Z:Am vrut sa iti spun..
M:Stai nu spune, tu acum esti impreuna cu Selena, nu ar fi drept sa imi spui ca ma iubesti.
Z: Stai Ce? Vroiam sa iti spun sa ai succes in acest an daca tot esti nouă.
M:oh! Imi pare rau...dupa toate cele întâmplate am crezut ca...*Mira pov*
Am iesit din clasa fugind cu ochii in lacrimi. Ma simteam atât de prost ca am spus ceva atat de aiurea.
S: Zayn unde ai stat atâta timp?
Z: Nu mi-am gasit telefonul.
K: Nu mai contează .... deci Selena ce ai vrut sa ne zici?
Ke: Eu ar trebui sa plec..
S: Kevin,stai si tu.
- Am vrut sa va spun ca ma bucur foarte mult ca imi sunteti asa apropiati si ca m-ati acceptat.
Z: ce vorbesti? Bineinteles, ca suntem apropiați, doar esti iubita mea.
S: stiu, dar m-am găndit ca acum cu aparitia Mirei o sa ma lasati....
Z: nu spune prostii, nu o sa te lasăm niciodată.*Selena pov*
Am reusit sa ii castig increderea lui Zayn, si a celoraiti. Acum nu o sa mai ma oprească nimeni si nimic.Mâine merg sa vorbesc cu Dean, sa văd de ce a lăsat o pe Mira afara.
Următoarea zi la liceu
S: Heeeii! Ce faceți??
Ke: Binee. Așteptăm să plecam acasa.
K: Kevin de abea am ajuns la liceu:)))
S: Iubitele tu ce faci? De ce ești supărat?
Z: Sunt foarte bine. Mă gândesc la testul de istorie.*Selena pov*
Atunci m-am aplecat și l-am sărutat, dar de odată apare Mira, care din nou a stricat tot.M: Bună!
*Mira pov*
M-am simiți atât de prost când am văzut ca nimeni nu îmi zice nimic. M-Am asezat la locul meu și am așteptat sa inceapa ora.P: Bună ziua elevi!
-Am nevoie de un manual, cine îmi poate împrumuta?M: Poftiți!
P: Mulțumesc! Mira pune te lângă Zayn pentru a vedea și tu.M-am pus încet lângă el. Îmi era atât de rușine, ca și cum as sta lângă el pentru prima oară.
S: Iubitele cred ca as putea sa îi dau eu cartea Mirei iar tu sa vii lângă mine.
P: copii nu mai vorbiți!*Trincccc*
*Selena pov*
Orele s-au terminat așa ca mă duc la Dean, sa văd ce mai face. Sincer și mie îmi mie cam frica de el. Dar după atâta timp m-am obișnuit câte puțin.
Mi Se pare așa ciudat, planul era atât de bun. Încă de la restaurant când l-am invitat pe Kevin la dans, pentru a fi toți atenți pe chestia asta. Iar Dean sa poata merge la ea fără a fi observat.
Am ajuns la el, am băut minute în șir, dar nimic. Nici măcar o mișcare în casa. Am aștept acolo pana la ora 21.00. Nu mă așteptam să nu răspunda. Atunci m-am decis sa plec. Dar m-am întors înapoi pentru ca nu am pierdut atâta timp sa nu reușesc acest plan. Nu pot sa cad doar eu de vina. Dacă Zayn ar afla, s-au Mira și-ar aduce aminte de ce a văzut as fi terminata. Am luat un lemn și afladucee început sa dau în ușă pana ce s-a deschis.S: Dean! Dean! Unde ești? Haide știu ca ești aici!
Nu, nu pot sa cred! Dean ce ai ? Deschide ochii. Dean!
*Selena pov*
Am ajuns prea târziu, Dean era mort, era întins pe jos în camera unde era Mira, într-o balta de sânge. Am sunat la politie si am spus că vreau să fac un denunț.
CITEȘTI
Dragoste infinită ♡
RomanceCunoscandu-se de la gradinita, un grup de 4 prieteni au ajuns chiar si astazi la vârsta de 16 ani sa isi fie alaturi unul de altul, dar incepand sa aiba alte sentimente unul fata de altul.💓