Görev💣🔪

120 9 0
                                    

Sabah kalktığımda elimi yüzümü yıkayıp yatağa oturdum. Odaya pat diye   Ayaz girdi. "Komutanım kalkın görev var!" Diyince hemen üsttümü giyip saçımı at kuyruğu bağladım. Dışarı çıktım. Sıraya geçtim. Erdem yarbay, görevimi anlatıp gittikten sonra arablara bindik.

Görev yerine gelince herkes yerine geçti. Burak yanıma geldi. "Su iyimisin yüzün neden kötü.?" "Yok bir şey yemek yemedimya midem bulanıyo.!" Dedim. Çatışma başladı. Ben adamları fafaları vururken. Burak omuzdan vuruyodu. "Senin olayınmı omuzdan vurmak. Vurucaksan öldür.!" Dedim bana inat hepsini omzundan vurdu.

Görev bitince alaya döndük benim alışverişe çıkmam lazımdı. Üstüme beyaz dar göbekte biten sıfır kol tişört. Göbekte başlayan kalça altında biten beyaz şort altına beyaz stiletto saçımı bağlayıp ben çıkıyorum diye haber vermek için ortak salono girdim. Hepsi bama baktı.

"Yavuz ben çıkıyorum bir şey olursa ararsınız. !" Dedim yüzüm asıktı. "Tamam Su git sen bu arada iyimisin.!" "Midem bulanıyo!" Dedim. Ve çıktım bir kaç dakika sonra arabama ulaşacakken bir el bileğimden tutup arabaya yasladı.

Buraktı!!

Bu bölüm buraya kadar beğenmeyi unutmayın!! Çok kısa oldu evet bir sonraki bölüm çok uzun olcak beğenin lütfen!

Eyfet.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin