Görev 1

224 13 0
                                    

Arabama bindim ama hala bana bakıyorlardı. Mini markası olan arabamla ne kadar hızlı gidebiliyorsam gaza çok sert bir şekilde bastım. Otele gelip odaya girdim. Kendimi yatağın üzerine attım o kadar güzel ki bir yatakta yatmak. Uyumak için yatağa girdim. Uyumak istiyordum ama uyuyamıyorum sorum neydi cebimde bacağımı acıtan bir şey vardı. Çıkarıp baktıktan sonra bileklikti bu bileklik benim peşimi neden bırakmıyoduki . Burak'ın bilekliğiydi . Onu komidinin üzerine koyup uyudumm..
   Sabah kalktığımda işe gitmem geriyo ama gitmek istemiyorum.. Üstümü giyinip odadan çıktım bana mesaj atmışlar. Bir düğün varmış. Oraya gitmem gerekiyor askerler hakkında haber yapmam gerekiyor. Oraya doğru yol aldım öğlen olmuştu nerdeyse beklemeye başladım. Bir anda havaya silah sesleri açıldı. Bakmam lazımdı ama silahlar yüzünden çıkamıyordum. İNANAMIYORUM Bahar,Tolga,Burak ve Yarbayları vardı onlarmıydı takip edeceğim kişi olay bitince olay yerini çekmek için çektikten sonra Tolga geldi yanıma Tolgayla aram pek iyi değildir.
   " Napıyosun ya burda çekemessin savcı bile incelemedi daha!!"
  " Ne bağırıyon ben burayı çekmeye pek meraklıyım sanki işim için geldim buraya ve çektim gidiyorum."
Ordan hızla uzaklaşıyordum ama biri beni yanına çağırmıştı bütün olayı çekmişti bana sattı hepsini ben de editörüme yolladım. Ama haber olarak sunmayacaktı. Burak bana dik dik bakıyordu bir çeviriyormuşum gibi araba bindim yoldaydım.  Otelin kafesine oturdum kahve içiyodum . Benim kariyerim için tek bir şansım ve isteğim var. Oda herkesin çok korktuğu terörist dedikleri adamı bulup röportaj yapmak ama bu haberi yaparsam görüşebilcektim . Akşam olunca hemen yatağa yatıp uyudum. Sabah kalkınca kahvaltı için aşağıya inmiştim bahar ve Yarbayın karısı, kızı vardı hepsiyle tanıştım. Karısının adı Merve, kızının adı Nazlıydı. Oturup kahvaltı yaparken haber de kendi ismimi ve yaptığım haber vardı. Merve hanım bana çok dik ve kızmış gibi bakıyordu ve şöyle dedi.
   " Ben oradaydım , Baharda ordaydı biz ölü le burun burunaydık kocamla askerleri ordaydı bir sürü ölü vardı. Askerler olmasaydı ölüceklerdi. Yazıklar olsun sana!!!"
  Diyerek gittiler hemen editörümü arayıp binlerce laf saydım benden habersiz haber yapmışlar ve benim ismimi vermişler. Telefonu kapattıktan sonra yabancı bir numara aradı açtım. Ses Burak ' ın sesiydi .
  " Ne var!!" Dedim sinirle çünkü kızgındım.
  "Otelde bekle beni konuşucaz seninle!!"
" Tamam bekliyorum!!"
Dedikten sonra yüzüne kapadım telefonu.
   On dakika sonra yanımda bitti beni alıp tenha bir yere götürdü. Ve bana bağırmaya başladı.
  " Sen bilip bilmeden nasıl baöyle haberler yaparsın lan!"
  " Bana lan lı man lı konuşma ben yapmadım haberi incelesin diye editörüme gönderdim oda haber yapmış benim adıma!"
  " Nerden bilicem peki aman be seninle konuşmaya gelende kabahat!!!"
  
  İki hafta sonra..
Konuşmanın ardından iki hafta geçti ben çolakla görüşmeye gidecek fırsatı yakaladım. Şimdi oraya gitmek için hazırlanırken Burak geldi yine kavga ettik ve gitti amaçsız bir kavgaydı. Çolakla görüşme vakti gelince onlardan gelen arabaya bindim ve yoldaydık. İki saattir yoldayız ve cnım sıkılmaya başladı.
İnanamıyorum  yolda ölü biri var adamlar durup bakmak için arabadan indiler . Ve bir anda adam ayağa kalkıp çolakın adamını indirdiler. Askerlerdi inanamıyorum bunlar Timdi Burak'ın arkadaşları bir anda arabanın kapısı açıldı ve Burak beni sürüklemeye çalıştı görevdeki adı avcıymış onu öğrendi ve çatışmaya girdiler. Askerlerin mühimmat bitince teslim olduk beni artık ajan zannediyorlardı. Çolak ve adamları bizi tutsak aldılar ama istemiyorum odunluk gibi bir yere kapatıp gittiler dışarı bağladılar da bir yapıcak bir şey yoktu bizi kurtarmalarını beklicektik ama askerlerden biri yaralandı adı hafız mış Burak kafa atıldı.
   " Gördünmü neler yaptığını."
  " Ben sizden yardım istedimi hatırlamıyorum."
  "Eğer içerdeki arkadaşımıza bir şey olsun mahvederim seni."
Dedi bağırarak bağırmaya başladık birbirimize.
  " Ben salak mıyım o gün odama gelip ben banyoda giyinirken çantama cipies koyduğunu!!"
  Atakan;
"Avcı konuşma şu kızla artık !!"
" Yalanmı !! Bakın arkadaşınız için bende üzgünüm ama yapıcak bir şey yok ben sizden yardım istemedim yani sizin suçunuz!!"

Bu bölüm buraya kadar karakterlerin isimleri;
Burak: Burak Sevinç
Su: Meriç Aral
Görkem: Görkem Sevindik
Aytaç: Aytaç Şaşmaz
Atakan: Atakan Arslan
Bahar: Aybuke Pusat
Tolga: Tolga Sarıtaş
Yazar (yani ben):Gülhan May
Instagram hesabı : gulhanmay_
Facebook hesabı : Gülhan May

Eyfet.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin