Pe care scria:
0478364890, sună ma oricand .
P.s: nu uita ca sunt cu ochii pe tine*Mira pov*
Nu am inchis un ochi toata noaptea de teama ca s-ar putea intampla ceva.
Atunci am mers pe balcon si ma gândeam daca sa le zic celorlalti ce s-a intamplat .Atunci cineva mi-a pus mana pe talie ,am tresărit gandindu-ma ca ar putea fi chiar chelnerul nebun dar cand m-am întors l-am văzut pe Zayn .Z:-Ce te-ai speriat asa ?
M:-Nu m-am speriat !
Z:- Toată seara ai fost agitată, ce ai pățit?
M:-Nimic ...doar că azi la restaurant chelnerul care ne-a servit a venit dupa mine la baie si mi-a lăsat un bilet pe care scria numărul lui de telefon si ca o sa ma urmărească
Z:-Si de ce nu ne-ai povestit??Mâine dimineață mergem la politie!
M:-Nu ,nu e nevoie !
Z:-Atunci o sa te însoțesc mereu .Hai acum in casa
M:-Bine .In urmatoarea zi ,am luat cu totii micul-dejun .
*Mira pov*
Mira ce prosta esti, acum, cum o sa mai scapi de Zayn.
M:-Eu am terminat masa, ma duc in cameră sa ma odihnesc, sa nu ma deranjați o perioada de timp.
*Mira pov*
Acum o sa gasesc o cale de a iesi de aici. Mă duc să încerc usa din spate a hotelului. Am iesit cu usurinta din hotel, iar acum o sa conduc pana la locul unde trebuie sa ajung.
K&Z&Ke stau la masa si povestesc:
Z:-Trebuie sa va spun ceva...
K:-Ai pățit ceva?
Z:-Nu eu, prietena noastra Mira ne-a ascuns faptul ca la restaurant, chelnerul s a dat la ea, si i a lăsat un bilețel pe care scria ca o sa o urmărească.
K:-Nu se poate, ea este prietena mea cea mai bună, nu ar fi putut sa ascunda una ca asta.
Ke:-Ar fi bine sa mergi sa o chemi pentru a vorbi cu ea.
K:-Ma duc urgent.*Kaila pov*
Am urcat scările încetul cu încetul, si ma apropiam spre camera Mirei, usa era deschisa, am intrat,dar Mira nu era. Cobor scările in fuga si observ ca usa din spate a hotelului era deschisa.K:-Băieți, Mira nu este. Iar usa din spate este deschisă.
Z:-Trebuie sa mergem urgent sa o căutam.
Ke:-Daca acel nebun a răpit o? Trebuie sa facem ceva.*Kevin pov*
Au trecut 3 ore de cand nu avem nici-o veste de la ea.Zayn pov*
Sper sa nu pățească nimic, pentru ca că altfel nu stiu ce m-as face.K:- Nu, mai putem sta pe degeaba, trebuie sa facem ceva.
Atunci am primit un telefon cu un numar necunoscut, am raspuns cu teama, pentru ca ma gândeam ca poate fi acel nebun.
Dar o voce groasă mi a spus:-Buna ziua, aveti vreo legătură cu domnisoara Rosse Mira?
Atunci am pus pe difuzor, si am intrebat:
K:-Buna ziuă, Nu avem nici o legătură de sânge, dar sunt prietena ei din copilărie.
-Atunci o sa va spunem la dumneavoastră, pentru ca nu putem da de neamurile ei... Domnișoara Rosse....
CITEȘTI
Dragoste infinită ♡
RomansaCunoscandu-se de la gradinita, un grup de 4 prieteni au ajuns chiar si astazi la vârsta de 16 ani sa isi fie alaturi unul de altul, dar incepand sa aiba alte sentimente unul fata de altul.💓