Koltukta uyuya kaldığım için, belim tutulmuş tamam kalkacakken acıyla inledim. Gözlerim açtığımda Burak 'ı gördü hemen ;
"Sen napıyosun burdaya !"dedim. "Baharı görmeye geldik. Yavuz komutanımla iyimisin belin tutuldu herhalde yavaş kalk."dedi. "Sanki beni umursuyomuş gibi davranma!" Diye çıkıştım. Ve hızla kalktım bahçeye çıktım nefes alacakmış gibi ama alamadım. Zorlandım arkamdan ayak sesleri gelince arkamı döndüm. Burak'tı ;
"Su neden çok kaba davranıyorsun!"dedi yüksek sesle.Burak. "Benim sana kaba davrandığım yok hakkettiğinden daha da kibar davranıyorum!"dedim bağırarak.
"Ben bir şey yapmadım o gece söykicektim ama öpüp gittin arkandan gelmek istedim ama gelemedim!" Dedi bağırarak. "Bende geri dönmek istedim ama olmadı . Evet seni öpüp kaçtım ama. Bir kere bile 'DUR!' Demedin neden şimdi sana kibar olmamı bekliyorsun anlamıyorum!"diye bağırdım.Burak benim dudaklarıma dudaklarını bastırdığında ister istemez karşılık verdim ama geri çekildi ve sarıldı. "Bir daha beni bırakma!"dedi mırıldanarak.
"Olmaz biz seninle artık görev arkadaşıyız tamammı arkadaşım ."dedim gülerek biraz test yapalım yani demi. Gülerek "Tamam arkadaşım!"dedi hınzırca sırıtarak.-.-.-.-.-.-.-.-
Eve gelip valizi hazırladım. Üstümü değiştirdim çok şıktım üstüme yine siyah t-short altına siyah kot t-short içine kattım kotumun altına düz taban beyaz spor ayakkabı uçakla gitçeğimiz için rahat olayım dedim. Baharla vedalaşıp arabaya bindim. Zaten Nazlı karabayıra gelecekti babası için baharda yavuz için ben görev içindi . Saçımın artık belime kadar geliyordu bende at kuyruğu yaptım kulaklıklarımı taktığım için kaküllerim artık perçem gibiydiler . Yavuz beni görünce yanına gidiyorken annem aradı. Ben annemle konuşarak gelince yavuz benim yerime işlemlerimle ilgilendi .Uçağa binince kulaklıklarımı takıp arkama yaslandım.
-,-,-,-,-,-
Bu bölüm buraya kadar kısa oldu evet kusura bakmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyfet..
ChickLitBu hikaye sizlere güzel bir aşkın hikayesidir. Umarım beğenirsiniz....☺️☺️☺️