After school

531 29 1
                                    

Niall:

Ik heb de rest van de les naar Cloe gestaard. Ze merkte het wel, maar dat boeide me niet niet eens een klein beetje. Er was iets aan haar wat me dwars zat al wist ik niet wat. Ik wist dat Zayn zich ook zo voelde dat heeft hij me namelijk verteld. Maar ik ga het nog even voor me houden, tot dat ik zeker weet wat er is. Ik heb al zo vaak in de les geteld tot dat de 50 minuten voorbij waren dat ik opstond op het moment dat de bel ging. Ik liep het lokaal uit, naar buiten de parkeerplaats op. Toen ik voor school op de trapjes stond liet ik een schreeuw eruit, niet weetende dat ik die in aan het houden was. Het had wel aandacht getrokken want er kwam nu een groepje jongens mijn kant opgelopen. 'Yes precies wat ik nodig heb, even iemand slaan, even alle woeden eruit.' zei ik zacht tegen mezelf, ik besloot wel om eerst aardig te doen en te vragen wat er was. De jongens stonden onderhand al om mij heen en ik wist dat er iemand in elkaar geslagen ging worden, maar ik was het niet. 'Hey, je bent nieuw en je bent niet van uit de buurt dus luister goed. We vinden het Niks dat buitenlanders van waar dan ook hier denken de boy uit te kunnen hangen alleen omdat ze een zogenaamt accent hebben, begrepen?' zei een jongen die zich duidelijk te veel meende. Ik kon niet anders dan een arrogant lachje uit mijn mond te laten komen. 'Vind je dat grappig? Je vind het vast niet zo grappig meer als je dalijk een gebroken neus hebt.' Zegt de jongen weer en ik denk dat ik nu bang moest zijn. 'En degene die me dat gaat geven is, wie preccies? Jij of je stoere badboys?' zei ik op een spottende toon. sla gewoon dat heb ik reden om terug te slaan. De adrenaline pompte door mijn lichaam. 'Oke blondie je vraagt erom!' op dat moment haalt de jongen uit en raakt me in m'n gezicht. Als ik een stap naar achter zet kijkt de jongen me met grote ogen aan en staart dan weer naar zijn hand, die helemaal in de kreukel licht. Er komt een klein lachje op mijn gezicht. 'Slechte zet vriend.' zeg ik nog en haal uit naar de jongen die een paar meter verder op de grond neerkomt. Ik ren met een flinke snelheid naar hem toe, til hem op aan zijn kraag om hem vervolgens weer tegen de muur te smijten. 'Volgende keer beter uitzoeken met wie je te maken hebt.' Als ik me omdraai loop ik in de richting van de bushalte omdat ik weet dat Cloe daar dalijk naartoe komt. Nu ik rustig ben kan ik met haar praten zonder bang te zijn dat ik haar iets aan doe. Ik sta nog ongeveer 10 minuten bij de bushalte als ik Cloe aan zie komen lopen. ze kijkt op haar telefoon en heeft oortjes in. Ze merkt me pas op als ze opkijkt van haar telefoon. Ik lach naar d'r en ze lacht terug.

DUSSSSS?? wat denken jullie? Waarom is Niall zo sterk? Wat is zijn probleem met Cloe? What the hell is going on?! 

xxxxxxxxx

Be Careful (Vampire one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu