Ce face dragostea din noi

249 16 1
                                    

-Il cheama Adam. spuse Raluca rusinoasa.

-Si cum arata?

-Pai are parul roscat , ochii verzi, corp bine facut fupa care s-ar putea topi orice fata...si, deasemenea nu e de nasul meu. spuse Raluca, insa inflacararea de la inceput ii parasi chipul, facandu-i loc tristetii.

-Eee ma dar de unde vine aceasta descurajare? Va cunoasteti macar? intreba Denisa plina de priviri incurajatoare

-Doar presupun... Maria esti cam tacuta, pe tine ce baiat te-a fermecat? se grabi Raluca vrand sa schimbe subiectul.

   M-am trezit din lumea mea foarte indepartata si am raspuns:
-Niciunul...nu ma prea intereseaza dragostea acum.

-Dar cand? se interesa Denisa

-Iar al tau care e? interveni Raluca enervata fiind de intrebarile Denisei.

   Denisa se rusina si isi lasa capul in pamant spunand:
-Eeu? urma o scurta tacere fupa care continua. Este un nou dansator in trupa mea pe nume Nick, insa e prea ocupat cu dansul sa ma observe. spuse trista.

   Denisa este cea mai buna dansatoare a trupei El Ritmo, insa e prea modesta sa o arate si e foarte incapatanata nevrand sa isi recunoasca propriul talent. Deasemenea este si o fata foarte rusinoasa.

-Dar ai incercat sa vorbesti cu el? intrebam eu si Raluca la unison ( da ni se mai intampla sa vorbim si deodata, lumea crezandu-ne ciudate)

-Nnu!! Nu vreau sa ma fac de rusine! spuse tinandu-se de obraji ca sa nu se poata vedea roseata din ei.

   Eu si Raluca ne uitam urat la ea iar ea isi lasa capul in pamant, parul blond perfect acoperindu-i fata.

-Ei bine e treaba ta ce faci, dar nici macar nu stii daca te place sau nu...si nici nu vei sti. ii spun Denisei stiind ca nu ii place sa se dea usor batuta.

   Dupa cateva momente de tacere se da batuta.

-Bine, bine...insa veniti cu mine si ma sustineti da? Mergem exact acum sa ne schimbam si pornim spre sala de repetitii. spuse plina de incredere.

-Sigur! ^_^ spun eu cu Raluca deodata.

   Am mers in casa sa ne schimbam. Raluca si-a luat o pereche de blugi rupti si un tricou mov cu, caricaturi pe el si s-a incaltat cu opincutele mov preferate; Denisa si-a luat colantii negri preferati si o bustiera, pe care a acoperit-o cu un maieu verde simplu si tenisii negri primiti cadou, anul trecut, de la mine; iar eu un maieu negru cu un craniu mare pe el si o pereche de blugi scurti si niste tenisi albastri deschis.
Acum suntem gata de marea confesiune. Am facut vreo 10 minute pe drum si ne-am facut aparitia in sala.

-Ok fete, ne vedem la sfarsitul repetitiilor! spuse Denisa entuziasmata ca intotdeauna cand vine vorba de dans.

   In sala nu au voie doar dansatorii asa ca am ramas afara si am privit prin cel mai apropiat geam. Denisa dansa super, era foarte gratioasa si iti inducea o pofta uriasa de dans cand o privesti dansand. La terminarea repetitiilor am vazut-o apropiindu-se de un tip blond si aratos, se pare ca el era faimosul Nick...mi-am dat seama dupa fata ei imbujorata si ochii care parca arunca scantei de fericire. Am fugit la intrare sa o asteptam.

-Deci cum a fost? s-a repezit Raluca entuziasmata.

-Suuuper!!! sari Denisa in sus de fericire.

-Ma bucur atunci, dar hai sa mergem acasa, imi pare ca o sa ploua. spun eu uitandu-ma deodata la cer.

-Sigur dar putem asteptam pe cineva, va rog? intreba Denisa

-Pe cine?se mira Raluca

   Si atunci Adonisul Denisei isi facu aparitia. Purta un tricou gri mulat, aratandu-i patratelele, si o pereche de blugi negri. Acum imi dau seama ce a vazut Denisa la el. Uitandu-ma mai atent la el facem contact vizual, avea ochii negri...prea negri, acum stiu ca nu am prea iesit eu in lume si nici nu cunosc multe persoane, insa negrul acela nu este normal, observand ca il studiez intens si-a tras privirea.

-Salut, eu sunt Nick! se prezenta el

-Buna eu sunt Raluca!

-Eu sunt Maria...spun dupa ce m-am trezit din gandurile mele.

-Incantat! incheie Nick cu un zambet urias pe fata.

-Si unde stai Nick? intreba Raluca prietenoasa

-La casa aceea. arata spre casa nou construita din sat.

-Deci te-ai mutat de curand? intreb eu curioasa.

-Da... imi raspunde cu un accent care ascunde ceva, dar nu imi dau seama.

-Vezi, ti-am zis ca o sa iti placa prietenele mele. spune Denisa cu un ton copilaresc.

-Da asa e. spune Nick uitandu-se la mine.

   L-am condus pe Nick pana acasa deoarece era in drumul nostru iar el o invita pe Denisa la un suc, aceasta acceptand imediat cu bucuria unui copil mic, el amuzandu-se si pupand-o pe obraz de la revedere si Denisa inrosindu-se imediat.
Am cateva dubii privindu-l pe Nick, ochii lui...au ceva ce nu am mai vazut, insa nu le pot ingrijora pe fete cu ciudateniile mele.

   Am incercat sa povestesc mai mult si chiar imi place cum a iesit aceasta parte....poate o sa continui deoarece am vrut sa renunt la ea, insa daca am cateva pareri poate continui ;)

O viata neobisnuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum