Yeni görevim! 🇹🇷😂

162 6 2
                                    

Arkadaşlar yeni yazmaya başladığım bir kitabım var. -Benimle Yan Gökyüzüm- lütfen ona bir bakın bölüme başlıyorum iyi okumalar birde o kitaptada #Söz'den bahsediyorum..😂😂
-------
Sahneden indikten sonra herkes alkışlamaya başladı. Nazlıyla bahar utanıp yüzlerini kapattılar . Ben şarkıyı söylerken Burak bana çok değişik baktı ama neyse kızlara;

"Kızlar artık gidelim mi sıkılmaya başladım hem yarın erken kalkacağım.!"dedim. İkiside aynanda;"Tamam"dedi. Gülüşmeye başladık. Yavuz ve Burak yanımıza geldi Baharla konuşmaya başladıkları anda Yavuza bir arama geldi açıp hemen;

"Efendim komutanım!"dedi yavuz."Tamam komutanım emredersiniz!" Dedi gülerek yavuz sevinçle." Hadi gözümüz aydın Avcı görevimiz bizi bekler!" Dedi yavuz. "Harbimi komutanım gerçek yani!"dedi Burak dehşetle. Yavuz başını onaylarcasına salladı. Biz kızlar arabaya binip eve geldiğimizde ben yatağıma geçip oturup uzandım. Sonra uykuya daldım...

------

"Tamam anne tamam merak etme iyiyim, tamam anne tapıcam anne anladım tamam anne bir vir kahvaltı yapayım ararım sonra bay bay!"dedim hemen Allahım bu kadın sabahın beşinde benden ne istiyor ya  ister istemez kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Ve bir anda kusmaya başladım. Allahım başım dönmeye başladı ya neyse birazdan geçer ben hemen şık şık giyineyim aman ince askılı göbekte biten bir beyaz askılı altınada geniş siyah ayak bileğim bir karış üstünde biten bir don altınada beyaz spor ayakkabı giydim ve aşağı indim . Bahar benden önce inmiş oturuyordu.

"Bahar sen neden bu kadar erken kalktın?" Dedim Bahardan bir ağlamayla hıçkırık duyunca merdivenlerden koşarak indim.

"Bahar Noldu neden ağlıyorsun tatlım yapma ağlama anlat be oldu!"dedim.

"Sabah Yavuz aradı karabayıra dönüyormuş. Bende baz yaparmış gibi şöyle dedim.'yaa yavuz gitme' dedim . Bana bağırdı 'tabi gidicem kızım vatan çağırıyor komutanım çağırıyor işimden daha değerli bir şeymi var sen kimsin dedi.bağrışmaya başladık işte bu kadar!"dedi ağlayarak.

"Tamam tamam ağlama !"dedim avuturcasına Nazlıda yabımıza gelince venim telefonum çaldı. Numara bilinmeyen numaraydı hemen açtım ve;
"Buyrun." Dedim. "Su hanım ben istanbul alayında arıyorum. Yeni görevinizi almanız için buraya gelmeniz lazım bugün hemen geliniz!"dedi adam bende "Tamam tamam hemen geliyorum!" Dedikten sonra Bahara dönüp "Bahar benim gitmem gerek işim için hemen gelicem Tamammı Nazlı sen onun yanında bekle !"dedim Nazlı başını sallayarak onayladı..

----
Yarım saat sonra;

İstanbul alayına gelince içeri girdim ve be göreyim tim burda. Allahım bunlar beden hep karşıma çıkıyor. Yanlarındaki Erdem Yarbay beni öağıdı bende gitmek zorunda kaldım.

"Merhaba herkese!"dedim Erdem Yarbay bana dönüp ;"Su sen döndün demek neden geldin?"

"Tim komutanlığına atandım. Görimi almaya geldim sonra görev nereye ben oraya neyse ben gideyim dicemde zaten geliyorlar!" Dedim. Adam yanımıza gelip ;

"Su hanım siz olmalısınız gördüğüm kadarıyla karşı tim arkadaşlarla tanışmışsınız biz size bir tim verip bu arkadaşlarla görev için karabayırda gidiyorsunuz." Didi adam ben ve Burak aynı anda "NE!" Dedik. 

"Neyse görüşürüz yebi işiniz hayırlı olsun Su hanım görüşmek üzere !"dedi ve gitti. Ben hala azım açık şaşırırken Ayfon6 plusum çaldı havalı havalı Nazlı arayınca kulağıma götürüp.;

"Efendim Nazlı!"dedim.
"Su Baharı hastaneye götürüyorum evde ki herşeyi parçaladı annesinden bir telefon gelince çıldırdı her yerini yaraladı çabuk gel."
"Tamam geliyorum şey yap hastaneye kadar gidene kadar sakinleşemez Bahar benim fotoğraf makinesi çantamın dibinde sakinleştirici var onu içir."dedim panikle Yavuz bana bir adım yaklaşıp ne olduğunu sordu.
Telefonu kapatıp Yavuza baktum sinirle Erdem yarbay çoktan gitmiş ti.
"Sabahın köründe kızı ara karabayıra gidicem de. Kız kur olsun diye gitme ya desin sen ona gidicem sen kimsin de öyleni şimdimi merak edesin geldi sende aynı Burak gibisin kandırıp bırakıyorsun hepiniz aynısınız.!" Diyre bağırıp koşmaya başladım. Burak arkamdan bağırıp.;

"Ben seni hiç bir zaman bırakmadım sevmeyi Su.!" Diye bağırdı duymamazlıktan geldim onu arabaya bimdim ve hastaneye geldim Bahara sakinleştiriciye  bağlamışlar uyuyordu bende yanında yorgunlukla uyuya kaldım...

Bu bölüm buraya kadar bay by..🤗🤗

Eyfet.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin