Capitolul 21

65 8 1
                                    

D: Domnișoara Mira,  e foarte bine, dar se pare ca a încercat sa se sinucidă, am găsit o doza foarte mare de pastile, a avut noroc ca pastilele au avut efect întârziat.

K: Mira nu și ar face rău singura.
D: Ar trebui sa fiți mai atenți! Peste 3 zile o sa poate sa fie externata.

*Mira pov*
M-am trezit în salon, mi-am amintit tot ce s-a petrecut în acel an. Nu pot sa cred!  Zayn, Kaila si Kevin au trait in minciuna timp de un an. Nu stiu cum sa le spun. Atunci Zayn,  a intrat pe ușa.

M: De ce ești aici?
Z: Pentru tine.
M: pleacă!
Z: nu o sa te las singura!
M: Zayn, deja ai făcut-o!
Z: Am făcut o greșeală.
M: Trebuie sa Îți spun ceva.
Z: o sa îmi spuni când o sa mergi acasă. M-ai întâi să te faci bine.
M: de ce te prefaci ca iti  pasa?
Z: Mira ne cunoștem de 14 ani, crezi ca e atât de ușor sa nu îmi pese?
M: Dacă nu as fi făcut asta, nu erai aici acum. Erai cu Selena. Nu Îți pasa de  mine. Ești aici doar din milă!. Pleaca!

*Mira pov*
Atunci mi-am întors capul și câteva lacrimi mi-au curs pe obraz, Zayn mi-a promis ca o sa fim din nou ca inainte, dar el a fost aici doar din cauza milei. El a distrus iubirea și mi-a spulberat toate visele. Vroiam sa fim mereu împreună. Dar acum cu Selena... Nu pot sa cred ce mi-a facut, oare cum sa le spun asta tuturor.

Au trecut 3 zile iar Mira a ieșit din spital.

K: Kevin unde e jacheta mea?
Ke: Sus!
   - Zayn ești gata?
Z: sunt gata.
K: Bun, haideti, Mira o sa se bucure foarte mult!

Ke: Bună seara! Mira e sus?
Mama lui Mira: Da, e în camera.

Am intrat toți în camera, totul era atât de distrus, nu mai era camera aceea luminoasa și plina de viață, era cu jaluzele trase, într-un colt pastile aruncate pe jos, iar în altul erau cioburile unui pahar spart. Mira dormea, așa ca am profitat de ocazie sa strângem toate lucrurile ce erau în plus.

*Zayn pov*
Am găsit un plic pe care scria "pentru Zayn", l-am pus în buzunar fără a le zice celorlalți.

K: auziți, ce ar trebui sa fac cu ăsta?
Ke: Ce? Ce a ăla? Și de ce plin de sânge?

Z: Ce naiba? Arunca-l acum jos din mana. Poate nu e tricoul Mirei.
K: Îl știu destul de bine. L-am cumpărat ultima data când am fost la cumpărături.
Ke: Mai bine îl puni la loc. Dacă nu ne spune Mira, o sa o întrebăm noi.
M: Ce căutați voi aici?
Ke: Mira! Mi-a fost atât de dor de tine!
M: Ce? Ce ați făcut cu camera mea?

*Mira pov*
Atunci m-am ridicat și am tras toate perdele.

Z: Mira ce ai?
M: Voi nu știți ce am! Nu ați știut niciodată! De când am venit nu va pasat de mine! Acum sunteți aici doar din mila. Presupun ca Selena va așteaptă. Mai bine mergeți la ea!
Ke: Mira ce? Selena nu se compara cu tine!
M: M-ați lăsat singura! Au trecut 6 luni de când m-am întors, dar niciodată nu ați venit la mine.
K: Termina Mira! Nu pot sa aud așa ceva!
M: e doar adevărul! De ce va deranjează? Nu știți prin ce am trecut! Nu știți ca 3 luni am stat în comă. Am fost paralizata, am facut săptămâni de exerciții! Am fost ținută prizoniera intr-o camera transformata intr-un salon de spital. Singura prietena a fost o asistenta care stătea cu mine, căreia îi povesteam cât îmi e de dor de voi.
K: Mira nu știam,de ce nu ne-ai povestit?
M: sa va povestesc? Ați întrebat vreodată? M-ați ignorat de când am venit.
Z: de am fi știut ca treci prin atatea am fi fost lângă tine.

*Mira pov*
În momentul acela am simțit ca innebunesc, și am izbucnit plângând și strigând.

M: ajunge! Ajunge! Ajungee!!!
Ke: Mira?
M: ce Mira? Ce? Ce? Ajunge! Plecați nu puteți sta cu mine! Plecați!
Z: Mira, ba putem!
M: nuu!! Nu puteți sta cu mine! Sunt o criminala! Ajunge! Plecați! Sunt o criminala, am omorât un om! Am omorât un om!
K: Mira ce vorbești? Ce? Mira? Nu se poate. Poate doar a fost un coșmar foarte urat!
M: Da! Chiar a fost un coșmar! V-ați întrebat vreodată cum am ieșit? Nu! Pentru ca nu va pasat!
Z: Mira povestește-ne tot acum!
M: m-am trezit dimineață, atunci Dean a intrat peste mine, am strigat cât am putut de tare, dar eram într o pădure, ma prins și mă aruncat pe jos, atunci am luat un lemn și...

Dragoste infinită ♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum