Capitolul 10

99 8 0
                                    

S-a facut seara iar Zayn si Selena au plecat, am rămas cu Kevin pentru a discuta de Selena, aceasta nu ne prea încântă pe nici unul dintre noi,  dar fiindca Zayn era fericit, a trebuit să ii respectăm decizia, si sa o acceptăm in grupul nostru, dar niciodata nu o sa ii ia locul Mirei.

K-Kevin mie nu imi prea place de aceasta fata, e mult prea aroganta.
Ke: Decizia a fost luată de Zayn, daca el se simte bine alaturi de ea...
K:Suna-l înapoi pe Zayn sa vina, dar fara prietena aia a lui.
Ke:Dar de Ce?
K:Doar sună-l.

Zayn si Kevin povestesc la telefon:

Ke:Frate, vino pana acasă, sa vorbim.
Z:Asculta daca e despre Selena nu are rost.
Ke:Nu e.

Z:Am venit. Despre ce vreti sa vorbim?
K:Am vrut sa rămânem doar noi, ca pe vremuri. Fără altcineva care sa se bage intre noi.

Apoi ne am dus  în grădina in care obisnuiam sa stam toti 4, si  ne am asezat pe iarbă.

K: Eu sincer doar la Mira ma gandesc, ma gandesc ca acum am fi putut să fim toti 4, daca nu ar fi existat acel nebun psihopat, care sa ne distrugă tot viitorul. Tu chiar esti fericit cu aia?

Z: Eu o iubesc inca pe Mira, dar stiu ca imi este imposibil sa o revăd. As vrea sa pot da timpul inapoi si sa pot sa o apar de ziua aceea. Să nu o las singura si sa fi fost mai atent la problemele pe care le are.

Ke:Nu mai are rost sa vorbim despre trecut, nu putem să dam timpul inapoi si trebuie sa acceptăm prezentul asa cum este.

K:Nu inteleg cum puteți uita asa ușor toti anii impreuna, pentru mine nu mai este nimic la fel, nu te  inteleg Zayn tu o iubeai, cum ai putut sa o lasi singură?

Z: Nu e vina mea! E vina tuturor, nimeni nu am observat ce se intâmplă. Nu te comporta ca si cum tu nu ai fi de vina, da eu o iubesc si nu am protejat- o, dar tu daca tot esti prietena ei cea mai bună ce ai facut in tot acest timp?

*Kaila pov*

Atunci in seara aia, dupa 2 luni am inceput sa vorbim pentru prima oara despre accident.Ne-am certat, deoarece toti aruncam vina asupra altuia. Dar apoi ne-am calmat si am inceput sa cautam indicii despre moartea ei.
Si am ajuns la concluzia ca nimic nu are sens, ne-am gândit chiar si la varianta in care Mira ar fi vrut acest accident. Dar dacă chiar si ar fi dorit asta,ne ar fi lăsat un bilet de adio. Deci asa ca am exclus aceasta variantă.
Si am rămas la ultima soluție, ca acest accident ar fi fost provocat de cineva.

Dragoste infinită ♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum