Büyük karşılaşma 😧🙂

267 9 2
                                    

2 ay sonra Sudan;
Sabah kalktım. Üstümü giyindim burda      üniformayla dolaşıyoruz hemen gelebiliyo. Buraktan ayrı 2ay geçti. Bana doğru koşan Ayazı görünce onu doğru döndüm. "Komutanım görev var sivil olucaz!" Dediğinde başımla onayladım. Odama girip siyah kot tişört beyaz spor ayakkabı giyimdim.

Görev yerine herkes yerleşti. Sadece benim girmemi bekliyorlar. Kafe gibi bir yer adamımız Cem Yol.  Piç benimle uğraşmayı sever kendisi.

Buraktan;
Arkadaşlarla İstanbula tatil kazandığımız için geldik şimdi kafeye gelip oturduk. Görkem. "Aga bu tatil işleri bana göre değil ya!"dediğinde hepimiz.

"Oğlum dinlenmek için geldik hem morel olsun sana işimizi çok iyi yaptık diye geldik. " dedim. "Aah evet biz en iyiyiz!" Diye böbürlendi. Görkem. İçeri bir kaç siyak giyimli adam gitince onu fark ettim. Yavuz komutanımı dürtükleyip. "Komutanım şu iki adam bir şeyler öeviriyo olabilir gözüme çarpttı. " dedim.  "Aynen arkadaşlar iki kapşonlaya dikkat edin. " dedi herkese başımızla onayladık.

Bir anda adamlar orta masadaki silah tuttular. Aniden bir anda kalktık.  "Merak etmeyin biz sizin gibi bordo bereli askerleriz.!" Dedi silahlı adam. "Daha demin sizi konuşurken duyduk sorun yok!" Diye devam ettirdi. Birden içerden kahkaha geldi.

Sudan;

İçeri girerken bir kahkaha patlattım. Çok komik ya. Elimde silahı sallayansallaya girdim bir anda durdum. Burak.!

Onlara aldırmadan. Ceme baktım piç kurusu. Bana bakıp ;"haha Su demek sendin. Seni çok özledim.!" Dedi. Sırıtıp "Ahah bende ya görüşmeyeki baya oldu. Haha en son beni beysin kaplı bir evde bombalayıp bıraktın.!" Dedim sertçe. Kahkaha atıp. "Ah çok eğlenceliydi.!" Dedim. Sonra yanına gidip. "Ah Su beni böyle yakalıyorsun ama kaçıyorum. Bebeğim!" Dediğinde ayağına kurşunu sıktım. Yavuz gil beni pür dikkat izlerken onlara baktım. Burak onu çok özledim.

Cem acıyla inlerken. Karşısına sandalye çekip oturdum. "Bende sana dedimki bana bebeğim deme hadi şimdi arkadaşına merhaba de!" Dedim.  kelepçeyi sallarken. Onun yanına giderken ellerine eyildim çeketimin omzunda Türk bayrağı vardı.

Ona tükürdü.

Ona türkürdü.

Ceketimi hemen çıkartıp. Burak doğru fırlattım yanlışlıkla sonra. Ayağımla Cemin çenesine tekme attım. Yere kapaklandı. Üstüne oturup yumruklar attım. Kimse bana karışmadı çünkü haklıyım. "TÜRK BAYRAĞI LAN O!" Diye bağırdım. Sonra kalkıp yüzüne ard arda tekmeler attım. Sonra geri çekildim.

Sonra Cemi kaldırıp götürdüler. Bende omzumun üstünden onlara bakıp. Baş selamı verdim. Tam gidiyorum.

Yavuz" Su biraz otursana neler yaptığını anlatırsın hadi!" Dediğinde. Başımla onaylayıp  masaya  oturduk.

"Hadi Su neler yaptın!?" Dedi Görkem.  "Imm şey buraya geldik. Timime yenileri katıldı. Daha demin gördünüz. Bir haberim var. Karabayıra dönüyoruz. Alayda beraber kalıcaz sizle birlikte dönüyoruz. Bu kadar hadi bay bay!" Diyip hızlı adımlarla.

Bana biriniz kapak yapabilirmi lütfen!

Eyfet.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin