İntikam

181 10 0
                                    

Su öleli 1 hafta oluyor. Bu aradan bir olay olmuştu. Bomba patladı bir  yemek düzenlenmişti bizde davetliydik. Gelen bomba ihtimalini duyunca herkesi evlerine yollayıp . Koruma amaçlı ordaydık. Kurtdereli  onu fark edip durdurmak için üstüne atladı ama yapamadı. Bomba patladı şehit düşmüştü. Bunun ardından şimdi komutanımız bunun çolak ın yaptığını düşünerek bize bir konuşma yapacak şimdi sıraya geçerek beklemeye başladık ben kimseyle konuşmamaya başladım çok dalgındım bu günlerde. Komutanım gelerek rahat, hazır ol yaptık ve şöyle konuşmaya başladı.
"Beni rahatta dinleyin, biliyosunuzki çok acı bir kayıp yaşadık. Sizinle uzun süreli bir silah arkadaşlığımız yok. Maalesef, bazılarınızla aylar bile sürmüyor ve ben bugün burdan çıkıcam ölmesine , dönememesine gerekirse tek başıma. Ya elimde istediğim kişiyle dönerim , yada ceset torbasıyla. Şimdi size soruyorum eğer bana olumlu cevap verirseniz dönüşünüz olmayacak. Avcı varmısın?
"Varım komutanım!" Dedim.
"Atakan varmısın?"
"Varım komutanım?"
"Görkem varmısın?"
"Varım komutanım!"
"Hepiniz var mısınız?
"Varız komutanım!"
Bu karardan sonra , herkes gidip hazırlandı. Giyecek, yiyecek, içicek ve binlerce mühimmat aldık.

İki hafta sonra..
Saldırı için yerlerimizi almıştık, iki haftadır alaya gitmedik dağlardayız dönmemeye yemin ettik. Saldırdığım yerlerin her yeti temizledik şimdikinide. Dinlenmek için bir kontrol yapan askerlerin orda durdurduk arabayı kontrol edilen iki arabadan yavuz komutanım çok şüpheliydi. Komutanım onları gidip uyardı askerleri bir arabayı biz kontrol ediyorduk. Sonra çatışma başladı hemen oraya gittik ve adamları temizledik. Sonra komutanım fark etti arkamızdan hemen çolak ın kaçtığını gördük ve hemen koşmaya başladık. Orman da ararken akşam olmuştu yemek yemek için bir yere oturduk. Ben dalgın dalgın bakarken..

 Komutanım;"Unutması kolay olmuyo demi?""Evet komutanım aramız kötü bile olsa seviyodum onu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Komutanım;
"Unutması kolay olmuyo demi?"
"Evet komutanım aramız kötü bile olsa seviyodum onu . Aslında ne düşünüyorum biliyomusunuz komutanım?"
"Ne?"
"Istifa etmeyi düşünüyorum."
Görkem;
" Dur şan ne istifa etmesi delirdin herhalde!"
"Yapamıyorum olum yapamıyorum ellerin titriyor bu işi yapacak cesaretim yok artık!"
Komutanım;
"Dönünce izin yaparsın doktora ama istifa etmek yok benim sana ihtiyacım var!"
Komutanımla aynı durumu paylaşıyorduk. Onunda sevdiği kız yani nişanlısı benimde ben arkadaş olarak seviyorum ama olsun. Yinede özledim onu,  bir kısmımız başka yerde görev yapıyor ve çolak biyle buluşmak için bir yerde buluşucak biz onu orada sıkıştıracaktık. Sabah olduğunda görev için birer duş alıp yebi kıyafetler giyinmiştik ben keskin nişancı olduğu. İçin bir pencereden adımımızı nişan aldı. Bir anda başımda tetiği çekilmiş bir şekilde silah tutan Seboyu gördüm beni ordan uzaklaştırdı. Bir arabaya bindirdi bende;
"Ağzımdan laf almaya falanmı çalışacaksın , yoksa işkencemi yapacaksın!"dedim kahkahalarla.
"Hayır sadece helikopteri nere inecek onu öğreneceğim!"
Güldüm ve beni bağladı tam işkence yapacakken telefonu çaldı ve dışarı konuşmaya çıktı. Geri geldiğinde adamlarının onu öldürmesini onu. Gitmek zorun olduğunu sönledi ve gitti.
Tam adam  başıma sıkacaktı asama bir baktım yerde kapıdan tarafa kurşunlar geliyodu. Ama hiç biri bana gelmemişti gelen yere bakamadım kurşunlardan ama adanları vurdu geriye bir adan kalmıştı hala beni kurtaranı göremiyordum adamı öyle bir dövdüki attığı yumrukların sesini duyabiliyordum . Gözlerimi açıp ona baktığımda öldüm sandım gördüğüm kişi gerçek olamazdı.
"SU!!"

Bu bölümde buraya kadar sizleri seviyorum kurtarma sahnesini izletmek isterdim ama bir anlamı kalmazdı. Beğenip yorum yapmayı unutmayın!

Eyfet.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin