Ziua fetelor!!!! Da, as vrea eu...

151 12 2
                                    

In urmatoarele zile am fost foarte unite, fetele mi-au povestit toate intalnirile lor, detaliu cu detaliu, iar eu am analizat totul, fiecare cuvant insa nu am gasit nimic suspicios.

-Hei ce ar fi sa mergem sa ne distram, sa uitam de toata bataia asta de cap, ce ziceti? propuse Ralu.

-Cand? spune Deni putin plictisita.

-In seara asta! Am chef de distractie si nu mai vreau sa stau sa ma ingrijorez din cauza baietilor.

Gandindu-ma bine la spusele Ralucai si luand in vedere ca mai bine de doua saptamani ne storcim creierele, suna chiar bine.

-Da ai dreptate, si eu am chef sa ma dezlantui si sa beau sa uit de toata tarasenia si stresul asta! spun voioasa si Deni ma aproba.

-Atunci sa mergem sa ne pregatim, nu? spuse Deni si o zbughi pe usa.

-Hei mai ai rochia aia neagra decoltata si scurta care ai primit-o de la mama ta? Aia care ai spus ca nu iti place.

-Sigur, raspund confuza. O vrei?

-Daaa!! si Ralu se duse la dulap sa isi caute rochia.

Eu mi-am luat o pereche de blugi scurti, un maieu negru gaurit (la sugestia Ralucai) si un sutien negru sa se asorteze iar in picioare o pereche de tenisi. Ralu rochia neagra si tocuri negre prostesc de inalte. Deni cobori jos imbracata cu o rochie albastra pana la jumatatea coapsei, fara bretele, cu niste tocuri negre, nu chiar asa inalte, si cu parul blond, intins, lasat liber pe spate. Tot ea ne facu si freza, Ralucai ii facu un coc elegant iar mie mi-a buclat parul si l-am lasat pe spate.

Am mers in cel mai apropiat oras, la cea mai mare discoteca. Acolo ne-am gasit o masa mai retrasa si ne-am comandat bauturile. Dupa vreo 5 minute de acomodare am iesit la dans.

-Vedeti ce bine ca am venit aici? Deja am uitat de tot! spuse Ralu entuziasmata pana ochii ii picara pe intrare.

La intrare erau Adam si doi tipi cu care umbla el mereu. Ochii celor doi s-au intalnit si el a venit la ea.

-Uuuuu, ce avem noi aici. spuse el dupa care fluiera lung. Da ce iubita sexy am. si ii facu cu ochiul

-Ma urmaresti cumva? spuse Ralu mijindu-si ochii.

-Baby asta e locul meu preferat de baut si agatat puicute.

-Hmmm si ai avut noroc la gasit "puicute"? spuse Ralu cu un zambet urias pe fata, insa nu stiu daca era pentru a ascunde gelozia sau pentru ca stia exact raspunsul la aceasta intrebare.

-Pai da odata ce te-am gasit pe tine aici. spuse luand-o de talie si aducand-o mai aproape de el.

-Oooo deja ma simt geloasa.spuse Deni facand obisnuitul ei botic. Te superi daca il chem si eu pe Nick aici?

-Nu... Oricum seara fetelor e distrusa deja.

Deni nu a mai stat pe ganduri si iesi sa isi sune viitorul partener de dans.

  Dupa 10 minute m-am trezit uitandu-ma la cele doua cupluri fericite dansand pe o melodie lenta. Nick ajunsese acum 5 minute, suparat ca Deni nu il invitase de la inceput, insa ea si-a aratat inrezistibilul botic iar el a uitat de suparare. "Vai vai Deni asta, cred ca daca ar fi sa ucida pe cineva iar apoi sa isi afiseze boticul ar scapa de orice acuzatie." Gandind asta am inceput sa zambesc.

"Uitandu-ma la ele si vazand ce fericite sunt parca nu mai sunt suparata ca ziua fetelor s-a sfarsit" ma prind gandindu-ma la asta si nu sunt atenta cand un betiv se impiedica si scapa betea pe mine.

-Ooo scuze scumpo, nu o fost intentionat.

-Nu ii nimic... spun uitandu-ma dupa un servetel sa ma sterg.

-Hmmm dar esti chiar draguta. Hai sa dansam! spune tipul si ma ia de mana, tinandu-ma strans.

-Nu multumesc! spun incercand sa imi eliberez mana insa el ma trage mai aproape, prinzandu-ma de talie si tragandu-ma mai aproape. Hei ce faci! Da-mi drumul! spun zbatandu-ma dar fara rezultat.

-Eh haide, e doar un dans! spune tragandu-ma mai tare.

-Las-o in pace! spune o voce furioasa din spatele meu.

  Salut lume! Uitati si urmatorul capitol! Stiu, stiu e cam plictisitor dar... Ia spuneti-mi vreti sa aflati cine e "vocea furioasa" din spatele meu? Sunt sigura de asta! ^^ Insa va trebui sa asteptati pana in urmatorul capitol. :P

Dar totusi cine credeti ca e? Vreau sa va aud parerile ;)

O viata neobisnuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum