Am simțit ca cerul cade peste mine. Nu Zayn trezește-te! Nu e chiar ea ...HAI ZAYN TREZESTE-TE !

Z: Mira?  Ce?.. Ce? 

*Mira pov*

Atunci am izbucnit în plâns și am sărit în brațele lui. Se uita la mine cu o privire atâta de confuză. Nu știam ce sa fac, mi-a fost atât de dor sa îl văd și sa îl pot simți atât de aproape de mine.

*Zayn pov*

Nu știam ce sa fac,eram într-o stare de șoc. Timp de 1 an am crezut cu toții ca ea e moarta. Eram atat de fericit ca trăiește și ca o revăd, dar eram și nervoas, deoarece nici măcar un semn nu a lăsat în tot acest timp. Ne-a lăsat sa credem ca e moarta! Dar acum când o văd ca, chiar e aici în fața mea simt ca o iubesc din ce în ce mai tare.
Atunci mi-am dat seama ca e real, ea e chiar în brațele mele. Atunci am prins o de mâini și am strigat plângând:

Z: E imposibil, tu ești moartă! Mira Cum sa faci asta?

M:Îmi pare atât de rău...promit ca nu o sa va mai părăsesc. Zayn te rog iartă mă.  Nu a fost vina mea. Am fost ținută de acel nebun și o fata închisă într-o casa.

Z: Mira...te iubesc mult dar acum după un an apari și îmi spuni ca defapt trăiești e mult prea mare socul. Noi toți ne-am schimbat. După 'moartea' ta noi nu mai suntem ca înainte.

*Kaila pov*

Văzând ca Zayn nu se mai întoarce am mers pentru a vedea ce s-a întâmplat.
Ceeee? MIRA? ...in momentul ala mi-am dat doua palme si i-am spus lui Zayn ca si el vede ce vad si eu ,dupa ce m-am comvins ca vad bine ,plângând am spus :

K:Cum ai putut sa faci asta? Cum,  cum, cum, Mira?   Nu te-ai gândit nici măcar o secunda la noi?  În tot acest timp ne-ai lăsat sa credem ca ești moarta. Am suferit toți enorm de mult pentru o minciuna. Pleacă nu vreau sa te văd! Mira pleacă!

Nu puteam sa cred ca e în viața.  As fi vrut sa o strâng în brațe și să îi spun cât de mult mă bucur ca o văd și ca este aici. Dar în momentul acela era pierduta, simțeam ca ceva s-a schimbat.

*Mira pov*

Ce s-a întâmplat cu ei? Nu mai sunt la fel, unde sunt prietenii mei?
Nu pot sa cred ca au reacționat așa de urât...

Dragoste infinită ♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum