Herään aamulla aikaisin, kun herätykseni soi. En olisi millään jaksanut nousta, mutta nousin kuitenkin. Kävelen varovasti kylppäriin. Ilmeisesti Ethan ja Alex vielä nukkuvat, koska heidän huoneitten ovet olivat kiinni. Pesen nopeasti hampaat ja menen takaisin huoneeseeni.
Päätän laittaa nike merkkiset shortsit ja lyhyeksi leikatun hupparin. Vetäisen pikaisesti hiukseni ponnarille ja laitan valkoisen lippiksen päähän. Sidon vielä mustat lenkkarit jalkoihini ja lähden alakertaan.Alakerrasta kuuluu jo kolinaa ja näen että Ethan ja Alex ovat molemmat täyttämässä juomapullojaan. Kun pojat huomaavat minut he hiljenevät heti. "Huomenta, Em" Ethan sanoo hiljaa. "Huomenta" vastaan kohteliaasti.
"Muuten tiedättekö että onks tässä lähellä kuntosalia tai jotain hyvää treeni paikkaa?" Kysyn vielä, koska minulla ei ollut mitään hajua tästä koko paikasta. "On tässä viiden kilsan päässä, me ollaan menossa sinne nyt parin kaverin kanssa kun ollaan saatu nää juomapullot täytettyä joten oot tervetullu mukaan." Alex tokaisee. Katson vähän hämilläni, mutta päätän suostua.Lähdemme pian Ethanin valkoisella urheilu autolla, jossa oli todella vähän tilaa normaaliin autoon verrattuna. Ethan ajaa, Alex menee etupenkille ja minä istun takapenkille.
Ajamme noin 5 minuuttia ja sitten pysähdymme ison sinisen talon pihaan. Ethan tööttää pari kertaa ja hetken päästä talosta tulee poika. Hän näyttää vähän vanhemmalta kuin minä. Huomaan heti että hänellä ei ole paitaa, jota en yhtään ihmettele kun onhan täällä nyt todella lämmitä.Ethan viittoo pojan takapenkille. Hän avaa viereisen penkin oven. Ensiksi hän katsoo minua ihmetellen, mutta sitten hänen täydellisiin huuliinsa muodostuu pieni hymy. "Ja kukas tämä on? Sun uus yövieras?" Hän arvelee. Ethan ja Alex molemmat pärskähtävät nauruun. "Ei ei, se on mun sisko Emily ja se muutti tänne eilen" Ethan selvittää hänelle huvittuneena. "Aa okei. No moi Mä oon Noel" poika esittäytyy vinkaten silmäänsä. "Emily" vastaan huokauksen kera ja Noel istuu viereeni.
Kun vihdoin pääsemme kuntosalille.
Noel avaa oven ja näen paidattomia miehiä koko salin täynnä. Kaikki kääntyvät katsomaan minua. Jätän tavarani seinän viereen ja alan tekemään alku lämmittelyitä muitten katseista huolimatta.Olemme vihdoin saaneet treenimme loppuun ja ajamme takaisin kotiin. Tällä kertaa Noel ei tule mukaamme. Pääsemme kotiin ja olen niin väsynyt treenistä että en tee mitään muuta kun syö aamupalan, käyn suihkussa ja läsähdän sängylleni ja rupean katsomaan suosikki sarjaani netflixistä.
Huomenna on ensimmäinen koulupäivä uudessa koulussani ja en ole yhtään sillä tuulella että jaksaisin kuunnella opettajien tylsiä puheita, mutta oikeastaan minun pitäisi tehdä täältä joitakin ystäviä ja mikä paikka olisi koulua parempi.
~~~~~
YOU ARE READING
For the last time
Romance"Mä rakastan sua!" Hän huutaa perääni. Pysähdyn ja käännyn katsomaan häntä. Juoksen pojan syliin ja suutelen häntä. Olemme molemmat märkiä sateesta, mutta se on pienin murheeni. Irtaudun suudelmasta, joka oli täynnä surua ja kaipuutaa. Katson hänen...