In dimineață aceasta am plecat toti la locul unde a fost accidentul, era la marginea unei păduri. Atunci ne am intrebat ca ce ar fi cautat Mira pe acest drum. Am inceput sa cautam indicii. Am adus si un politist si un dectetiv cu noi, care sa ne poata ajuta.
Am mers pe lângă drum iar in santul de lângă am gasit un bilețel:Z:Ce dracu e cu asta? Ce ar fi vrut sa spuna?
Atunci am luat si celalalt bilet si am observat ca scrisuile sunt la fel, deci ea a plecat pentru a se întâlni cu acel nebun. Era clar, dar ceva nu se lega, de ce a pierdut echilibrul?P (polițistul): Am uitat sa va spun, frână masinii a fost tăiată, si a fost lăsată fara ulei.
K:Deci Mira a fost omorâta, nu a fost ceva întâmplător.
Cand eram gata sa aflam tot adevarul politia a inchis acest caz, cu motivul ca este moartă si nu mai se poate face nimic. Am fost si noi obligati sa renunțăm la căutări.
Ke: Am fost atâta de aproape, nu putem sa lasăm asa totul.
Z: ai dreptate! Eu merg sa il caut pe chelner.
K: Venim si noi nu te lasăm singuri.Am mers la restaurantul din aceea seara. Pentru a lua adresa unde locuia chelnerul. Deoarece el si-a dat demisia.
Am pornit la drum, iar pentru a ajunge la casa lui,am trecut prin locul unde Mira a facut accidentul. Totul era asa ciudat, deoarece acum nu se mai lega nimic.
K: Deci asta trebuie sa fie casa:
Z:Sunteti pregatiti sa aflam adevarul?
Ke: Intotdeauna. Haideti sa intrăm.*Zayn pov *
Am batut la usa timp de 5 minute, iar fiindca nu ne-a deschis nimeni am spart usa si am intrat. Era o casa cu 6 camere. Am cautat in fiecare camera dar nimeni nu era.
K: Se pare ca acum a fugit, deoarece focul inca este cald.
Z:Trebuia sa intrăm mai repede. Nu pot sa cred ca am pierdut.
CITEȘTI
Dragoste infinită ♡
RomanceCunoscandu-se de la gradinita, un grup de 4 prieteni au ajuns chiar si astazi la vârsta de 16 ani sa isi fie alaturi unul de altul, dar incepand sa aiba alte sentimente unul fata de altul.💓