"Hikayeme başlıyorum iyi okumalar." 😊😊
Merhaba ben Su benim hayatım boyunca çok fazla arkadaşım olmadı . Evet ailem bile beni pek sevmemiştir ama ben onları çok sevdim. Nasıl olsa ailem onlar beni sevmesede ben çok severdim. Ama babam hariç babam beni çok severdi hayatı boyunca seviceni söylemişti . Babamla sanki arkadaş gibiyizdir . Bir gün sabah kalktığımda köpeğim Cora . Evet köpeğimin adını İngilizce bir isim koydum ama çok sevmişti ismini . Yemeğini, suyunu vererek banyoya girdim . Saçlarımın arasından akan suyu tenimde hissettim. Banyodan çıkıp üzerime askılı bol bir göbek deliğinde biten bir t-short beyazdı altına buz mavisi bir dar pantolan anlatamicam kadar güzel beyaz kalın topuklu bir ayakkabı topuğu kahve rengi olan bir ayakkabı. Evden çıkar çıkmaz çalıştığım haber ajansına mesaj göndererek bir günlük izin aldım . Mağazalara gire, çıka akşam olmuştu. Gözüme bir kitapçı takıldı kitap okumayı çok severdim bir kaç kitap almak için içeri girdim. Şans eseri kocaman çantamın içinde fotoğraf kameramda varmış. Kitapları incelerken içeri bir erkek girdi harika biri galiba ilk görüşte aşık oldum. Ben ilgimi çeken insan yada nesnelerin fotoğraflarını çekmeyi seven bir insanım. İlk işim kamerayı alıp onun farkına varmadan fotoğrafını çektim iki, üç kere makineyi çantama kapatıp koyduktan sonra bir kitap aldığını gördüm ilginç bir kitaptı o kitabı alıp kitapçıdan çıktı. Hemen onun kitabı aldığı rafa doğru ilerledim ve kitabı incelemeye başladım. Kitabın adı " Silahlara Veda " adlıydı . Bir anda rafa doğru sert bir yumruk geldi . Yumruğun geldiği tarafa doğru kafamı çevirince işte o yakışıklı erkek.
Eli hemen çantama gidip fotoğraf kameramı aldı ve dediki.
" İzinsiz kimsenin fotoğrafını çekmemelisin."
"Bırakırmısın kameramı lütfen."
Sesim fazla çıkmaya başlayınca yakışıklı daha çok sinirlendi.
Hafızadaki bütün fotağrafları alıp silmeye başlayınca kolundan sertçe durdurdum. Bana o yeşil gözleriyle " Geri çek elini" dermiş gibi baktı ve dedi ki.
" Lütfen geri ver onu bütün işim v hayatım onun içinde . "
" Ancak bir şartla veririm bütün fotoğraflarını siliceksin."
" Tamam , tamam silicem hepsini yeterki ver ."
Anlamamıştım bunda bu kadar kızıcak ne vardı. Alıp bütün fotoğraflarını silmeden önce akıl edip fotoğrafını yedeklemiştim. Sildiğimi görünce alıp kontrol ederken dedimki.
" Bunda kızıcak ne var bu kadar?"
" Kimsenin izinsiz fotoğrafımı çekmesini istemem hem izin almalıydın bu arada pardon biraz sert davrandığım için ."
Hem kibar hem sertti ." İzin isteseydim sanki vercektin ?"
" Tabiki hayır."
" Ee bende öyle tahmin etmiştim."
Bence o yakışıklı Askerdi evet o asker ona söylerken sakin bir dille.
"Sen Askersin.."
" Hayır değilim"
" Evet öylesin fotoğrafını çektiğim hiç bir kişi fark etmemişti o kişinin fotoğrafını çektiğimi ."
" Dikkatli bir sıradan bir vatandaşım diyelim. Hem nerden çıkardın?"
" Yeni traş olmuşsun ve muhtemelen sıklıkla traş olduğun in cildin biraz bozuk."
" Neyse seninle uğraşamıcam ." Diyerek gitti .
Asker olmadığına birazcıkta olda inanmıştım . Aynı kitaptan alarak oradan çıktım akşam olmuştu ne yapıcanı bilmeden yürürken bir açık havalı kafenin masalarından birinde yakışıklıyı gördüm ve gidip yanına oturup şöyle dedim.
" Bu sefer buldum sen Savcısın."
" Hayır." Dedi ilkilerek.
" O zaman ne iş yapıyorsun? "
" Bankacıyım."
Belindeki silahı görünce şimdi aklıma geldi . O askerdi.
" O yüzden mi belinde silahla dolaşıyorsun?"
" Yanımda para taşıyorum o yüzden."
Ona yan bakış atarken ....Bu bölüm buraya kadar yeni bölümü yazmaya başlıyorum . İnşallah beğenmişsinizdir.. ☺️☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyfet..
ChickLitBu hikaye sizlere güzel bir aşkın hikayesidir. Umarım beğenirsiniz....☺️☺️☺️