Merhaba arkadaşlar bir önceki bölüm kısa oldu. Evet ama bu arada lütfen ama lütfen diğer kitabım #Benimle Yan Gökyüzüm 'ede bakın yeni bölümün tadını çıkarın ... Birde bana biri lütfen kapak yapabilirmi pek becerikli değilimde.
Fethiden;
Uçakta binznıns olunca eylemi tekli koltuğunda uyduğunda görebiliyorum. Ben dalmış olduğumdan Görkem beni dürttü.
"Aga o gadar çok bakma bea nazar deydirecen. " dedi keşanlı hınzırca sırıtırken. "Tamam lan tamam dalmışım sadece bir şey yok. " derken kendimi herhangi bir laf yemeye karşı savunmaya aldım. Bellimi bizim ekip dalga geçer valla. Uçak inişe geçerken Suyu doğru otursun diye uyandırmak istedim kuz o kadar zayıflamışıki kemerden kayıp gidicek."Su,su hadi kalk inişe geçiyoruz düşeceksin."
"Aa sağol ya ah her yerim ili büklüm kalmış acıdı. "Derken belini ovuşturdu ve doğruldu koltuğunda. Beş altı dakika sonra valizleri almak için yürümeye başladık. İlk Aytaç'ınki sonra Suyun beraber dışarı çıktılar bende valizimi aldım arabaya geçtik. Alaya gelince herkes özlemişçesine baktı. Su ise yeni geldiği için sevinç yoktu. Yeni timini merak ediyordu. Tabii bende merak ettim. Nasıl birin olduklarını bilmiyorum. Alaya girip odalara gittik.
Üçüncü kişi;
Su ve Fethi aralarındaki gerginlikleri atıp arkadaş gibi davranmaya başladı. Bu görevde beraber olacakları için heyacanlıydı Fethi, Suda o kadar heyacan yoktu. Görevlerle dolu aylar onları beklerken Su odasında ılık bir duş alıp üstüne gezmelikleri giyindi. Altına siyah dar bir eteke üstüne göbekte biten siyah askılı altınada beyaz topuklu ayakkabı. Nazlı ve baharda karabayıra gelince gezmeye çıkacaklardı. Fethi yatağa uzanıp uyuyordu. Su arabasınıda getirtmişti bu yüzden hemen arabaya binip Nazlı ile Baharı alamaya gitti. Onları aldıktan sonra bir kafeye gelip akşam yemeği yediler. Kahvelerini yudumlarken.Sudan;
"Kızlar artık ben gideyim. Gelin sizide eve bırakayım alaya döneyim ben." Dedim bahar kafasıyla onaylayıp kalktık. Onları evlere bıraktıktan sonra alaya döndüm. Ortak oturma yerlerine geldim odaya uğramadan. Kapıda yaslanarak.
"Herkese merhaa-"derken bir baktım benim timim gelmiş.
"Aa Yavuz bunlar benin timim mi?"
"Evet Su tanış!" Dedi bende onlara göz gezdirdikten sonra yaslanmayı bırakıp içeri girdim. Açıkçası utandım etek ve topuklu ayakkabı kızım sen komutandın böyleni girilir buraya.
"Merhaba ben Su!"
"Merhaba ben de sizin yeni tim komutan yardımcısıyım. Bunlar Can, Buket,Meriç , Ayhan, Ahmet ve son olarak ben Ayaz !"
"Tamam ımm şey ben üstümü değiştirip geleyim oturun!" Derken Fethinin sert bakışları üstümdeydi kıyafetler yüzünden. Odama gidip yüzümü yıkadım siyah kot siyah tişört saçımıda tepeden at kuyruğu yapıp çıktım. Elimle telefonla içeri pat diye girdim. Erdem yarbay bir şey söylüyordu.
"Ahh Su gel yarın göreve gidilecek. Hazır olun demeye geldim. Hadi görüşürüz. " Erdem yarbay diceni diyip hemen gitti. Bende tekli koltuklardan birine geçerek oturdum. Telefon karıştırdım baktım saat 23:12 ven herkese iyi geceler dileyerek çıktım odama gidip yatağıma uzanıp uyudum..Arkadaşlar lütfen beğenin bugünden sonra bölümleri az tutup çok atçam. Öyle beğeni çok az olunca hikayeyi final yapabilirim. Bay bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyfet..
Literatura KobiecaBu hikaye sizlere güzel bir aşkın hikayesidir. Umarım beğenirsiniz....☺️☺️☺️