"A trecut un an de cand sunt prizionera in casa unui om nebun si nu era singur avea in ajutor o fata care mi se părea foarte cunoscuta .Si un an in care nu mi-am văzut prietenii si familia. Un an de cand toti ma cred moartă, am fost răpită de la spital. Acest nebun pe nume Dean a platit doctorii si asistentele pentru a spune ca eu nu mai sunt in viața. Am fost răpită in noaptea aceea din salon si dupa cu elicopterul pentru a nu observa nimeni. Dimineata li s-a spus ca sunt moartă si nu au voie sa ma arate din cauza ca am facut in fel de varicela foarte urâtă care se ia.
Am stat timp de 3 luni in coma. Doctorii spuneau că nu mai am sanse.In ziua aceea ma indreptam spre casă chelnerului din cauza acelui bilet. Atunci mi-a apărut o masina in cale. Si am fost nevoită să o ocolesc.
Am pierdut un an din viața. Un an in care trebuia sa ma distrez alaturi de prietenii si sa ii spun lui Zayn ca il iubesc. Mă gândesc ce s-a intâmplă cu Kaila si Kevin. Mi-e atat de dor de ei. Oare au ajuns sa fie impreuna? Dar Zayn daca o sa ma urască cand o sa scap de aici. Sau daca ar avea o alta iubită, nu ar fi imposibil nu ar fi putut sa ma uite asa ușor.
A venit timpul sa ies de aici, nu am iesit deloc din aceasta grădina, nu am putut sta singura in aceea cameră, decat cu o asistentă care acum a devin prietena mea. Are 19 ani. Camera in care stau a fost transformată intr-un salon de spital. Stiu cand Zayn a venit sa ma salveze am lăsat semne ca am fost aici, dar se pare ca nu le-a gasit.
Imi este atât de dor de toți. Mai ales cand o sa ma duc acasa si o sa ii spun lui Zayn ca vreau sa fim impreuna. Mai este putin pana ce o să ies de aici!"
CITEȘTI
Dragoste infinită ♡
RomanceCunoscandu-se de la gradinita, un grup de 4 prieteni au ajuns chiar si astazi la vârsta de 16 ani sa isi fie alaturi unul de altul, dar incepand sa aiba alte sentimente unul fata de altul.💓