Capitolul 16

81 9 2
                                    

*Zayn pov*

Într-adevăr eram nervos pe Mira ,dar ma bucuram asa de tare ca traieste ...asa ca am poftit-o înăuntru ca să vorbim mai multe !
Mă gândeam totusi cum o sa reacționeze Selena ..

*Selena pov*

M-am trezit singura in pat, nici Zayn nu era dar nici Kaila si  Kevin...asa ca am mers jos unde pe canapea  văzusem o fată care semănăm leit cu Mira ,dar nu are cum pentru ca ea este închisă la Dean...si oricum daca ar fi lasat-o Dean sa  iasa de acolo nu stiu ce ii fac ,m-am străduit din greu sa fiu impreuna cu Zayn ,si daca aceasta fată imi distruge relatia chiar va ajunge moartă!

Asa ca merg jos si ma prefac ca nu stiu nimic ...

S:-Iubitule, de ce te-ai trezit asa devreme ?

*Mira pov*
Iubitule ?Ce iubit vizează fata asta .....poate is doar prieteni ,sau nu ....ca daca ar fi fost doar prieteni nu zicea "iubitule"!!!Vai nu pot sa creddd...Zayn a si uitat de mine ,in timp ce eu doar la el ma gândeam !

Z:-Selena ?Te-ai si trezit ...
S:-Mda ...dar se pare ca eram singura ,ea cine este?
Z:-E prea complicat !
M:-Scumpo, eu sunt cea mai bună prietena a lui Zayn ,Kaila si Kevin ...sigurat ai auzit de mine !
S:-Sa sti ca nu am auzit niciodată  de tine !
M:-Serios ?Se pare ca voi ati uitat de mine !
Zayn:-Nu-i asa !Doar ca dupa un an in care toti am crezut ca tu esti moartă am inceput sa am o relatie !Si Selena ,tu de ce minți? Ti-am povestit totimpul de Mira !
S:-Aaaa,tu esti Mira !Scuza-ma draga ,nu am stiut !
M:-Nici o problemă!

*Mira pov*

In momentul acela  m-am simtit atat de urâtă...nu imi vinea sa cred ca Zayn chiar  are o iubita ,si eu care credeam ca ma întorc la el si o sa fim impreuna ,o si aceasta fata Selena mi se pare atat de cunoscuta paraca o cunosc de undeva !

*Kevin pov*

In timp ce Zayn si Mira erau în sufragerie eu si Kaila am mers sa facem cate o cafea ,dar cand ne-am întors am vazut ca este si Selena asa ca ne-am întors înapoi în bucătărie si i-am lăsat sa povestesca!

Ke:Kaila ,ii si Selena mai bine nu mergem !Nu o sa iasa bine ...
K:Bine zici !

*Zayn pov*

Stiam ca Mira este supărată pe mine cand a aflat ca am o iubita ,dar eu oricum o iubesc si pe ea si am asteptat atat vreme crezând că nu este moartă si aveam dreptate, dar am inceput sa o iubesc mult si pe Selena si nu am de gand sa o părăsesc acum ....

Dragoste infinită ♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum