Özledim😞

241 11 1
                                    

Su ve Fethinin ayrılığından 2 ay geçmiştir. Kendilerine o gece o itirafları yapmadıkları için kendilerine kızgınlardı. Fethi aynı zamanda bu ayrılığın üstüne birde görevinden ihraç edildi. Çok ama çok üzgün çünkü en sevdiği için hepsi o çolak denen adam yüzündendi. Su ise fransaya dönüp işini yapmaya geri döndü. Çok çabalayarak komutanlığa yükseldi. Çok iyi olduğu için fransa hükümeti bir teklif sunmuştur. "Su biliyorsunki annen Türk bu yüzden seni Türk asker komutanı yapıcaz." Su bunu yapmak istememişti çünkü Fethiyle karşılaşırsa yıkılırdı. Çünkü çok seviyordu. Sonra Su kabul etmiştir. Su hala Fethiyi karabayır da zannederek İstanbula gitmiştir.
Sudan;
Eveet İstanbula geldim. Görevim için rahatım çünkü Fethi karabayırda görevinde bugün yakın arkadaşım baharın annesinin vereceği bir balo var ona gideceğim bu yüzden üstüme bordo dar gelerek paçalara doğru bir elbise biliyorsunuzki ayakkabılarda zevkliyimdir. İnce topuklu parmak kısımlarında ince bandaj krem rengiydi yanında borda püskülleri vardı. Saçlarımı hafif dalgalarıyla kendimi övmek gibi olmasın ama harikaydım .
Sinan akçıl seni bir tek!! Dinleyin!
Arabamla salonun kapısında öylemce kaldım çünkü baharın sevgilisi yavuz ve timi burda !!
Onları görmezden gelip havalı bir şekilde içeri girdim.
Fethiden;
Bahar annesinin yaptığı baloya yavuz komutanımız çağırdı. Bizde geldik beklerken kapıdaki Su!!
Sudan;
Fethi ona çok kızgınım nefret ediyorum. Uada onu sevdiğimi kabullenemiyorum. Bahara karşı gidip sarıldım. Hepsi bana bakarken keşanlı;
"Yenge sen gitmedinmi?
"Yenge derken mücahit bey!"
"Yok ben sana eskiden yenge derken benimle bir ilişkim yoktu neden acaba!" Dedim imalı bir şekilde.
"Tamam yenge şey işte Su!" Galiba mücahit kırgındı ama olsun onlarlan işim yok bitti. Bahara dönüp;
"Bahar."dedim neşeyle.
"Su canın cehenneme nerelerdeydin merak ettim!"
"Tek merak eden sen değilsin şu iki ay boyunca kimseyle konuşmadım babamla bile!"
"Deli ya neyse neden gelmiştin burlara ?"
"Annem Tür olunca atandım ve Tür komutanıyım artık!"
"Oo iyiymişde canım ya üzücü bir haber var. Yavuz ve tim görevden ihraç edildi.!"
"Hım napalım görevlerine sahip çıksalarmış. Neyse nazlı geldimi gidelim burda durasım yok !!"
Fethiden;
"Ne lan bundaki afra tafra görevlerine sahipseylermiş miş halla halla adamı hasta eder!!"dedim sonra kapıdan biri girdi. İçeri Suyun yanına gidip omzuna dokundu Su gark ederek sarıldı ve ve elllerini tutuştu. Sonra dansa kaldırdı ritimli bir şarkıydı.
Sen yeterki sev !! Dinleyin!!
Sudan;
Aşkım gelmişti. Beni dansa kaldırdı ve neşeyle dans ettik. Timin hepsi bana bakıyordu. Sonra bir anda Mert sevgilim beni öptü kana kana .

Yeni bölüm yazıcam ama internetim olunca atıcam! Eller votelere...

Eyfet.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin