"Tot nu imi pot aminti ce s-a intamplat aseara"
E dimineata iar eu deabea am deschis ochii, asta e primul meu gand de cum mi s-a trezit creierul. Am facut o recapitulare rapida a amintirilor de aseara si firul mi s-a taiat atunci cand fetele dansau cu partenerii lor.
Biiip!
Iau telefonul in mana si imi citesc mesajul. "Hai sa iesim la o plimbare ca nu mai pot de cap x(" Trebuia sa imi dau seama ca Raluca a baut prea mult aseara.
Imi iau o pereche de blugi negri, un maieu negru cu cranii si tenisii albastrii si ies afara.
Pe banca, in fata blocului erau fetele pe jumatate adormite.
-Deni si tu ai baut aseara? intreb aratand cu degetul de la Ralu la ea.
-Nu am baut asa de mult, am fost prea ocupata cu dansul, sau cel putin asa imi amintesc. se apara Ralu
-Nu ne mai amintim nimic de la dansul cu Nick si Adam. spune Deni serioasa.
-Nici eu... "E prea bizar sa fie o coincidenta"
-Serios? E prea bizar sa fie o coincidenta! spune Ralu suspicioasa.
-Exact la asta m-am gandit si eu. spun dandu-mi parul incalcit din ochi.
-Iar durerea asta de cap e oribila! spune Deni lasandu-si capul pe spate.
-Mai bine mergeti sa va odihniti. spun putin ingrijorata.
-Ok, seara buna! spune Ralu zambindu-mi usor si batandu-ma pe spate.
Am intrat si eu in casa si mi-am verificat jurnalul, de sub pat, ca deobicei. Se pare ca am scris ceva aseara insa...nu imi amintesc sa o fi facut.
"Sa nu ai incredere in cei trei baieti, sunt niste MONSTRII! Nu ii crede! Inelul, cauta informatii despre piatra lui, e important! Iar cel mai important Nu Iti Lasa Jurnalul La Indemana Oricui, mai ales LUI! Schimba-i incuietoarea!!!"
Apoi se intrerupe... Scrisul era grabit, parca scriam cu teama...
M-am ridicat de pe jos cu jurnalul in brate si am facut ceea ce mi-am spus, am cautat informatii despre inel.
Dupa vreo doua ore in fata calculatorului am gasit ceva, insa nu suficient.
Piatra se numea Aqwamarin, este asociat cu puterea, profetia, inspiratia, utilizarea rationala a puterii interioare etc.
"Trebuie sa fie mai mult, simt asta!" spun si imi iau geaca de piele si dau o fuga pana in oras la biblioteca. Afara cerul era intunecat, se apropia o furtuna, deci trebuia sa ma grabesc.
Bibliotecara o doamna prietenoasa imi arata tot ce are despre aceasta piatra.
-Insa daca vrei ceva mai interesant si ocult incearca asta. spune si imi intinde o carte verde, veche si putin mucegaita.
Cartea imi starneste curiozitatea si dau la pagina despre Aqwamarin.
In carte este doar o singura pagina despre piatra mea, si din toata pagina un mic fragment ma face sa tresar: " Aqwamarin-ul se spunea ca da putere vamporilor, ii ferea de lumina soarelui si ii ajuta sa isi controleze, pentru putin setea de sange. Deasemenea ii facea sa para mai umani in ochii prazii."
Am facut poza paginii si am dat sa ies din biblioteca insa deja ploaia incepuse. "Fug repede in gara sa prind un taxi!" si cu gandul asta am parasit biblioteca.
Aveam ceva de alergat pana in gara insa o ceata densa s-a lasat iar eu nu am mai putut vedea nimic.
-Opreste cautarea... aud o voce care imi sopteste, mi se parea atat de cunoscuta insa nu imi pot aminti de unde.
Ma intorc in spate insa nu era nimeni. Vrand sa imi continui drumul o umbra imi apare in fata si repeta:
"-Opreste cautarea..." insa cand clipesc umbra dispare iar ceata se ridica misterios.
Nu am mai stat sa ma gandesc ci am zbughit-o spre gara si am luat taxiul pana acasa.
PS: Povestea pietrei este 100% inventata!
CITEȘTI
O viata neobisnuita
FantasyTotul se schimba cand in viata noastra intra 2 baieti ciudati. Eu, Raluca si Denisa vrem sa aflam ce e cu ei deoarece prietenele mele au sentimente pentru ei. Ar trebui sa stam departe dar pericolul ne atrage mai aproape de ei, mult mai aproape...si...