Sabah kalktığımda kapı çalınınca. "Gir!" Diye bağırdım içeri giren Ayaz. "Komutanım valizinizi hazırlayın öğlen gidiyoruz."diyip çıktı. İlk kahvaltı yapıcaktım. Üstüme siyah kot beyaz tişört beyaz ayakkabı giyip yüzümü yıkayıp çıktım. Salona geldiğimde Burak'ın kaşında pansuman vardı. İster istemez başımı eyip gildim masaya oturdum. Telefonumla oynamaya başladım.
Burak "Sofra başında telefonla oynanmaz!" Dedi TELEFONUNU bırakırken. "Bu sözüm sana geri dönsün!" Dedim alayla. Telefonuma bakmaya devam ettim çünkü önemliydi. İşim hakkında anneme mesaj yollayıp. Bilgi almak için bakanlıklan bir arkadaşımdan mesajlaşıyordum.
"Üzgünüm benimki önemliydi!" Dedi alayla. "Üzgünüm ama benimki de önemli. İşim hakkımda gidicez ya. Hem şuan Gereksiz konuşma ve gereksiz kişilerle konuşamayacak kadar meşgulüm.!" Dedim imayla. Sonra masadan kahvaltımı yapıp kalktım.
Valizimi hazırladım. Ayaz bana dışarı çıkmamız için haber verdi. Bi yanımda valizi sürüyorum valiz dört tekerlekli olunca yatımama gerek kalmadı. Bir elimdede telefon vardı. Bahçeye gelince beklemeye başladım.
Burda buraya uyucak bir hüzünlü şarkı açın ben Mitatcan özer Ateş böceği dinledim!
Biri yanıma irkilerek oraya döndüm. "Korkma benim!" Dedi Burak. Başımla onaylayıp. Biraz yana kaydım. Çok yaklaşmıştı.
"Benden kaçma bir şey yapmam!" Dedi. "Senden kaçmıyorum. Duygularımdan kaçıyorum!" Dedim bana bakıp gülümsedi. Sonra silindi yüzünden. "Bir kaçmamayı denesen ben kaçtım. Pişman oldum!" Dedi. O gün seni seviyorum. Demediğini bahsetiyordu. Telefonu kapatıp arka cebime koydum. Herkes geldiğinde bir siyah araba yani aktı yedi kişilik bir bir araba!
Ya hani olurya dizilerde mafya adamlarının arabası siyak karavan gibi!
Sırayla herkesle vedalaştı timim. Ben İlk Yavuza , Görkem,Ali haydar, Aytaç vs sarıldım. En son Burak a gelince Yavuza başa doğru gidip "Kendinize iyi bakın!" Dedim bana şaşırdılar Burak a sarılmadım diye. Başlatırıyla onaylayıp askerin valizimi bagaja koymasını bekledim. Sonra onlara bakıp arabaya yürüdüm. Arabaya bindim koltuğa yaslandım. Araba haraket edince.
Hıçkırık kaçtı. Ağzımdan tam gidicekken şöföre "Dururmuşun iki dakika ?" Dedim durdu. Yerimden kalkıp. Arabanın kapısını açtım dışarı çıktım. Bıraktığım yerde sohbet ediyorlardı. Yanlarına doğru yürümeye başladım. Sinirliymiş gibi bana dönüp baktılar Gözlerim kızarıktı. Ne yapacağımı bilmiyordum ama gidip yaptım.
Burak'a sarıldım.!
Oda bana sarılıdı. Sonra geri çekilince bir şey demeden. Arabaya yürüdüm kapıyı açıp içine bindim. Ağlamaya başladım.
Buraktan;
Bana sarılıp bir şey demeden gitti benim ona yaptığım gibi. İçene sığmadı. Benimde içim içimi kemiriyordu. Sarılmadı diye. Gece olunca yatağa geçip yattım.
~_~ ~_~ •_• •_•
Hadi bay bay bundan sonraki bölüm final!Şaka şaka!
Evet biliyorum iğrençti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyfet..
ChickLitBu hikaye sizlere güzel bir aşkın hikayesidir. Umarım beğenirsiniz....☺️☺️☺️