-As vrea sa fac un denunț...
Dar în mometul acela am închis telefonul și mi-am dat seama ca dacă o denunț pe Mira o sa mă întrebe polițiștii ca ce căutăm eu aici. Așa ca am decis sa plec în fuga de acolo.*Mira pov*
Mă simt foarte rău, nu mai am cu cine sa vorbesc, unde sunt cei 4 prieteni de la grădiniță care au promis ca nu o sa se despartă niciodată. Mă apasă foarte tare pe suflet tot ce s-a intamplat, simt ca înnebunesc , simt ca sunt o criminala, simt ca mai bine mor decât sa trăiesc așa. Mai bine mor acum, m-am dus sa îi cer mamei bani pentru o carte de la școală. Și m-am duc pana la magazin de unde mi-am cumpărat cateva pastile.M: Mama sa nu mă deranjți, eu mă duc sa dorm. Va iubesc foarte mult!
Mama: scumpo, și noi pe tine!
M: tată îmi pare foarte rău că nu te-am ascultat!
Tata: Draga mea, e totul bine. Tu ești copilul nostru perfect!*Mira și Kaila vorbesc la telefon*
K: Kavin mă suna Mira. E ora 2.00 s-ar fi întâmplat ceva?
K: Răspunde! Poate are nevoie de ceva.K: alo, Mira?
M: Kaila, mă simt foarte rău
K: Mira ești bine?
M: nu, nu sunt deloc bine. Vreau sa mor!
K: Mira ce vorbești? Stai linsiștita, totul e la fel!
M: Nu mai e nimic la fel. Nimic. Tu, Zayn, Kevin, ați devenit alte persoane. Acum tu cu Kevin o sa te căsătorești. Pe băiatul pe care îl iubesc îl are alta fata. El mă ignora total. Ce ar putea fi bine în asta? Am fost răpită un an de un nebun! Am fost în coma 3 luni. Și de ce? Nici eu nu știu.
K: Mira, calmează-te! Nu mai plânge. Va fi bine totul. Noi suntem lângă tine. Chiar dacă nu mai vorbim, nu o sa te lăsăm niciodata la greu.
M: deja m-ați lăsat. Și m-ati uitat! M-ați înlocuit cu o alta persoana. Presupun ca nici măcar nu va durut când am fost răpită.
K: nu vorbi așa! Am stat un an intreg sa ne revenim cu toții. Am mers la un psiholog ca sa fim bine. Dar tu ce știi? Doar sa zici ca nu ne-a pasat! Mira nu mai vreau sa te văd niciodată!
M: stai liniștita, nu o sa mă mai vedeti niciodată!*Kaila pov*
Am stat toată noaptea trează.M-Am gândit cât de dura am fost cu Mira,Cum sa îi spun așa ceva? Sunt cea mai mare poarta care poate exista. Mira a trecut prin atâtea, iar când s-a întors în loc sa o susținem ne-am îndepărtat cu totul de ea. Mâine o sa îi spun ca îmi pare rău și vreau sa o luam de la capăt. Selena o sa înteleaga.
*Mira pov*
Acum chiar vreau sa mor! Nu mai are sens viața. Am luat un pumn de pastile , și am lăsat o scrisoare pentru Zayn.
De dimineață aud ceasul și pe mama care striga ca e timpul pentru liceu.
Ce? Trebuia sa mor! Mă durea burta îngrozitor. Totuși mă îmbrac și plec la liceu.K: Mira putem vorbi?
S: Bună! Despre ce sa vorbiți?
K: nu mai contează Îți zic în pauza.
M: Bine.
P: copii luați loc!*Mira pov*
În timpul orei îmi era din ce în ce mai rău.
Iar Zayn îmi şopti:Z: Mira ești cam alba la fata, ești bine?
M: Da, sunt bine...
Z: nu prea pari.
M: am zis ca sunt bine!P: Bun copii, cine vine la tabla sa rezolve exercitiul? Mira? Ce zici?
M: Domnule profesor as putea sa nu merg. Mă simt cam rău.
P: Haide doar un exercițiu!
M: Bine!Ke: Kaila ce are Mira? De ce se comporta atât de ciudat?
K: Oare are legajuta cu ce am vorbit azi noapte?
Ke: nu știu!*Mira pov*
M-am dus în fata la tabla. Mă îmbătat atât de tare de cap, în cât abea am mers pe picioare.P: Domnișoară Mira, mai bine mergeți la loc.
M: nu, sunt bine!
P: atunci îmi puteți spune despre ce era vorba în lecția trecuta?
M: sistimul periodic este alcă....
K: Miraaaaa!
P: Chemați ambulanta repede!*Zayn pov*
În clipa în care am văzut ca Mira cade la pământ, am simțit ca ceva se rupe, am alergat cât am putut de repede și m-am aruncat jos, am pus-o pe genunchii mei și o rugam sa se trezească.Z: Unde e ambulanta? Mira, deschide ochii!
M: Zayn, tu doar te-ai jucat cu mine! Ai furat totul din mine! Iar pe mine m-ai lăsat! Rămai cu bine iubitule!
Z: Mira nu spune asat! Tu ești cel mai important lucru pentru mine! Ai fost și așa vezi fi mereu.
S: ce? Cum Sa zici asta?Selena pleaca de acolo ....
CITEȘTI
Dragoste infinită ♡
RomanceCunoscandu-se de la gradinita, un grup de 4 prieteni au ajuns chiar si astazi la vârsta de 16 ani sa isi fie alaturi unul de altul, dar incepand sa aiba alte sentimente unul fata de altul.💓