Capitolul 18

59 6 4
                                    

S: Prima oră o avem în sala 13, in laboratorul de chimie.
K: ne trebuie echipament?
S: Nu, ne dau ei.
K:Super, atunci sa intrăm.

*Mira pov*

Azi merg la un nou liceu, sper sa fie bine. Imi pare rau ca nu o sa mai fiu colega ds banca cu Kaila, Kevin si Zayn, dar sunt sigura ca o sa imi gasesc  noi prieteni. Oare unde e sala 13? Am căutat-o in tot liceul, dar nu o găsesc. Am întrebat pe omul de servici   si mi-a spus ca este la etajul 3, pe prima parte. Cand am gasit sala am vazut ca scrie *laboratorul de chimie*, sper sa nu fie cu ghinion daca tot e sala 13.

M: Buna ziua!
P: buna ziua! Copii ea este noua voastră colega. Deci pana acuma sunt 4 copii noi in clasa noastră.  Vă rog să vă comportati frumos cu ei.

*Mira pov*
Se pare ca nu sunt singura nouă,  deci o sa fie mai usor.

P: Locul tău e in a6a bancă.

*Mira pov*
M-am întors sa imi vad noii colegi.
Ce? Nu se poate! Cred ca nu vad bine. M-am dus la locul meu, in spatele meu era Zayn, iar in dreapta Kaila.

*Zayn pov*
Am rămas socat cand am vazut-o pe Mira ca intra in sala, e prea greu sa o vad din nou in fiecare zi, dar mai ales ca sunt si cu Selena.

*Kaila pov*

Oare de ce si Mira este la acest liceu? Dar mai ales colega cu noi.

*Selena pov*

Nu pot sa cred ca fata aia e cu noi in clasa. Nu o sa o las sa se apropie de Zayn, o sa fiu foarte buna prietena si cu Kevin si Kaila. Nu am plănuit toate acestea pe degeaba,ca acum Dean sa o lase liberă. Trebuia sa o tina pentru tot restul vieții. Iar eu sa pot fi cu Zayn pentru totdeauna.

Se aude clopotel.

K: eu ma duc pana la Mira. Oricât de rau ar fi nu o pot lasa.
S: nici sa nu te gândesti! Dupa tot ce a făcut! Haideți să vă duc intr-un loc doar noi 4.
Ke: Ar trebui să sa o luam si pe Mira, e singura si nu stie liceu.
S: Nu!
Z: mergeti voi inainte. Eu ma întorc în clasa sa imi i-au telefonul.
S: Vin si eu cu tine.
Z: Nu trebuie. Mă întorc repede. Ca gasesc eu.

*Zayn pov*
M-am întors în clasa pentru a vorbi cu Mira, am vrut sa ii spun tot adevarul. Statea singura in banca si avea telefonul în fata. Nu obisnuia nici o data sa stea pe telefon.

Z:Buna!
M: Zayn?
Z: am vrut sa iti spun...

Dragoste infinită ♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum